Goed bezig Leonie, mooie afstand en heerlijk tempo
Veel plezier in Frankrijk, lekker trailen inderdaad. Ik heb totaal geen doel voor morgen, ik ben blij dat mijn man samen met mij van start gaat en ik ga kijken of we zo lang mogelijk samen kunnen blijven lopen. En als hij af gaat snijden dan trek ik mijn plan. Ik heb dit jaar nog geen evenement gelopen dus ik heb er vooral zin in en dat mag best lang duren 
Boxende Muppet
Handig om jou mee te nemen als je wat een spannende route loopt
Leuke foto's!Ik pas mijn tempo in principe gewoon aan, dat vind ik niet erg. Tenzij ik voor mijn doen echt ver moet en ik daar genoeg heb aan mezelf, maar dan spreek ik ook met niemand af en heb ik gelegenheidscontact onderweg

Veel smokkelplezier BM
Ik hoop dat het meevalt met je verkoudheid en goed dat je alsnog bent gaan lopen!Puera hoe is het met je spierpijn? En hoe gaat het met jou Samantha?
Ik heb vanochtend mijn loslooprondje gedaan, wat is het toch heerlijk met dit weer, echt zo genieten. Ik ben nu nog aan het werk, maar mijn spullen voor morgen zijn klaar. En ik mag spijbelen van de jaarvergadering van de dorpsvereniging, met toestemming van de voorzitter
Ik zal hem in ruil daarvoor even wakker maken, anders is hij straks nog te laat