Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suus___ schreef:Ben wakkergeschud en heb mn burgundy times 9 weer ns gepakt en heb gespeelde met verschillende fotohoeken, welke vinden jullie t fijnst kijken?
Sorry van t licht maar geen daglicht meer dus mn lampen gebruikt.
Vooraanzicht:
[ [url=m/0K0uMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nYTLZp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Standaard aanzicht:
[ [url=m/2w1Xrl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie look weer. Lijkt me ook wel eens leuk om eens iets heel anders van jou te zien qua kleuren (of vorm, etc.) ben ik met jouw skills wel heel benieuwd naar eigenlijk 
lovemaylo schreef:Dankje
Dit topic is niet goed voor m'n portemonnee trouwens! Haha, door jullie wil ik ook van alles kopen
Hier is de kleur iets beter te zien..
[ Afbeelding ]
Mondy schreef:Vandaag poging 2 met blauw. Ju meer geblend en andere kleuren combi.
Zo wel beter toch ?
[ [url=m/uYPcXm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wcxgaX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Shizzel schreef:[ [url=m/zMu73d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQHojc.jpg]Afbeelding[/url] ]
echt een van je mooiste looks imo! Sowieso is telepathy bijna altijd wel goed 
Misschien maar beter dat niet alles hier te verkrijgen is

maar nu zonder de liner en nog wat lichter goud erbij
Shizzel schreef:Fif, ik vind jouw blauwe look juist wél heel gaaf. Echt, prachtig.

dat is echt intens, dat kan hier ook niet maar ik denk dat oranje je ook onwijs gaaf staat! 
Suus___ schreef:Dat kan zeker hoor.. dat heb ook al een aantal keer hier geplaatst
Maar felle kleuren gaan niet..
dus ik neem af en toe gewoon de tijd als ik vrij ben om wat te proberen. En het hoeft niet zo fel te zijn natuurlijk, maar bijv. wat meer kleur zonder bruintinten. Maar voel je niet verplicht hoor 
Iris82 schreef:Ik vind deze kleur wel beter bij jouw ogen passen dan bijvoorbeeld de blauwe look van een paar dagen terug. Ik had een lichtere bruintint als blendkleur op je crease gezet en daar dan in de buitenhoek inderdaad aanzetten met wat donker maar dit ook wel meeblenden richting binnenkant. Ik zou ervoor waken dat je de felle goudkleur tever omhoog aanzet. Dit viel me de eerste foto niet op, maar de tweede wel.
Wel de bruine kleur die ik erboven heb gedaan.