Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:Aah waarom zou het jou niet staan? Geen idee of het mij staat haha.
Oh ja onhandige woordkeuzebedoelde als in dat die plek schijnbaar veel pijn doet
Gaaf!
BelleTessa schreef:Ik voel m niet zetten (naast een klein korstje nog).
Ze kunnen er vast niets aan doen maar vind het toch hun verantwoordelijkheid eigenlijk.
Weet ook niet echt wat ik van hun verwacht, maar begrip en verantwoordelijkheid tonen zou ik toch wel op prijs stellen.
Ga ze zo bellen.
hobbelheks schreef:BelleTessa schreef:Ik voel m niet zetten (naast een klein korstje nog).
Ze kunnen er vast niets aan doen maar vind het toch hun verantwoordelijkheid eigenlijk.
Weet ook niet echt wat ik van hun verwacht, maar begrip en verantwoordelijkheid tonen zou ik toch wel op prijs stellen.
Ga ze zo bellen.
Sorry ik ben het niet met je eens.
tuurlijk is het echt enorm rot dat je tattoo niet is zoals je gewenst had maar helaas is dat risico van een tattoo en dus de klant.
ben wel benieuwd waar je de tattoo hebt laten zetten en wat die gekost heeft, imo is het ook niet strak, de 2 letters die hetzelfde zouden moeten zijn, zijn dit duidelijk niet.
hopelijk komt er nog een oplossing dat dan wel
Emmaa_ schreef:Hoe is het niet de schuld van de shop als de tattoo gewoon simpelweg te diep gezet is? Hij was niet gaan uitlopen als hij gewoon goed gezet was.