Uiteindelijk moet er toch echt wat af gaan en alles begint bij een gezonde levensstijl!
@Roosch, volgens mij herken ik de plek
heerlijk is Egypte! Ik ben er in 2018 geweest was zo onwijs fijn. De kg komen vanzelf wel weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heerlijk is Egypte! Ik ben er in 2018 geweest was zo onwijs fijn. De kg komen vanzelf wel weer

Rose_Sonny schreef:Ik ben vandaag voor het eerst sinds onze operaties met mijn anderhalf jarige lekker buiten wezen wandelen. We hebben beide genoten, hij was echt mega braaf voor een jonge hengst en het weer was fantastisch! Al met al een kilometer of 4 gelopen denk ik. Toen was het voor mij ook echt wel op.
[ [url=m/0EH1p5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XBucNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: fotootjes bijgevoegd
het begin is er weer!
. Maar gezonder leven is altijd winst, ook al zie je het misschien niet op de weegschaal.

En zo fijn dat het lukt samen wat te lopen! Vier kilometer is al een goede afstand 
. Komt goed! Je hebt goed voor jezelf gezorgd en dat is al een enorme winst 
Gisteren voor de tweede keer gewogen en ik zit inmiddels op -11.6
. Ik begin het ook aan mijn lichaam te zien en te merken aan een aantal kledingstukken, dus dat is echt heel fijn. Nu lekker doorzetten en op naar de -15
goed bezig!
en dat is al een groot deel van het bereiken van het eindresultaat..
ClaudiaHS schreef:Ha Musli, hier precies zo.
Slechte week.
Ach dat heb je af en toe.
En gewoon weer doorrrr
ClaudiaHS schreef:Ik hou het er maar op dat het bij mij het maandelijkse feestje was.![]()
Ik vind het heel lastig een bepaald eetpatroon aan te houden.
Ik vind khb/kha heel erg fijn.
Maar ik mis dan mijn brood zooo erg.
Dus dan neem ik toch brood en ga ik weer teveel andere dingen snaaien.