Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 10:34

Fijn dat je zo lekker ging @Dilan :D
Genieten als je gewoon doorloopt in plaats van aftelt wanneer je klaar bent. Haha.

foxy80

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:00

Gecondoleerd SuperVixen!

Ah schapen, gingen ze niet uit de weg dan? Hier zitten gelukkig alleen vogels.

Hier gisteren les 22 met de 11-minuten stukjes en op heel braaf tempo in totaal op 30 minuten lopen (met 2 rustpauzes tussen) bijna 4 km afgewerkt. Morgen weer.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:07

Je gaat lekker Dilan, ook wel een leuk stuk om te lopen. Die omgeving heb ik nog wel paardgereden.

Ja die schapen gingen wel weg hoor, die moesten niets van me hebben :D

Netjes hoor foxy!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 11:24

Sterkte en gecondoleerd SuperVixen!

En Faringo, hihi, gezellig zeg die schapen :)

Mooie rondjes ook weer allemaal.

Ik ben zondag met mijn vriend, echte beginner, wezen rennen. Morgen weer een wat 'serieuzer' rondje.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:38

Faringo schreef:
Je gaat lekker Dilan, ook wel een leuk stuk om te lopen. Die omgeving heb ik nog wel paardgereden.

Ja die schapen gingen wel weg hoor, die moesten niets van me hebben :D

Netjes hoor foxy!

Paardrijden doe ik daar idd ook wel eens :j

Haha die schapen dachten daar lekker rustig te kunnen staan :+

Fenn, leuk om samen te kunnen rennen :j

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 15:49

Lekker bezig iedereen! Haha SV met je hersteltempo :')

Hier hebben wij geen schapen die de weg blokkeren, maar wel zwanen. Dan heb je wel een beetje een probleem, vooral als ze jonkies hebben :Y)

Net een rondje gelopen, maar ging niet zo heel lekker. Best wel last van m'n kuiten, maar ik ben de afgelopen dagen ook wel druk geweest. Deze week begonnen met m'n HBO studie!

M'n tijden waren dus niet veel soeps :+ Maar al met al wel leuk rondje gelopen.
Ik heb 20min gelopen in stukken van 2x 7min en 1x 6min met wandelpauzes ertussen.
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 16:15

Emma, toch weer gelopen, ondanks dat het niet zo lekker ging.
Welke studie volg je?

Ik heb mijn routr vandaag aangepast omdat er een zwanenfamilie langs een hele smalle weg zit :')
Die zaten vorige keer vanuit de sloot al te blazen toen we met ons paard langskwamen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 18:02

Gecondoleerd Supervixen! :(:)

Hier was het ook wel lekker gister avond. Niet hardgelopen, maar postbode gespeeld voor de F1 die dit weekend is in het dorp.

Goede inschatting MuSLi, geslaagd met shoppen?

Faringo, leuk gezicht zo met die schapen. Lopen die daar vrij?

Lekker bezig Dilan93. Je hebt aardig de smaak te pakken aan de berichtjes te zien. Bij jou ookal zwanen? Enge beesten

Goedbezig Foxy80!

EmmaVZ, Ik zou daar dan niet gaan lopen. Zwanen zijn echt dood eng. Succes met je studie!
Hier ligt het er aan hoe ik liep. Herten, koningspaarden, schotse hooglanders en schapen kan ik tegen komen. En dan zeggen ze dat er weinig natuur is in de Randstad hahaha

Ik wil weer opgaan bouwen met lopen, ik red het stilzitten niet meer. Weet alleen niet zo goed hoe....
M'n conditie is er nog, hoop dat deze blijft. Zo lastig om niet te gaan rennen, zelfs als ik iemand in de stromende regen zie lopen wil ik nog ruilen. Vanaf juli niet gerend of gesprongen. Wandelen tot max 10 min. Wanneer ik nu langer loop voel ik dat gelijk in m'n hele been, kuit bovenbeen en bil. Wil zo graag weer hardlopen! Denk dat ik eerst wandelen maar weer moet uitbreiden, voor ik ga hardlopen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 18:11

Dubbel...
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 01-09-21 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 18:11

Zeker geslaagd @kosseh. Ben de afgelopen 1,5 jaar flink afgevallen, dus ben nu echt een hele nieuwe garderobe aan het shoppen. Best leuk ;)

Waar heb je last van dat je niet meer hardgelopen hebt sinds juli?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:25

Wat vervelend kosseh dat je al zo lang niets kan/mag. Wandelen opbouwen klinkt niet verkeerd zodra het kan/mag.

Die schapen lopen daar inderdaad los. Zitten diverse wildroosters zodat ze niet in de woonwijk terecht komen.

Fijn is dat he Musli, ik ben 5 jaar geleden begonnen met afvallen en inmiddels al een lange periode 25 kilo lichter dan ik was. Shoppen blijft nog steeds zo leuk :D.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:49

MuSLi, oo dan ik het zeker leuk om te shoppen. Merk je ook dat het makkelijker is?
Viel 2 jaar terug 20kg af. Shoppen werd daardoor nog lastiger. Ben erg lang en kleine maat is vaak ook korter.
Ik ben in februari aan m'n enkelbanden geopereerd. Herstel gaat niet goed. Ze dachten dat de pezen er om heen geïrriteerd waren. Lopen zou dat erger maken. Na 6 weken moest dat over zijn, is het niet dus is waarschijnlijk toch iets anders.

Faringo, super leuk! Schapen in de woonwijk lijkt mij ook wel grappig :p.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:51

Kosseh, wat balen dat je niet mag lopen :(

Hier ook beetje bij beetje mn garderobe aan het vervangen. Niet heel veel afgevallen, maar toch net die paar kilo waardoor sommige kleding net wat te groot is geworden.

Die bewaar ik uiteraard wel, want ik heb wel eens periodes dat ik weer wat zwaarder ben. Iets met winterdepressie :=

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:07

Wat makkelijker? Shoppen? Shoppen is vooral leuker, zit vooral lekkerder in m'n vel, waardoor ik veel kleding nu veel mooier vind zitten bij mezelf :)

Hardlopen gaat ook stukken makkelijker. Heb nog nooit zo gemakkelijk gelopen, zo snel, met zo'n mooie lage hartslag. Echt bizar hoeveel kilo's met je doen...

Balen zeg dat je momenteel eigenlijk geen idee hebt waar de irritatie van je pezen vandaan komt -O- en dat je al zo verschrikkelijk lang bezig bent ook. Blegh..

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:23

Wat knap dat jullie zo enorm zijn afgevallen! Kan me voorstellen dat dat een enorm verschil maakt met hardlopen, zeker bij 20 kilo. En een hele nieuwe garderobe aanschaffen is ook geen straf natuurlijk.

Kosseh echt superbalen dat het zo lang duurt allemaal.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 16:47

Ik heb een heerlijke 15km gelopen. Had er drie tempoblokken in gegooid, die ik ongeveer op 5.20 min/km heb gelopen, maar ze gingen te makkelijk. Volgende keer moet het tempo nog wat omhoog.
Ook het aantal min/km voor mijn warming up kan wat omhoog.
15km, tijd: 1.21, gem. HS 146.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 17:05

Hoi, ik kom graag weer meekletsen.
Ik heb tot vorig jaar wel wat gepost hier en toen werd ik zwanger en ging mijn bekken zeuren. Dus helaas moest ik stoppen.
Inmiddels ben ik weer drie keer begonnen :+ Ik vond/vind het zo moeilijk gemotiveerd te blijven. Nu had ik eind deze maand een loop staan om weer 10 km door de duinen te rennen maar deze is afgelast. Ik wil het echter als doel houden en gezien jullie zo lekker bezig zijn, gaan jullie me gewoon inspireren *\o/*

Mijn conditie valt me mee, maar mijn kuiten en enkels moeten echt nog flink wennen. Vorige week heb ik 9,2 km door bos en strand gerend dus die 10 moet wel goed komen. Misschien schroef ik dat doel zelfs nog iets op maar ik wil niet te hard van stapel lopen en weer ‘falen’. Mijn tempo ligt overigens laag, maar ik vind kilometers opbouwen voor nu even belangrijker.
Ik ga altijd met mijn honden(en) rennen of met mijn baby in de wagen :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 17:57

Sv, goed bezig! :D

Lisitano, wat leuk dat je weer gaat beginnen :j
Ik heb ter inspiratie/motivatie ook een insta voor het hardlopen aangemaakt. Anderen 'zien trainen' helpt voor mij, vooral op dagen dat het even tegenzit oid :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 18:09

Hey Lisitano, welkom terug! Leuk dat je weer meekletst.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:53

Welkom terug Lisitano!

Nette loop hoor SV!

Hier een beetje last van dipjes. Sommige dagen gaan geweldig en andere.. nou ja, totaal niet :+

Vandaag een totaal niet dag. Tempo wilde gewoon niet omhoog en er zat lood in mijn benen. 21 km gelopen met gemiddel 6:25 :\

Heb zojuist opeens een gratis kaartje gekregen voor een city run dus morgen ipv een rustdag 10km lopen. Denk niet dat het een PR gaat worden met deze benen en zo weinig rust := maar de 10km medaille had ik nog niet (5, 7, 12, 16 al wel). Dus ik loop puur mee voor het uitlopen. Start is 21 uur dus dat is sowieso een tijdstip dat ik normaal al op ruststand sta _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 20:22

Oeh dat is erg laat ja, niks voor mij. Dan lig ik al voor pampus op de bank.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:15

Pfoei, om 9u is wel laat idd.

Wij hebben net een uur gezwommen. Om 20u begonnen, vind ik laat zat :+

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:04

9 uur 's avonds vind ik dan juist weer een heerlijke tijd om te lopen :D Maar ik ben ook echt een avondmens. Succes, 0091!

@Dilan: Ik studeer Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek! Hier voor heb ik MLO gedaan, dus start nu in het 2e jaar en het gaat meteen volle bak haha, maar het is wel super leuk!
Ik pas inderdaad ook mijn route af en toe aan als ik zwanen tegenkom haha. Er zitten er hier superveel, dus het gebeurt best vaak :=

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 07:08

Nou ik ben zeker niet ontevreden. Benen waren nog vermoeid maar toch een tijd van 50:35 en totaal 10,3km. Al met al best lekker gelopen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 08:56

Super gedaan!

Ik ga straks richting Ermelo voor de Veluwse trailrun van 23km. Hoop dat het bewolkt blijft.