[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:05

Pff woensdag gemaild naar Daniel en Nog steeds geen enkele reactie. Best vreemd of niet?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:12

Ik ga er morgen heen, kan het vragen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:20

Geen idee hoe druk die is.
Maar er vanuit gaande dat ze op zaterdag geen mail beantwoorden zijn er pas 2 dagen verstreken, zou me dan echt niet al afvragen of dat vreemd is...

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:20

Dat is wel vreemd! Ik werd binnen paar uur terug gemaild door Alex. Die doet de mail standaard volgensmij.
Wel correct mail adres?

Ik weet wel dat Dan van woensdag t/m zondag werkt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:16

Rampshellie schreef:
Ik ga er morgen heen, kan het vragen..

Graag! Misschien is het niet aangekomen? Heb het adres vd site.
En mail niet in het weekend beantwoorden is tamelijk ouderwets wanneer het bedrijf in kwestie wel geopend is

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 01:08

Ik zat even mijn mail door te bladeren, heb ook alleen mailtjes door de weeks gehad! Niet geheel vreemd dus!

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 01:32

Rampshellie schreef:
Ik zat even mijn mail door te bladeren, heb ook alleen mailtjes door de weeks gehad! Niet geheel vreemd dus!

Mijn contact was op een zaterdag via de mail voor mijn laatste tattoo ^^ Wel waren ze best wel vol deze weken qua appointment. Weet niet of dat ook nog een invloed heeft.

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 01:34

ik heb hier ook mijn mail verstuurd, met vraag naar verdere info.
ben erg benieuwd en vind het reuze spannend!

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:36

Heee bokkers ! :wave:

Ik heb nu iets langer dan 3 weken een tattoo maar er blijven maar stukjes vanaf komen ;( en er zit een soort van witte rand om me letters is dit normaal ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 12:53

Hij ligt vaak een hele poos op de huid. Na een paar weken trekt hij vanzelf in de huid. Het moet genezen. :-) smeer hem lekker in. Zolang je geen pijn hebt is het niets om je zorgen over te maken.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:04

Dan was druk, hij heeft ook niet kunnen tekenen :(.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:07

Rampshellie schreef:
Dan was druk, hij heeft ook niet kunnen tekenen :(.

Wat zonde :( wel goed voor hem dat hij het druk heeft natuurlijk.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:37

Dat is jammer zeg van het tekenen! Iedereen wil nog snel voor de zomer uit denk ik?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:49

Als de artist tijd heeft, ga ik vrijdag de mijne laten zetten :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:51

_Ekenna schreef:
Bedankt voor de reacties!
@Myryana, bedankt! Bij Dutch Ink hebben ze ook een stukprijs, dus geen uurprijs. Dat was al iets wat mij wat meer aansprak, omdat ik idd vaker heb gehoord dat je dan soms (veel) goedkoper uit kan zijn.
Daarnaast ben ik ook niet vies van reizen, maar ik vind het zonde om voor niets te reizen, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders en zal ik het ook wel doen. Ik hoop hier alleen een beeld te krijgen van de prijs waar ik totaal niet mee bekend was, dus ik spaar liever een maandje door dan dat ik benzine verspil. :D
Yv_ schreef:
Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef :=
Vind het wel een mooie :j.

Ik heb vrij weinig slechte verhalen over Dutch Ink gehoord, en natuurlijk zijn er bij elke shop wel negatieve en positieve ervaringen. Dus ik ben er vrij zeker van ja. :j

En hier ga je al de fout in, ik bedoel je hebt het de rest van je leven op je lichaam.. komt het bekende plaatje weer:

Afbeelding

Dan punt 2, op hun website staat sowieso al geen foto's wat voor mij een no go is.
Op FB vind ik weinig foto's alleen maar like,share & win acties, als je als tattoo shop dit moet doen om klanten te krijgen... 7 dagen per week zonder afspraak binnen lopen... dames krijgen op maandag 50% korting, soms geven ze op dagen 25% korting weg... goeie artiesten hebben dit niet nodig, dat je dat maar even in je achterhoofd houdt ;)

ding ding ding... er gaan bij mij heel veel foute bellen rinkelen
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 16-02-14 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 21:52

Dat vind ik ook Friemel :j vond t ook al raar dat ik weinig foto's kan vinden.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:03

_Friemel schreef:
Dan punt 2, op hun website staat sowieso al geen foto's wat voor mij een no go is.
Op FB vind ik weinig foto's alleen maar like,share & win acties, als je als tattoo shop dit moet doen om klanten te krijgen... 7 dagen per week zonder afspraak binnen lopen... dames krijgen op maandag 50% korting, soms geven ze op dagen 25% korting weg... goeie artiesten hebben dit niet nodig, dat je dat maar even in je achterhoofd houdt ;)

ding ding ding... er gaan bij mij heel veel foute bellen rinkelen

Heb de site en facebook niet eens bekeken maar als ik dit zo hoor is het in mijn hoofd vrij logisch om er niet naartoe te gaan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:11

LoesVDB: Ze bestaan ook nog niet zo lang, dus als er nu (in zo'n korte tijd) al heel veel negatieve ervaringen zouden zijn, zou het ook wel echt niet goed zitten :=. Nouja, het komt op jouw lijft natuurlijk. Ik heb die tat van een vriend gezien en daardoor zou ik er nevernooit heen gaan :). Vroeg alleen even "weet je het zeker" omdat ik dat beeld van dat scheve ding weer voor ogen kreeg.

Friemel: Volgens mij hebben ze idd naamsbekendheid gekregen doordat die zanger er ging tatooeren en door de facebook-acties inderdaad. Althans, ik kon ze niet voordat ik de fb plaatjes voorbij zag komen. Was toch nieuwsgierig, dus met vriend meegeweest maar... Nouja, ach :). Iedereen heeft andere eisen en wensen. Hij was er blij mee en zei dat ze 'm recht zouden trekken met bijwerksessie. Geen idee of dat uberhaupt kan, lijkt mij niet, maar ach.. Zijn lijf.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:25

Zo ik heb inmiddels een aantal foto's gevonden komen ze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik zag dat ze laatst een tattoo marathon hebben gehouden 33 uur non stop open en tattoo's zetten.

Als bij bovenstaande foto's geen alarmbellen gaan rinkelen is het tijd om je te verdiepen in de tattoo wereld of om eruit te stappen. Bespaar nóóit op een tattoo.

Een echte artiest is imo iemand die iets voor jou uniek ontwerp zelfs vanuit een stom plaatje (doet me denken aan mijn paint skills die ik naar Marsha stuurde :') ) Dit is gewoon een lopende band werk.

Je bent nu voldoende gewaarschuwd imo, als je daarheen wilt dan moet je dat doen uiteraard, maar niet huilen achteraf.
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 16-02-14 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:32

Ik ben echt nog een leek, maar wat is er mis met bovenstaande tatoeages behalve dat ze saai zijn? Ook slecht gezet?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:35

Nou ik zie al dat de verhoudingen totaal niet kloppen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:43

Ik zal even soortgelijke tattoo's zoeken, het gaat mij niet om saai want dat is een kwestie van smaak, dit is gewoon heel erg slecht gezet...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:44

Oh wow! Dat is wel een verschil ja. ...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:45

Bovendien lijkt die laatste skull wel een ontsteking in zijn kies te hebben van Dutch :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 22:58

Je moet er van houden. Maar echt verschrikkelijk is het nou ook weer niet.

En een tattoo hoeft geen 2000 euro te kosten om mooi te zijn.
D'r zijn echt zat tatoeëerders in de wereld die goedkoper zijn, maar ook prachtig werk neerzetten.