Dit zijn mijn nagels, gister zomers roze (ook van Ali) gewisseld naar mat zwart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Wat een dag! Slecht geslapen, omdat ik de hele nacht aan het bedenken was welke kant ik de tips zou doen en aan welke kant de sjablonen. Eindelijk 'een beslissing' genomen, werd het in de praktijk anders.Maar goed, op van de zenuwen de dag begonnen en nu 'total knopie', zoals we dat hier zeggen. Ook al is de uitslag nog niet officieel, er werd achteraf door degene die het examen afnam gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Shenavallie schreef:Oh, bah... die nagels!![]()
De uitslag hoor ik hopelijk binnen een week. Er was 's morgens examen en 's middags. Ze wilde niet dat iemand te horen zou krijgen dat die gezakt zou zijn waar anderen bij waren. We moeten dus even wachten tot iedereen het achter de rug heeft. Ik had ook liever gehad dat we het meteen te horen zouden krijgen.
Cinnepin schreef:Shenavallie schreef:Oh, bah... die nagels!![]()
De uitslag hoor ik hopelijk binnen een week. Er was 's morgens examen en 's middags. Ze wilde niet dat iemand te horen zou krijgen dat die gezakt zou zijn waar anderen bij waren. We moeten dus even wachten tot iedereen het achter de rug heeft. Ik had ook liever gehad dat we het meteen te horen zouden krijgen.
Nou dat snap ik! Zit je nog in de zenuwen!
x_Milou schreef:Ik lees al een tijdje mee maar wil even binnenvallen met een vraag. Weet iemand een goede base voor gellak? Gebruik nu 2 laagjes PG, maar heb hele zwakke/slappe nagels en bij de ultra shine van PG ook het idee dat deze "te hard" is voor mijn nagels en daardoor snel loslaat. Top coat van ali blijft bij mij beter zitten.. Misschien dat een goede base coat ook kan helpen?
Dit zijn mijn nagels, gister zomers roze (ook van Ali) gewisseld naar mat zwart![]()
[ [url=m/Ysv55m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iNsXp8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xa9j1o.jpg]Afbeelding[/url] ]