Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie bastogne koekjes![]()
L: Salade van geroosterde kip, zwarte bonen, paprika, avocado, rode ui, tomaat, gerookt paprikapoeder en komijn, glas karnemelk
T: cappuccino, Protein quark vanille met blauwe bessen en frambozen, Liuk citroenijsje
A: Orzo ovenschotel met aubergine, wortel, bleekselderij en mozzarella
B: uur crossfit
Castilja schreef:Welkom Amanda!Lijstje ziet er super lekker en gezond uit, als je dat vol houdt moet dat wel goed komen denk ik zo. Leuk ook die kokosballetjes! Ik heb helaas geen oven tot m'n beschikking en ben daarom beperkt in dingen maken, maar vind dat altijd wel leuk.
Kim ik zag foto's van je in een ander topic (weet even niet meer welke) en ik weet nog dat je hier een tijdje terug postte dat je zo veel was aangekomen in een maand. Of in twee maanden. Weet niet was het wasAnyway, je bent weer wat kg/vocht kwijt dacht ik te zien?
Ik heb vanmiddag weer mijn eerste schooldag. Zie er zo tegenopVanmorgen nog even een uur circuittraining meegepakt. Was fijn weer, alleen deed mijn sensor het de tweede helft van de les pas dus ik kreeg gekke resultaten. Was wel dat laatste halfuur constant in de rode zonde dus het had een mooi resultaat kunnen zijn, maar ach.
We hebben vanavond een diner met een andere opleiding dus gezond zal het eten niet zijn gok ik zo. Weet wel een beetje uit m'n hoofd wat wel/niet kan qua macro's en omdat ik vanmorgen ook flink gesport heb maakt het niet bijster veel uit, maar ik wil dat soort etentjes eigenlijk niet als ik aan het cutten ben