Alwiene schreef:Haal jij nu niet twee dingen door elkaar? Het is IsaCalixa die zo anti-wegen is, maar die is tevreden met een halve kilo per week. Rebecca zet in op 1,5 kilo (zonder een vastomzet plan) maar die heb ik eigenlijk niet horen zeggen dat ze niet wil wegen of ik moet daaroverheen gelezen hebben?
Ik weeg trouwens zelf álles af, gewoon omdat ik anders niet weet hoeveel punten het zijn. Maar ik blijf niet wegen, na 1 keer weet ik wel wat die boterham weegt en of die volgende keer 1 gram zwaarder of minder zwaar is maakt voor mijn punten (vrijwel) nooit uit. Maar wil ik nootjes eten dan weeg ik ze toch echt af.
Ze zegt dat als 'iemand in t topic komt die', dat die persoon wel aangeraden wordt te wegen ^^. Ze heeft t niet over isa.
Oh zo doe ik t ook hoor! Ik noteer t wel in m'n mfp maar zodra je t idee hebt hoeveel iets weegt, dat is t belangrijkste. Als je vanaf het begin meteen gaat gokken gaat t mis. Daarom raad iedereen hier ook aan om 1 à 2 weken af te wegen zodat je weet hoe zwaar dingen zijn, snap je?