Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BelleTessa schreef:Leuk! Misschien is een heel dun randje onder de roze wing leuk?
Ardell 110 gekocht daarnet, zijn lang maar niet dik dus moest er wel mascara bij gebruiken.
Nog geen lipstick op hier, denk aan Faux? Wil geen hele knal kleur omdat de ogen al opvallen (ookal lijkt het op de foto uiteraard weer minder zwaar dan in het echt).
[ [url=m/8qosc0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Oeh die vind ik ook wel erg lang bij je.. Staat wel heel tof maar t trek voor mij teveel de aandacht weg van je lieve gezichtje
eenitraM schreef:Thanks to jullie zit ik aan de ardell wispies... Eerste indruk; jezus wat lang. Tweede indruk; gaaaaf!
Look van vanavond [ [url=m/1GoaFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit; wenkbrauwen zitten wel gelijk. Komt door t licht haha
_Friemel schreef:BelleTessa schreef:Leuk! Misschien is een heel dun randje onder de roze wing leuk?
Ardell 110 gekocht daarnet, zijn lang maar niet dik dus moest er wel mascara bij gebruiken.
Nog geen lipstick op hier, denk aan Faux? Wil geen hele knal kleur omdat de ogen al opvallen (ookal lijkt het op de foto uiteraard weer minder zwaar dan in het echt).
[ [url=m/8qosc0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staan je goed! Al zie ik ze wel zitten lijkt het zo op de rechterfoto en linksboven. Ik kleur de band altijd wat zwart met eyelinermooie kleur voor je wenkbrauwen, wat gebruik je?
Shizzel schreef:Guys, hebben jullie de nieuwe JS gezien?Deze zomer!!
[ [url=m/3pw1Gr.png]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Ik vind de metallic trend erg gaaf, maar weet nog niet of ik het zelf zou dragen. Vind idd die van Jeffree ook tof eruitzien.
Maar vond die van Sugarpill een erg goede 'tussenstap'
https://sugarpillcosmetics.com/products ... -lip-color