[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LSnuitje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 00:08

Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en ik wil graag een zwartwitte geometrische tattoo laten zetten. Het liefst gebaseerd op mijn hond! Hebben jullie aanraders voor tattoo shops die mooie strakke geometrische tattoo's zetten en ontwerpen maken?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 05:48

Jennifuur schreef:
Aah waarom zou het jou niet staan? Geen idee of het mij staat haha.
Oh ja onhandige woordkeuze :+ bedoelde als in dat die plek schijnbaar veel pijn doet :D

Gaaf!

Oh haha, zal geen leuke plek zijn inderdaad :(
Denk dat die stijl iets te stoer gaat zijn, mensen denken heel vaak dat ik een of ander lief breekbaar ding ben :')
En qua stijl staat er al iets anders op mijn ribben en volgend jaar eerst eentje op mijn rug.
Maar zit wel te denken om iets kleins bij Levi Jake of die kennis van me te laten zetten, maar wat.. :=

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:31

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:27

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:35

Ik heb het wapen op gezocht, de lijnen die 'bibberig' zijn, zijn dat op het schild ook. Wat ik al vermoedde gezien het Ottomaans rijk zeg maar iets ouder is. Dus de schilden ook.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 09:51

Vind deze ook best meevallen.
En als ie klaar is zie je die bibbers bijna niet meer.
Komt ook nog schaduw bij enzo.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:29

Pff, m'n tattoo is niet mooi aan het helen. Hij begint te bloeden, beetje zoals dit https://www.google.nl/search?q=tattoo+b ... VXJ-A2M%3A
Heb de zaak gemaild met foto's, maar nog geen antwoord gehad.
Hij is donderdag avond gezet en zag zaterdag avond de bleeding en sindsdien niet minder geworden. Ik baal er echt van, hier heb ik niet om gevraagd, ik wil strakke letters en niet dit.
Heb niet het idee dat dit nog weg gaat trekken of beter wordt en dan wordt ik echt gek..

Deze is net gemaakt, heel onscherp maar je ziet wat ik bedoel:
Afbeelding

Deze is zondag gemaakt, nog met korstjes maar ook te zien:
Afbeelding

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:47

Bellen of langsgaan, ziet er inderdaad niet goed uit.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:50

Zijn pas 11.00 open, ga ze zo bellen en kan morgen pas langsgaan. Vraag me echt af wat ze hier als reactie op gaan geven.
Iemand ervaring met bleeden van tattoo's?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:56

Heb het nog niet eerder meegemaakt.
Heb eerlijk gezegt ook geen idee wat ze er aan kunnen doen om het op te lossen.
Ze kunnen het niet uitgummen.
Jeetje.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:00

Mijn zus had dat ook bij één van haar tattoo's (pols). Dat is niet weggetrokken maar met de jaren nog meer uitgelopen, bij haar was de tattoo veel te diep gezet (je voelt hem ook echt zitten als een litteken)

Hopelijk komt het nog goed bij jou..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:01

Ik voel m niet zetten (naast een klein korstje nog).
Ze kunnen er vast niets aan doen maar vind het toch hun verantwoordelijkheid eigenlijk.
Weet ook niet echt wat ik van hun verwacht, maar begrip en verantwoordelijkheid tonen zou ik toch wel op prijs stellen.
Ga ze zo bellen.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:04

Meestal komt dit inderdaad als het te diep gezet is. Zou zeker terug gaan, ze zullen het niet meer kunnen herstellen, maar een tegemoetkoming is wel op z'n plaats. Vind het trouwens persoonlijk niet heel mooi gezet, maar dat kan vertekenen door de foto en korstjes. Is natuurlijk ook een mening.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:12

Toen die net gezet was, was die prima en strak gezet. Foto's zijn inderdaad vertekenend en onscherp en gedraaid lichaam.
Compensatie lijkt me ook op zijn plaats.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:15

Als jij dat zegt is dat prima! Ben benieuwd wat de shop zegt.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:25

Net gebeld:
Hij zegt dat het best kan zijn dat het uitgelopen is omdat ik het zelf kan zien (ja euhh ik lieg er niet over) maar hij geeft aan dat ik moet wachten tot het helemaal geheeld is, dus nog max. 2 weken wachten en dan langskomen.
Ik vroeg of er mogelijkheid tot herstellen is, en hij zegt dat het altijd opgeknapt kan worden.

Nou goed, ik heb nog wel even geduld en vraag me af hoe ze het willen op gaan knappen maar dat hoor ik dan wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:37

Ik weet niet hoe hij een uitgelopen tattoo wilt herstellen.... Maar ik ben benieuwd

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:41

Ja dat vraag ik mij ook ten zeerste af. Lees en hoor overal dat het enige qua herstellen mogelijk is laseren is. Ik wil er niets bij laten zetten of de lijnen dikker laten maken zodat het minder opvalt met als risico dat het dicht gaat lopen.

Ik vraag me wel af in hoeverre zij aansprakelijk zijn. Iemand die daar meer over weet?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:02

Misschien over de uitloop heen tatoeëren met huidskleur inkt. Maar dat zie je dan weer in de zomer als je verkleurd door de zon.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:29

Je kan er natuurlijk een dikkere lijn overheen zetten :)*

Ik had er sowieso al mijn twijfels over, maargoed. Persoonlijk zou ik niet terug gaan. Ben bang dat je er misschien nog minder blij mee bent nadat het bijgewerkt is.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:52

Ja precies, denk dat je dit wel kan herstellen door de lijntjes dikker te maken. Maar dan zou ik dat iig niet door de shop laten doen die 'm zo verkloot hebben :=

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:54

BelleTessa schreef:
Ze kunnen er vast niets aan doen maar vind het toch hun verantwoordelijkheid eigenlijk.
Weet ook niet echt wat ik van hun verwacht, maar begrip en verantwoordelijkheid tonen zou ik toch wel op prijs stellen.
Ga ze zo bellen.

Sorry ik ben het niet met je eens.

tuurlijk is het echt enorm rot dat je tattoo niet is zoals je gewenst had maar helaas is dat risico van een tattoo en dus de klant.
ben wel benieuwd waar je de tattoo hebt laten zetten en wat die gekost heeft, imo is het ook niet strak, de 2 letters die hetzelfde zouden moeten zijn, zijn dit duidelijk niet.
hopelijk komt er nog een oplossing dat dan wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:57

Hoe is het niet de schuld van de shop als de tattoo gewoon simpelweg te diep gezet is? Hij was niet gaan uitlopen als hij gewoon goed gezet was.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:08

hobbelheks schreef:
BelleTessa schreef:
Ga ze zo bellen.

Sorry ik ben het niet met je eens.

tuurlijk is het echt enorm rot dat je tattoo niet is zoals je gewenst had maar helaas is dat risico van een tattoo en dus de klant.
ben wel benieuwd waar je de tattoo hebt laten zetten en wat die gekost heeft, imo is het ook niet strak, de 2 letters die hetzelfde zouden moeten zijn, zijn dit duidelijk niet.
hopelijk komt er nog een oplossing dat dan wel

Als het nou is omdat je de kleur net niet mooi vindt of er een randje niet zo scherp is, of de lijnen te dik of te dun, dan is het misschien een beetje overdreven om geld terug te vragen, maar in dit geval, waarbij de tatoeëerder zo'n typische fout maakt mag, nee, moét je gewoon verhaal gaan halen.

Als je bij de kapper je haar laat bleken heb je ook een groot risico dat je haar wat beschadigd raakt, maar als het de volgende dag uit je kop valt ga je toch ook terug denk ik. Het is de taak van die kapper om te beoordelen of je haar sterk genoeg is voor zo'n behandeling, en hoeveel peroxide ze kan gebruiken.
Als volwaardig tatoeëerder moet je neem aan toch ook enige kennis hebben over de verschillende diktes van een huid en hoeveel druk je op de naald moet zetten.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:24

Emmaa_ schreef:
Hoe is het niet de schuld van de shop als de tattoo gewoon simpelweg te diep gezet is? Hij was niet gaan uitlopen als hij gewoon goed gezet was.

Dat weet je niet, geen enkele huid erageert hetzelfde.
daarnaast ebn ik echt benieuwd waar hij gezet is, of het echt een gerenomeerde shop is of een net beginnende shop ( of thuisartist)