Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Dreamy, lak of gellak?
Shenavallie schreef:Dreamy schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraagje!
Momenteel heb ik dit lakje op:
[ [url=m/OZftEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar eigenlijk zoek ik hetzelfde nude-achtige kleurtje alleen dan net iets meer (oud-)roze achtig. Wel nog nude.
Iemand die voor mij een lakje weet in een beetje die kleur?
Misschien zit hier wat voor je tussen? Het is van Born Pretty en dan 'Nude Series'.
[ [url=m/84TOds.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3yhiI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die tweede foto is een uitgebreidere serie, met pastelkleuren erbij.
_Friemel schreef:Dreamy schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraagje!
Momenteel heb ik dit lakje op:
[ [url=m/OZftEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar eigenlijk zoek ik hetzelfde nude-achtige kleurtje alleen dan net iets meer (oud-)roze achtig. Wel nog nude.
Iemand die voor mij een lakje weet in een beetje die kleur?
[ [url=m/3lyAcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iets donkerder maar O zo mooi
[ [url=m/tntjOT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets?
Indien dit de tint is dan even zoeken op mauve pink
LadyMadonna schreef:Hoe denken anderen daar over om eventueel een hk te doen? 90% is ontopic, 10% off-topic waarbij er iemand (kennelijk) op de tem knop ramt....
Ik heb er persoonlijk helemaal geen problemen mee als het af en toe off-topic gaat, zolang nagels de boventoon blijven voeren...
Als je niet eens mag delen dat het slecht met je oma gaat is de empathie ook ver te zoeken trouwens....
Remark schreef:Maakt mij ook niks uit! Off topic kletsen is soms ook wel even leuk, maar het moet niet de boventoon hebben.
*kruipt weer onder meeleessteen*
_Friemel schreef:Ik zou dan een nieuwe openen, want als deze HK wordt zullen er vast een aantal posters en lezers afhaken, helemaal omdat vragen tussendoor niet meer beantwoord worden, been there done that er zijn al meerdere nagel HKs