Ja moet ik idd weer eens doen!
Ik moet ook veel meer in de spiegel kijken ipv focussen op de weegschaal, maar dat blijft gewoon moeilijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Je kan toch een foto maken en die op je pc zetten? In een mapje waar mensen niet kijken oid?
Laura82 schreef:Ik maak wel gewoon foto's met mn telefoon, kan me niet zoveel schelen als iemand dat zou kunnen zienDaar zie ik veel meer verschil dan in de spiegel, omdat het zo langzaam verandert lijkt het wel alsof het in mn hoofd niet mee verandert ofzo.
Ik meet soms ook, maar ik blijf het lastig vinden om telkens hetzelfde te meten, dus daar zit soms best wel veel verschil in.
Laura82 schreef:In ondergoed ja. Wel redelijk netjes ondergoed, maar aangezien de hele wereld me in de zomer ook in bikini kan zien, bloot in de sauna, etc etc, kan ik me er gewoon niet druk om maken. Denk ook niet dat iemand mn lichaam interessant genoeg vind om er wat mee te doen eigenlijk
Cheetahfan schreef:Dat is helemaal waar. Dat is een belangrijk leerpuntje voor mij (en vast niet alleen voor mij).
Emmaa_ schreef:Cheetahfan schreef:Dat is helemaal waar. Dat is een belangrijk leerpuntje voor mij (en vast niet alleen voor mij).
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je bij een dietist loopt (ja toch?) en wat die ervan zegt. Het lijkt mij namelijk dat het bij jou niet gaat om hoe streng je bent voor jezelf maar dat er of een lichamelijke belemmering is die ervoor zorgt dat je niet/minder afvalt of dat er iets niet goed gaat in je macro's ofzo. Ik zie namelijk vrijwel alleen maar hele nette lijstjes van je voorbij komen en de lijstjes die niet zo net zijn, zijn in ieder geval niet vol genoeg om er van aan te komen. Maar je bent wel al een tijdje bezig en het gaat er maar niet vanaf.. Dan is het wellicht tijd om eens aan de bel te trekken en bv je schildklierfunctie te laten testen.
secricible schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je bij een dietist loopt (ja toch?) en wat die ervan zegt. Het lijkt mij namelijk dat het bij jou niet gaat om hoe streng je bent voor jezelf maar dat er of een lichamelijke belemmering is die ervoor zorgt dat je niet/minder afvalt of dat er iets niet goed gaat in je macro's ofzo. Ik zie namelijk vrijwel alleen maar hele nette lijstjes van je voorbij komen en de lijstjes die niet zo net zijn, zijn in ieder geval niet vol genoeg om er van aan te komen. Maar je bent wel al een tijdje bezig en het gaat er maar niet vanaf.. Dan is het wellicht tijd om eens aan de bel te trekken en bv je schildklierfunctie te laten testen.
Eens met Emma. Samen met iemand gaan kijken en bloedonderzoek obv schildklier, vitamines en mineralen, standaard orgaancontrole, bloedsuikers en daarnaast aanvullend een orale glucose tolerantietest of een peptide C test om insulineresistentie uit te sluiten als de bloedsuikers in orde zijn.