Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 21:59

Mijn vriend was volgens mij jaloers op al die mensen met een buggy. Ondanks dat wij beide geen kinderen willen heeft er nu zelf maar 1 aangeschaft. := :=

Spoiler:
Afbeelding

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 22:25

Ga nooit spontaan op woensdagmiddag bowlen!
Echt ik had er niet bij stilgestaan. Maar kwam een berg kinderpartijtjes binnen. ( Wij waren al begonnen, dus stop je niet zomaar).
75 decibel hadden we gemeten!!

Schuur_

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 23:34

Nou ja, 80 decibel is de limiet.

Op Bristol AirPort waren er ook veel kids aanwezig. Jammer voor mijn date die ik de dag ervoor in een pub had ontmoet (ofja, meer jammer dat hij ineens over zijn vriendin begon)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:18

Quikie dat is de enige buggy die is toegestaan wat mij betrefd!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 13:06

Op woensdag middag ga ik nooit ergens heen vanwege de kinderen zelfde met het weekend als het even kan zeker buiten de schoolvakanties.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 13:58

Christiene schreef:
Op woensdag middag ga ik nooit ergens heen vanwege de kinderen zelfde met het weekend als het even kan zeker buiten de schoolvakanties.

Die fout maakten wij dus door te gaan zwemmen op een woensdag tijdens een schoolweek. Was vergeten dat ondanks dat de school begonnen was, het in de middagen vol zou zitten met krijsende, duwende, ongemanierde kinders... :=

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:22

Vjestagirl schreef:
Als mijn broer kinderen zou hebben en er gebeurd iets met hem, dan staat de deur vanaf dag 1 open voor de kinderen. Desnoods verbouw ik mijn hele huis ervoor. Maar dat geldt ook voor sommige kinderen van vrienden.

Hier idem.
Ik denk niet dat ik zelf kinderen wil, maar mocht zo'n noodsituatie zich voordoen dan zal ik toch echt voor die kinderen zorgen als het nodig is!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:28

Prairy schreef:
Bij mij heeft carrière er niks mee te maken gehad dat ik ze niet wil, ik gruwel er ook niet van, maar ik vind ze ook weer niet zo leuk dat ik ze zelf wil. Van zwangere vrouwen gruwel ik dan weer wel, dat heeft er wel mee te maken :P

Gewoon uit interesse vraag ik me dan wel af waarom je gruwelt van zwangere vrouwen? Ik ben behoorlijk zwanger :+ (bijna 36 weken) en ik vind mezelf niet gruwelijk of afstotelijk of zo.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:34

Ik gruwel niet van zwangere vrouwen, maar echt beeldschoon vind ik het niet.

Sommigen gaan raar lopen, of zitten....’kijk mij eens zwanger zijn’.

Sommigen he, niet iedereen :j

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:36

Oh het hele idee dat een baby al je ingewanden omhoog drukt,.....brrrrrrr......ik heb een documentaire gezien wat er in je lichaam gebeurd tijdens de zwangerschap. Ik vond het er niet gezond uitzien, wat opoffering :n

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:43

Aranel schreef:
Prairy schreef:
Bij mij heeft carrière er niks mee te maken gehad dat ik ze niet wil, ik gruwel er ook niet van, maar ik vind ze ook weer niet zo leuk dat ik ze zelf wil. Van zwangere vrouwen gruwel ik dan weer wel, dat heeft er wel mee te maken :P

Gewoon uit interesse vraag ik me dan wel af waarom je gruwelt van zwangere vrouwen? Ik ben behoorlijk zwanger :+ (bijna 36 weken) en ik vind mezelf niet gruwelijk of afstotelijk of zo.

Persoonlijk vind ik zwangere buiken er ook heel erg "eng" uitzien.
Ik kan je niet precies vertellen waarom, maar het strakgespannen vel, de vorm, die (soms) uitpuilende navel, de bewegende bobbels als t kindje schopt, brrrr. Hoef er maar aan te denken of ik word al een beetje onpasselijk.

Het is verder helemaal niet vervelend of beledigend bedoeld, het is gewoon hetzelfde wanneer mensen bijvoorbeeld niet tegen bloed kunnen. Overigens hoeft niemand zn buik voor me te verstoppen ofzo, ik wil niemand lastig vallen met mijn onpasselijkheden, ik kijk dus gewoon zelf wel de andere kant op.
Maar vrouwen die vragen of ik hun schoppende kindje even wil voelen? Nah-ah %)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:53

Hahaha. Heel veel mensen hebben denk ik de film ‘Alien’ gezien. :j
Ik gruwel niet van zwangere buiken, maar ik vind t ook niet mooi ofzo.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:35

Ik gruwel er zeker niet van, maar om mezelf met een zwangere buik te zjen... daar zou ik toch minder vrolijk van worden := ben allang blij dat ik mezelf niet meer als te dik zie, denk dat een zwangerschap daar verandering in brengt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:45

Als stille meelezer met kind en baby op komst gruwel ik ook van zwangere vrouwen :o Vind dikke buiken echt niet mooi, en heb zelf een aversie tegen het hele zwanger gebeuren. Maar ja, als je eenmaal een kinderwens hebt verleg je alle grenzen :7

Maar het is niet raar dat jullie zwangere vrouwen dik en lelijk vinden, dat heb ik ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:55

Ik gruwel er ook van hoor. Ziet er in mijn ogen zo onnatuurlijk uit. Zo'n uitpuilende buik.

Natuurlijk weet ik wel dat het niet onnatuurlijk is. Maar gewoon het idee :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:03

Dat anderen zwanger zijn vind ik niks erg aan ofzo.. maar ik zou zelf echt nooit zwanger willen worden. Alleen al negen maanden en dan een meloen door een naald persen.. of mandarijn misschien beter. En dan een baby borstvoeding geven en opvoeden is niks voor mij.

Ik gun anderen dat geluk wel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:50

Oké, ik snap op zich ook wel dat sommige zwangere buiken niet heel appetijtelijk zijn tegen het einde, zo inclusief uitpuilende navel en striae.
Moet ook zeggen dat ik ook echt niet zit te wachten op zo'n (halfnaakte) zwanger fotoshoot, dat vind ik dan ook weer bij niemand charmant.

Verder zal ik weer gewoon gaan meelezen hier, ondanks mijn zwanger zijn kan ik me namelijk erg goed vinden in 9/10 argumenten die jullie hier aandragen in het topic en vind ik het erg vermakelijk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:52

Moet er ook niet aandenken := , lijkt mij vreselijk :=

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:55

Ik had het er laatst met een collega over.
Het enige wat ik wel eens mee zou willen maken, is voelen hoe het voelt. Een baby in je buik. Geen striemen, geen uitpuilende navel...

Maar zij vertelde dat haar kinderen amper bewogen, als ze dan eindelijk wat deden dan stonden ze te trappelen op een blaas of tegen haar middenrif aan te rammen. Nog niets te zien aan de buitenkant :D

Oh, nou, laat maar weer..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:55

Aranel schreef:
Oké, ik snap op zich ook wel dat sommige zwangere buiken niet heel appetijtelijk zijn tegen het einde, zo inclusief uitpuilende navel en striae.
Moet ook zeggen dat ik ook echt niet zit te wachten op zo'n (halfnaakte) zwanger fotoshoot, dat vind ik dan ook weer bij niemand charmant.

Verder zal ik weer gewoon gaan meelezen hier, ondanks mijn zwanger zijn kan ik me namelijk erg goed vinden in 9/10 argumenten die jullie hier aandragen in het topic en vind ik het erg vermakelijk :))

Oh gut, zo’n zwangere fotoshoot. Nee, dat heb ik ook niet gedaan en zal ik nu zeker ook niet gaan doen. Hoef echt geen herinnering aan mijn zeekoe-tijd. :=
En zo dik was ik niet eens, ben niks aangekomen tijdens mn zwangerschap.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:01

Ik vind zwangere vrouwen ook niet mooi, zeker idd als ze die puf puf zwanger zithouding aannemen.

Pfft wij waren zo slim om naar de dierentuin te gaan, hopeloos op zaterdag... zelfs een vlinder in de vlindertuin waar het achterlijfje van af getrokken werd. Afschuwelijk, ik pleit echt voor 1 kindvrije dierentuindag in t jaar.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:21

Sanet schreef:
Ik had het er laatst met een collega over.
Het enige wat ik wel eens mee zou willen maken, is voelen hoe het voelt. Een baby in je buik. Geen striemen, geen uitpuilende navel...

Maar zij vertelde dat haar kinderen amper bewogen, als ze dan eindelijk wat deden dan stonden ze te trappelen op een blaas of tegen haar middenrif aan te rammen. Nog niets te zien aan de buitenkant :D

Oh, nou, laat maar weer..

Met de eerste voelde ik met 16 weken wat fladderen , met de volgende twee ook om die tijd. Nm 1 was rustig en bewoog meestal wanneer ik naar bed ging. Nm 2 en 3 waren wat onrustiger en een voet onder je ribben is niet fijn. Ik heb haptonomie gedaan en zo geleerd om contact met je baby in je buik te maken via handbewegingen op je buik . Dat kreeg ze allemaal rustig . Zo, ondanks dat de jongste al dik over de 20 is weet ik nog precies hoe het voelde. Misschien is je vraag een beetje beantwoord.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:30

Juist dat lijkt mij doodeng, iets levends in je buik. Als ik eraan denk en het gevoel mij voorstel dan wordt ik al naar.
En daarom vermijd ik zwangere vrouwen ook zoveel mogelijk. Ik vind zo’n buik niks, lelijk, raar, eng, buitenaards. Snap het constant vasthouden of aanraken van die dikke buik ook niet. Daar wordt ik helemaal kriegel van als ik dat zie.
Laatst bijgewerkt door sanso op 06-10-18 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:32

Ugh ja mij ook, en dan beweegt het ook nog.

Vond dat bij mijn vriendin heel bijzonder, de eerste keer. Maar hoe meer ze mij liet zien, hoe enger ik het vond haha.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:33

Ja dat, en dan moet je ook altijd nog zelf even voelen. Nee dank je.