Jammer zeg dat het zo gegaan is, Drunksheep. Ik denk dat sommige artists wel ervan profiteren dat veel mensen met hun mond vol tanden staan als het zo snel gaat. Toen ik mijn laatste liet zetten (2 aanhalingstekens op mijn pols) wou de artist ook snel-snel doen, de grootte was volgens hem toch echt wel goed terwijl ik het toch echt wel kleiner wou. Ik voelde me zo'n sukkel dat ik aandrong op de grootte omdat hij dat niet nodig leek te vinden. En toen het stencil gezet was en ik wou zelf even checken of hij 100% recht was, leek hij er niet echt tegen te kunnen. "Ja, kijk maar hoor, hij staat echt wel recht." De stencil leek een beetje scheef omdat ik mijn spieren opspande, wist ik veel dat het daardoor kwam. Hij had echt helemaal geen geduld, nam mijn pols vast "ja, kijk, hij staat echt wel recht, hoor, natuurlijk beweegt ie als je arm beweegt. Kijk maar hoor, hij staat echt wel recht, maar ja, jouw lichaam, jij moet het weten" en toen wrong hij mijn hand in allerlei houdingen. Hij zei het dan ook nog op zo'n kinderachtige manier

Ja dat weet ik ook wel hoor, dat een tattoo beweegt als je spieren bewegen, maar kan het even wat minder ruw en vriendelijker?

Ik kan er echt niet tegen als artists je niet even tijd gunnen. Je verandert tenslotte je lichaam voor eeuwig.
Gelukkig is de tattoo zelf ontzettend netjes gezet, maar ik was er echt niet van gediend dat het allemaal zo gehaast ging en hij me niet eens de tijd gunde om rustig te kijken of ik de plaats oké vond.