Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:Op woensdag middag ga ik nooit ergens heen vanwege de kinderen zelfde met het weekend als het even kan zeker buiten de schoolvakanties.
Vjestagirl schreef:Als mijn broer kinderen zou hebben en er gebeurd iets met hem, dan staat de deur vanaf dag 1 open voor de kinderen. Desnoods verbouw ik mijn hele huis ervoor. Maar dat geldt ook voor sommige kinderen van vrienden.
Prairy schreef:Bij mij heeft carrière er niks mee te maken gehad dat ik ze niet wil, ik gruwel er ook niet van, maar ik vind ze ook weer niet zo leuk dat ik ze zelf wil. Van zwangere vrouwen gruwel ik dan weer wel, dat heeft er wel mee te maken
Aranel schreef:Prairy schreef:Bij mij heeft carrière er niks mee te maken gehad dat ik ze niet wil, ik gruwel er ook niet van, maar ik vind ze ook weer niet zo leuk dat ik ze zelf wil. Van zwangere vrouwen gruwel ik dan weer wel, dat heeft er wel mee te maken
Gewoon uit interesse vraag ik me dan wel af waarom je gruwelt van zwangere vrouwen? Ik ben behoorlijk zwanger(bijna 36 weken) en ik vind mezelf niet gruwelijk of afstotelijk of zo.
Aranel schreef:Oké, ik snap op zich ook wel dat sommige zwangere buiken niet heel appetijtelijk zijn tegen het einde, zo inclusief uitpuilende navel en striae.
Moet ook zeggen dat ik ook echt niet zit te wachten op zo'n (halfnaakte) zwanger fotoshoot, dat vind ik dan ook weer bij niemand charmant.
Verder zal ik weer gewoon gaan meelezen hier, ondanks mijn zwanger zijn kan ik me namelijk erg goed vinden in 9/10 argumenten die jullie hier aandragen in het topic en vind ik het erg vermakelijk
Sanet schreef:Ik had het er laatst met een collega over.
Het enige wat ik wel eens mee zou willen maken, is voelen hoe het voelt. Een baby in je buik. Geen striemen, geen uitpuilende navel...
Maar zij vertelde dat haar kinderen amper bewogen, als ze dan eindelijk wat deden dan stonden ze te trappelen op een blaas of tegen haar middenrif aan te rammen. Nog niets te zien aan de buitenkant
Oh, nou, laat maar weer..