[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:29

Dan kijk je toch even ergens overheen. :)) Blauwe balk bovenaan zegt namelijk al dat internationaal ook is. :) En het staat ook in hun FAQ onderaan de pagina.

Afbeelding

Zorg dat als je via hun direct naar jou laat verzenden je onder de €22 zit anders krijg je extra douanekosten.

lovemaylo

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:45

:+ zo denk dat ik nog niet helemaal wakker was!

Bedankt Shizzel!
Ik was van plan om er 2 te bestellen, dus dan blijf ik keurig onder de 22euro :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:01

Zending naar NL is op het moment $10, als je slim bent schrijf je je in voor de nieuwsbrief dan krijg je $5 korting. :)

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:05

oeh dat is wel prijzig. Bedankt voor de tip!
Die zending telt niet mee toch om douane kosten te voorkomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:12

Wat is iedereen hier toch mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:13

lovemaylo schreef:
oeh dat is wel prijzig. Bedankt voor de tip!
Die zending telt niet mee toch om douane kosten te voorkomen?

Nee klopt.

En inderdaad, niet goedkoop maar tot eind van het jaar is dat de actie, anders is het $25, daarom bestellen de meeste van ons met een omweg als we boven de €22 willen bestellen. :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:14

Jeetje die blauwe look is echt heel gaaf! Wel heftig maar ziet er super netjes uit.

Welk wenkbrouwbijkleurteken ( :') ) vinden jullie fijn werken? Ik ben op zoek naar een nieuwe, maar vind het lastig.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:14

Meestal rekenen ze t wel mee :j

Ja fif ik heb niet zovaak vrij dus dan vind ik t wel errug lekker om niets te doen haha zal binnenkort is kijken

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:17

Oke bedankt :)

Ik heb nu 2 bestel, dus 12 dollar+10dollar shipping=22 en dan min 5dollar is 17dollar, dus dan zou ik veilig moeten zitten hoop ik :)

edit: Nog niet besteld...eerst even goed uitzoeken of ik veilig zit!
Tip: bij besteding boven 10dollar ontvang je nu ook een gratis product!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:46

Ja dan zit je safe als je maar onder de 22 blijft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:15

Dan zit je safe inderdaad. :j Verzendkosten worden niet meegerekend in de €22 waarde.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:16

Soms wel toch shiz?

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:23

Top, bedankt.
Ik heb besteld :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:35

Suus___ schreef:
Soms wel toch shiz?

Nee, niet dat ik weet in ieder geval. Wellicht boven de €100 oid? Zal eens opzoeken. Maar ik bestel eigenlijk nooit via de reguliere manier. :)

Edit: wordt gekeken naar de waarde van je producten. Onder 22 euro geen invoerrechten/btw. Boven 22 euro BTW over het bedrag + inklaringskosten van de post. Is de waarde boven 150 euro krijg je invoerrechten en die worden berekend over de waarde PLUS verzendkosten.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:45

Bente, super geblend die felle look. Het is wennen bij je, maar je kan het zeker hebben. Toch is de warme bruine bronze look altijd het mooiste bij je! Lekker mens.

Mondy, mooi dat goud! Vind dat zo"n mooie kleur altijd.

Van het nieuwe meisje even de naam kwijt. Maar lipstick is op het begin altijd wennen en voelt vreemd. Maar echt, het went. Misschien niet nu meteen, maar over paar maanden vind je het echt top. Geloof mij maar :D
Het staat je prachtig. Neem anders een mooie lip eigen kleur. Die doe je sneller op waardoor je sneller went :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:09

Limoen schreef:
Jeetje die blauwe look is echt heel gaaf! Wel heftig maar ziet er super netjes uit.

Welk wenkbrouwbijkleurteken ( :') ) vinden jullie fijn werken? Ik ben op zoek naar een nieuwe, maar vind het lastig.

Ik zweer bij de Anastasia dipbrow pomade icm een Anastasia wenkbrauwkwastje (nr 7 uit m'n hoofd). Niet per se goedkoop in aanschaf maar je doet er eeuwen mee want je hebt maar een heel klein beetje nodig per keer.

Ik moet overigens wel bijna heel m'n wenkbrauw tekenen dus misschien dat een ander product beter bij je past, maar dit is echt mijn ultieme favoriet <3

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:11

Limoen schreef:

Anastasia heeft de Browwiz die werkt erg fijn.
NYX heeft voor veel minder geld excact hetzelfde product. Ik merk het verschil niet. Ik weet alleen zo de naam niet, die is er bij mij helemaal afgevaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:14

Ik gebruik een wenkbrauwpotlood van MAC :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:22

Hier een soort mascara achtig ding wat ook super werkt. Is minder tekenen en in mijn geval natuurlijker.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 16:41

Oh ja toevoeging aan m'n pomade, ik gebruik er de Anastasia brow gel bij om daarna alles een beetje omhoog/in model te kammen. Als ik dat niet doe vind ik ze te getekend maar die gel brengt de haartjes er weer een beetje uit zeg maar.

Oke vage uitleg maar ik gebruik dus allebei die dingen :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 17:07

Speciaal voor fif en friem, groen anno nu :)
Uiteraard met ud vice

Afbeelding
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 20:18

Jaaa Bente je experimentjes zijn zo leuk! Ik zie alleen liever kopertinten bij jou, maargoed dat is ook wel iets waar ik sowieso erg fan van ben :)) en je wenkbrauwen zijn zó mooi!

Mondy, ik vind je ooglook er goed uitzien, maar ik zou ook echt nog wat onder je oog blenden! Maakt het helemaal af.

Limoen, ik gebruik de brow pot van Colourpop! Die bevalt me heel goed. En als ik echt mijn wenkbrauwharen wil 'locken' gebruik ik een spoolie met een blok zeep en een beetje water.

Kan op je fullface helaas niet zoveel van je ooglook zien Suus, vind de close-up er goed uitzien, alleen mis ik nog een knaller van een inner corner highlight!

Vandaag weer met wat nieuwe CP oogschaduws gespeeld (en een hele mooie huidskleurige liner voor op mijn waterlijn) en ik ben weer blij. Zoveel liefde voor (oud)roze <3 heb echt een nieuwe favo voor in mijn crease (Brady) en mijn inner corner (Tinsel).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb trouwens vandaag Viva Glam Rihanna II op, meer dan twee jaar geleden gekocht, toen nog niet zo'n succes (metallic én bruin), maar nu natuurlijk helemaal on trend :)) weet nu weer waarom ik hem zo gaaf vond.

Oh en excuses voor de wazige foto's en slechte wimpers enzo, is niet echt mijn dag vandaag haha, en mijn puisten zijn echt afgrijselijk op het moment.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 20:19

Mooi! I like!!!

Ik gebruik anastasia, voor mij echt de nr 1! Ik hoef echter niet veel te tekenen overigens! Puur beetje vorm geven en invullen :j de pomade was voor mij dus te zwaar dus ik gebruik de browwiz maar de definer is ook enorm fijn! Ik ga zo eens ff lekker knutselen :D

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 20:52

Mooi Suus! Je hebt echt een prachtige haarkleur ook! :oo

Heel gaaf Drunksheep, super mooie kleur ook op je lippen <3

Ben er nog steeds niet aan toe gekomen om iets met mn nieuwe palette te proberen :')
Wat vinden jullie een echt fijne highlighter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:42

Oooh de Rihanna2 is mooi! Ik heb de 1 bij mijn favo's liggen <3

Als jullie mijn JS Redrum waren.. waar lagen jullie dan? :=