Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Bedankt voor de reacties!
@Myryana, bedankt! Bij Dutch Ink hebben ze ook een stukprijs, dus geen uurprijs. Dat was al iets wat mij wat meer aansprak, omdat ik idd vaker heb gehoord dat je dan soms (veel) goedkoper uit kan zijn.
Daarnaast ben ik ook niet vies van reizen, maar ik vind het zonde om voor niets te reizen, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders en zal ik het ook wel doen. Ik hoop hier alleen een beeld te krijgen van de prijs waar ik totaal niet mee bekend was, dus ik spaar liever een maandje door dan dat ik benzine verspil.Yv_ schreef:Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef
Vind het wel een mooie.
Ik heb vrij weinig slechte verhalen over Dutch Ink gehoord, en natuurlijk zijn er bij elke shop wel negatieve en positieve ervaringen. Dus ik ben er vrij zeker van ja.
_Friemel schreef:Dan punt 2, op hun website staat sowieso al geen foto's wat voor mij een no go is.
Op FB vind ik weinig foto's alleen maar like,share & win acties, als je als tattoo shop dit moet doen om klanten te krijgen... 7 dagen per week zonder afspraak binnen lopen... dames krijgen op maandag 50% korting, soms geven ze op dagen 25% korting weg... goeie artiesten hebben dit niet nodig, dat je dat maar even in je achterhoofd houdt![]()
ding ding ding... er gaan bij mij heel veel foute bellen rinkelen