Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:xNavatu schreef:Ben benieuwd wat je er van vind!
Ik was er na 1 dag al klaar mee, vond het te saai
Saai in de zin van?![]()
Ik heb t al eens gedaan, vond het best leuk, maar wel pittig inderdaad!
Ik houd de voedingsschema's niet aan, wist ook niet dat die er waren eerlijk gezegd
Britt_Sisi schreef:Hier ook wat aangekomen met alle feestdagen (eigenlijk vanaf sinterklaas al alles wat los en vast zat gegeten..) Er zit iets meer als een kilo bij. Nu weer hard werken om het er af te krijgen. Ben vorige week ook weer begonnen met sporten en ik heb myfitnesspall maar weer eens geopend haha. Ik heb mn instellingen veranderd en volgens myfitnesspall mag ik nu nog maar 1470 kcalik zie wel hoever ik kom. Als ik maar onder de 1800 blijf haha.
_sharonnn schreef:Saai in de zin van dat het maar een paar oefeningen zijn die je steeds herhaald, plus ik heb er liever een muziekje onder en iemand die je begeleid met stem. Ik vergelijk alles met insanity
bono_ schreef:Britt_Sisi schreef:Hier ook wat aangekomen met alle feestdagen (eigenlijk vanaf sinterklaas al alles wat los en vast zat gegeten..) Er zit iets meer als een kilo bij. Nu weer hard werken om het er af te krijgen. Ben vorige week ook weer begonnen met sporten en ik heb myfitnesspall maar weer eens geopend haha. Ik heb mn instellingen veranderd en volgens myfitnesspall mag ik nu nog maar 1470 kcalik zie wel hoever ik kom. Als ik maar onder de 1800 blijf haha.
Die instellingen van mfp ben ik het ook niet helemaal mee eens.. Nadat ik al mijn gegevens had ingevuld 2 dagen geleden mocht ik maar 1230 kcal. Nou dat gaat mij toch echt nooit lukken. Heb ze nu maar aangepast naar 1550.. Eens even kijken of me dat wel lukt...
urosa schreef:Ik woog mezelf elke dag, obsessie.. heb nu al doelstelling mezelf elke vrijdagochtend te wegen.
Vanochtend eindelijk weer eens niet op de weegschaal gestaan, nu volhouden om 1x per week te gaan![]()
Ik doe Kayla nu al een paar weken en vind het top
Lichaam veranderd goed, heb ook Insanity, maar vind het daarbij irritant dat je moeilijker eigen tempo kunt houden en je dus een beeldscherm in de gaten moet houden. Insanity is voor de rest echt wel super leuk om te doen
Amyyy schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: Whey Shake
T: Fruitsalade (kiwi, ananas, druiven, mango, meloen)
L: 2 volkoren boterhammen met Philadelphia
T: Fruitsalade, komkommer
A: Wraps met sla, komkommer, ei, cashewnoten, paprika, kruidenkaas, pijnboompitten
T: Kwark met walnoten en honing
B: Verhuizen op stage, dus 2 uur met dozen gesjouwd, 45 minuten wandelen, 30 minuten fietsen en 1 uur bodybalance.
Een vrij standaard dagje vandaag