[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:17

Berdien schreef:
Oh wauw Mars, dat is inderdaad nog best heel erg goed genezen! Je ziet het wel, maar na de enorme ellende die het was is dit echt heel netjes!

Blijf je hele tattoo wel vreselijk lief en aaibaar vinden. Heb je niet dat mensen (of jij zelf :)) ) de hele tijd aan je arm willen aaien? :D

Hij is idd aaibaar :P
Had pas we een oudere dame die er even aan wilde zitten, ze was zo benieuwd hoe zo'n tattoo nou aan zou voelen. En ik krijg eens in de zoveel tijd de vraag of hij echt is :=

Rampshellie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:59

Hello! Even een vraag. Tattoo staat donderdag 2 weken. Ik weet dat je voorzichtig moet zijn met de douche en shampoo, hij staat op m'n rug en heb lang haar dus heeeel voorzichtig gedaan.. Hoe lang moet je hier mee oppassen?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:10

Rampshellie schreef:
Hello! Even een vraag. Tattoo staat donderdag 2 weken. Ik weet dat je voorzichtig moet zijn met de douche en shampoo, hij staat op m'n rug en heb lang haar dus heeeel voorzichtig gedaan.. Hoe lang moet je hier mee oppassen?

Totdat je denkt dat het goed genezen is. Bij al mijn tattoo's waren ze genezen binnen de 2 weken. Ik had geen last meer van jeuk of vervelling. Met name de eerste week is het oppassen omdat het dan nog echt een open wond is. Na 2 weken is hij in veel gevallen volledig genezen (lees: geen open wond meer en dicht gegroeid).

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:11

Jeuk heb ik niet gehad, vervelen volgens mij zo goed als over.. Doe ik nog even voorzichtig! Dankjewel!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:53

Nice Mars, echt fijn!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:00

Mooi genezen ondanks de ontsteking Mars! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:29

TessaVB schreef:
Bizzybijtje schreef:
Nee grapje :P Dat huisje van Up met wat kleur er rond :) Heel minimalistisch wel.

Oh leuuuuuuuk! Die wil ik ook zo graag! Favoriete Pixar film ever <3

Ik vind deze cute:

[ Afbeelding ]

Jaaa <3

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:17

Zo, ik heb weer even bijgelezen..

Yasmine schreef:
Of deze, Emma :))

[ Afbeelding ]

Haha deze is genius!

BelleTessa schreef:
Aanbetaling snap ik ook wel hoor en ik snap hun kant ook helemaal, ik vind het gewoon extra tijd kosten haha en dat vind ik ook logisch maar het kwam me niet zo goed uit.

DutchInk kan je zo binnen lopen, heeft iemand daar ervaring mee? Zie hele mooie stukken voorbij komen maar ook een aantal mindere..

Ik heb ooit op een donkere dag samen met een vriendin een pijltje laten zetten bij Dutch Ink.. Kan vanavond wel eens een foto plaatsen :Y) ben er echt heeeelemaal niet blij mee. Heb er iig wel van geleerd. Ga hem ook wel een keer laten coveren maar weet nog niet precies met wat.

Yasmine schreef:
Jammer zeg dat het zo gegaan is, Drunksheep. Ik denk dat sommige artists wel ervan profiteren dat veel mensen met hun mond vol tanden staan als het zo snel gaat. Toen ik mijn laatste liet zetten (2 aanhalingstekens op mijn pols) wou de artist ook snel-snel doen, de grootte was volgens hem toch echt wel goed terwijl ik het toch echt wel kleiner wou. Ik voelde me zo'n sukkel dat ik aandrong op de grootte omdat hij dat niet nodig leek te vinden. En toen het stencil gezet was en ik wou zelf even checken of hij 100% recht was, leek hij er niet echt tegen te kunnen. "Ja, kijk maar hoor, hij staat echt wel recht." De stencil leek een beetje scheef omdat ik mijn spieren opspande, wist ik veel dat het daardoor kwam. Hij had echt helemaal geen geduld, nam mijn pols vast "ja, kijk, hij staat echt wel recht, hoor, natuurlijk beweegt ie als je arm beweegt. Kijk maar hoor, hij staat echt wel recht, maar ja, jouw lichaam, jij moet het weten" en toen wrong hij mijn hand in allerlei houdingen. Hij zei het dan ook nog op zo'n kinderachtige manier := Ja dat weet ik ook wel hoor, dat een tattoo beweegt als je spieren bewegen, maar kan het even wat minder ruw en vriendelijker? := Ik kan er echt niet tegen als artists je niet even tijd gunnen. Je verandert tenslotte je lichaam voor eeuwig.

Gelukkig is de tattoo zelf ontzettend netjes gezet, maar ik was er echt niet van gediend dat het allemaal zo gehaast ging en hij me niet eens de tijd gunde om rustig te kijken of ik de plaats oké vond.

Oh vreselijk, ik zou me zo ongemakkelijk voelen dat ik weg zou willen lopen denk ik. Gelukkig maar dat de tattoo uiteindelijk wel naar je zin is! Heb de foto gezien en vind het een super gaaf idee!

Jamiefris schreef:
[ [url=m/ViWLRD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fnsotJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Binnenkort wil ik naar shop gaan voor een van deze twee.
Het bitje vind ik mooi klein en subtiel. Alleen weten niet paarden kenners vaak niet wat het is.

De hartslag vind ik heel mooi wil hem dan alleen aan binnekant bovenarm zonder tekst.

Ik denk dat als je de juiste artist hebt, dat je van dat bitje wel een mooie tattoo kunt creëren.. Die heartbeat zie je zoveel.. Maar het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vind uiteindelijk :D

Dieuwke_ schreef:
Ik kom even tussendoor waaien, kennen jullie deze? Ik ben fan!
https://www.facebook.com/coenmitchelltattoogold

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wauwwww heeeeeel gaaf! <3

Mars schreef:
Voor degenen die nieuwsgierig zijn hoe het nu met mijn tattoo gaat bij deze een foto. Ontsteking was écht super naar, maar na dus een HAP bezoek, antibioticakuur van een week, korsten, rotzooi, bloedingen en andere ellende vind ik eigenlijk dat hij nog behoorlijk netjes genezen is :=

Je ziet nog duidelijk roodheid/littekenweefsel op de plekken die het meest aangedaan waren door de infectie. Maar ik ben immens blij dat ik van de pijn en ergste ellende af ben. :)

[ [url=m/gfx71k.jpg]Afbeelding[/url] ]

en hij zag er dus zo uit:

[ [url=m/3pZPHv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat fijn dat het toch zo goed genezen is! Ik vind het er goed uitzien, zeker als je die foto van de ontsteking ziet..

Ik heb alweer een afspraak staan voor 18 september.. Super zin in!

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:46

Hoi, ik kom even binnenvallen haha.

Maar ik heb een vraagje aan jullie.
Ongeveer 5 jaar geleden heb ik aan de rechter zijkant van mijn buik een tattoo laten zetten, nu was de bedoeling dat deze uitgebreid zou worden naar mijn rechter schouder. Maar ik wil het heel graag doorlaten lopen naar mijn linker schouder, omdat aan die kant wat littekens zitten. Maar aan mijn linker schouder heb ik pigment vlekjes die een beetje 'uitsteken'. Zou dat gewoon kunnen? En een tattoo over littekens word dat een beetje mooi?

Alvast bedankt!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:02

Ik denk dat je artist dat het best kan beoordelen, vooral omdat we ook niet kunnen zien hoe 'erg' het is vanaf ons schermpje :).

maike_rickly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:02

Ben al een ruime tijd dit forum aan het volgen en vond het nu wel tijd om mijn tattoo's ook maar eens te showen

maike_rickly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:03

Ben al een ruime tijd dit forum aan het volgen en vond het nu wel tijd om mijn tattoo's ook maar eens te showen

maike_rickly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:04

Afbeelding

Afbeelding

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:19

Nu doen ze het wel!

Ik had die Levi Jake gemaild en kreeg antwoord, hij heeft vanaf oktober plek. Lijkt me heeeel gaaf om iets bij hem te laten zetten, maar ik had eigenlijk net mezelf beloofd pas volgend jaar weer iets te laten zetten.. :') Twijfel twijfel twijfel

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:25

Niet mijn smaak maike, maar wel erg mooi gezet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:36

Ahhh Jen Levi Jake <3 <3 Ik zit ook al een tijdje te azen...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:38

Jennifuur schreef:
Nu doen ze het wel!

Ik had die Levi Jake gemaild en kreeg antwoord, hij heeft vanaf oktober plek. Lijkt me heeeel gaaf om iets bij hem te laten zetten, maar ik had eigenlijk net mezelf beloofd pas volgend jaar weer iets te laten zetten.. :') Twijfel twijfel twijfel

Oehhh even gespiekt, helemaal mijn stijl! Ik zeg doen :') Wat zou je van hem willen?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:49

Gaaf he <3

Ik weet het niet zo goed, had eerst het idee van de uitlijning van een Lotus in mijn hoofd, maar als ik naar zijn plaatjes kijk denk ik van ja, dan kan ik wel met iets veel beters komen, want hij kan dat wel.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:52

Gaaf Jennifuur! Zat een tijdje terug ook naar zijn werk te kijken, een kennis van me is zijn collega :)
Enne ik zou het gewoon lekker doen, oktober en volgend jaar schelen maar een paar maandjes O:)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:56

Afbeelding
Afbeelding
Iets in deze stijl vind ik gaaf, dat het een vorm heeft, maar de vorm geen lijn heeft zegmaar haha. Plek zou dan binnenkant bovenarm worden (bereid zich alvast voor op overlijden)

Oh echt Darah? Als tattoo artist of iets anders?
Fijne instelling haha!

Door jullie ga ik toch maar eens mijn mailtje terug naar hem afmaken.. :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:09

Ziet er netjes uit maike-rickly.
Eindelijk een hoefijzer wat niet op een piemel lijkt. :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:27

Die zijn mooi Jennifuur <3 Ik wou dat zoiets mij zou staan haha.
Maar... overlijden? :(:)

Als tattoo artist inderdaad :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:29

Ik heb mandy gemaild. Eind september gaat ze weer in plannen voor januari. Spannend!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:31

Oh nu je het zegt, moet nog laten bijwerken bij d'r :p

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:40

Darah3 schreef:
Die zijn mooi Jennifuur <3 Ik wou dat zoiets mij zou staan haha.
Maar... overlijden? :(:)

Als tattoo artist inderdaad :j

Aah waarom zou het jou niet staan? Geen idee of het mij staat haha.
Oh ja onhandige woordkeuze :+ bedoelde als in dat die plek schijnbaar veel pijn doet :D

Gaaf!