[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 13:51

- hoefijzer maar dan zwart / aquarel
- paardenoog?
- ster?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:59

Dag Bokkers!
Ik kom even uit de mee lees modus.. Ik zit er over te denken om een Feniks te laten zetten. Een soort gelijke als die hier al eerder op bokt was langs gekomen:
Afbeelding
Niet precies hetzelfde natuurlijk. Er zal nog wat aan gesleuteld worden, maar de grootte zal hij waarschijnlijk wel behouden. Nu heb ik geen idee wat zo'n tattoo nou kost in kleur. Iemand die een prijsindicatie kan geven? Moet ik denken aan €300,-, €500,- of eerder aan €1000,-?
Ik wil 'm laten zetten bij Dutch Ink in Vlaardingen, zij zitten niet echt bij mij om de hoek, dus ik had ze gemaild voor een prijsindicatie, maar die geven ze niet via de mail. Maar ik wil gewoon graag weten of dat ik 'm al kan laten zetten, of dat ik nog even moet doorsparen voordat ik er leuk heen rij, flink wat benzine verspil en ik niet genoeg geld heb en dus weer ongetattoeëerd terug kan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:01

ik kan je niet helpen. De naam die ik heb was €65, maar andere vragen er €40,- voor en weer een ander €100,- dus geeen ideeee. Denk rond de €600,-

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:10

Mijn 10x12 (ongeveer) tattoo op mijn schouderblad in kleur (watercolour-stijl) is geschat op €350,-. Moet hem nog laten zetten.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:15

De reden waarom ze geen prijsindicatie kunnen in de mail geven is omdat sommige ook het design met de prijs berekenen en het kan zijn dat ze misschien een uurprijs berekenen of een totaal prijs wat meestal iets gunstiger uitvalt dan een uurprijs. Sowieso wordt dit ook berekend op de grootte en dat moeten ze dus ook schatten aan de hand van je lichaam.

Klein voorbeeldje, ik was voor mijn been tattoo 500 euro kwijt (waarvan 50 euro aanbetaling was). Wij zijn in totaal 2,5 uur met het linework bezig geweest en 5 uur met de inkleuring, als ik een uurprijs van 100 euro per uur zou betalen zou ik dus meer moeten betalen dan met een totaalprijs.

edit:

En ook ik ben zelf 2 keer voor mijn tattoo sessie daarheen gegaan om alles te bespreken, de eerste keer was om het design te ontwerpen en mijn ideetjes te geven etc en daarna nogmaals om het design te controleren. Dus als je de artiest echt goed vind dan zou reizen geen probleem moeten zijn.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:38

Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef :=
Vind het wel een mooie :j.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:14

Iemand een voorbeeld van hoefijzer zwart/aquarel?

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:20

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:59

Bedankt voor de reacties!
@Myryana, bedankt! Bij Dutch Ink hebben ze ook een stukprijs, dus geen uurprijs. Dat was al iets wat mij wat meer aansprak, omdat ik idd vaker heb gehoord dat je dan soms (veel) goedkoper uit kan zijn.
Daarnaast ben ik ook niet vies van reizen, maar ik vind het zonde om voor niets te reizen, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders en zal ik het ook wel doen. Ik hoop hier alleen een beeld te krijgen van de prijs waar ik totaal niet mee bekend was, dus ik spaar liever een maandje door dan dat ik benzine verspil. :D
Yv_ schreef:
Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef :=

Ik heb vrij weinig slechte verhalen over Dutch Ink gehoord, en natuurlijk zijn er bij elke shop wel negatieve en positieve ervaringen. Dus ik ben er vrij zeker van ja. :j

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:24

Als er nog aan't ontwerp gesleuteld moet worden kun je er ook eerst een keer heen om ontwerpt te bespreken. Zeker bij zo'n groot stuk lijkt het me handiger om het ontwerp vooraf te laten maken en niet op de dag dat je daar komt. Laat ze eerst wat tekenen, als het niet helemaal is wat je er van verwacht kan het nog aangepast worden en ga je pas voor het tattoëren als je weet dat het ontwerp klopt en ok is. Denk dat ze zelf ook 't liefst zo werken. En wanneer ze jou gezien hebben en weten wat je wilt, kunnen ze waarschijnlijk wel een indicatie geven en weet jij of je je afspraak voor het zetten 'zo snel mogelijk' kunt maken of even uit moet stellen. Het ontwerp ligt er dan gewoon en zodra je de centen hebt kun je'm laten zetten ook.

Uh Myryana, ik vind Adam ECHT een goede artiest en heb het er voor over lang te wachten en ver te reizen om van hem een tattoo te krijgen maar 2 x op en neer gaat echt niet gebeuren. Hij mag dus echt eerst wat per mail sturen voor ik m'n reisje plan en dan zal alles toch in het tijdsbestek van een weekend of hoogstens midweekje af moeten. Wil hij me geen schets van een paard sturen (da's voor mij de dealbreaker, dat móet goed) dan gaat 't feest niet door want ik ga niet gokken dat hij dat goed kan. Ookal is hij nog zo goed, heb net wat te veel mislukte paarden gezien.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:15

_Ekenna schreef:
Bedankt voor de reacties!
@Myryana, bedankt! Bij Dutch Ink hebben ze ook een stukprijs, dus geen uurprijs. Dat was al iets wat mij wat meer aansprak, omdat ik idd vaker heb gehoord dat je dan soms (veel) goedkoper uit kan zijn.
Daarnaast ben ik ook niet vies van reizen, maar ik vind het zonde om voor niets te reizen, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders en zal ik het ook wel doen. Ik hoop hier alleen een beeld te krijgen van de prijs waar ik totaal niet mee bekend was, dus ik spaar liever een maandje door dan dat ik benzine verspil. :D
Yv_ schreef:

Ik heb vrij weinig slechte verhalen over Dutch Ink gehoord, en natuurlijk zijn er bij elke shop wel negatieve en positieve ervaringen. Dus ik ben er vrij zeker van ja. :j

Pas wel heeel goed op met goedkoper uit zijn, want vaak is de kwaliteit daar ook om en als je zo;n grote laat zetten mag ie beter wat meer kosten dat ie dan goed is ;)
Vind t voorbeeld wel heel gaaf trouwens!

Ik heb even gekeken(moest goed zoeken voor foto's??) maar ik ben er lang niet kapot van, vind ze gemiddeld.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:16

Bonjoy schreef:
Zijn hier ook mensen met een poot afdruk van hun eigen huisdier? :) (dus zelf het pootje stempelen of iets dergelijks en dat laten zetten)

Afbeelding

dit zijn de pootjes van mijn eigen hondjes (staan eerder in het topic ook toen ze net gezet waren), ik heb met stempelinkt de pootjes ingesmeerd en toen op een papiertje laten staan.
ik heb ze heel simpel gehouden, dus eigenlijk alleen de omtrek, ik heb hier al eerder op dit topic ook meer gedetailleerde gezien, ook erg mooi, maar ik heb bewust voor de simpele versie gekozen.
ik ben er nog steeds erg blij mee, omdat het van mijn eigen hondjes is, heeft het een waardevolle betekenis.
dus zeker met een zieke hond zou ik zeggen, wel doen, dan heb je altijd nog wat van hem, en zoals ik het heb gedaan, dus niet in de inkt laten staan, maar er op smeren, was echt niet heel moeilijk, dus moet denk ik echt wel te realiseren zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:39

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:24

Het is beter, maar ik vind het nog steeds geen mooi portret... Maar, zeker beter dan hoe het eerst was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:25

mel86 schreef:
Het is beter, maar ik vind het nog steeds geen mooi portret... Maar, zeker beter dan hoe het eerst was!

Vraag me ook af of je dit nog beter had kunnen doen :P

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:07

Het portret zelf vind ik ook niet echt "wauw". Maar het is wel ontzettend knap dat hij er nog iets van heeft kunnen maken!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:46

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 15:52

pootafdruk met mijn honden portretten erin verwerkt:

Afbeelding
Taro, mijn samojeed

Afbeelding
Sophie, mijn Chowchow

De foto zijn toen ze net gezet waren ( ondertussen is mijn sleeve zo goed als klaar, in juli weer terug voor de laatste puntjes en een begin te maken aan mijn andere arm, deze word tevens ook een sleeve wel met een ander thema ;) )

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:02

Gaaffffff die afbeeldingen in de pootafdruk. Heel mooi.

Ik vind de dreancather ook heel mooi.

De vogel op rug prachtig maar een beetje tattoo artiest zal dit niet kopiëren.
Ga er dus maar van uit dat het dus toch wel een ander ontwerp zal worden.
Wellicht wel op zelfde plek ... Maar dat schat ik zomaar in hoor.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:17

Is er iemand met een tattoo op de zijkant van je pols met namen en evt meer uitgewerkt?
Ik heb nu de naam van mijn zoon er staan maar wil mijn dochters naam erbij en dan evt 1 geheel maken maar weet niet of dat mooi wordt

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:33

Morgen tekenen, als ze tijd hebben gelijk zetten.. Wordt een hele simpele tattoo met alleen maar zwarte lijnen!

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 19:05

Citaat:
Vraag me ook af of je dit nog beter had kunnen doen

Ja da's wel waar.. Maar als we toch lekker krotisch mogen zijn! :7

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 19:41

Stephzdesign schreef:
pootafdruk met mijn honden portretten erin verwerkt:

[ Afbeelding ]
Taro, mijn samojeed

[ Afbeelding ]
Sophie, mijn Chowchow

De foto zijn toen ze net gezet waren ( ondertussen is mijn sleeve zo goed als klaar, in juli weer terug voor de laatste puntjes en een begin te maken aan mijn andere arm, deze word tevens ook een sleeve wel met een ander thema ;) )

Woooow. Origineel zeg. Vooral die van je chowchow vind ik mooi

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 19:50

_Ekenna schreef:
Dag Bokkers!
Ik kom even uit de mee lees modus.. Ik zit er over te denken om een Feniks te laten zetten. Een soort gelijke als die hier al eerder op bokt was langs gekomen:
g]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/74247_443864969007049_298845244_n.jpg[/img]
Niet precies hetzelfde natuurlijk. Er zal nog wat aan gesleuteld worden, maar de grootte zal hij waarschijnlijk wel behouden. Nu heb ik geen idee wat zo'n tattoo nou kost in kleur. Iemand die een prijsindicatie kan geven? Moet ik denken aan €300,-, €500,- of eerder aan €1000,-?
Ik wil 'm laten zetten bij Dutch Ink in Vlaardingen, zij zitten niet echt bij mij om de hoek, dus ik had ze gemaild voor een prijsindicatie, maar die geven ze niet via de mail. Maar ik wil gewoon graag weten of dat ik 'm al kan laten zetten, of dat ik nog even moet doorsparen voordat ik er leuk heen rij, flink wat benzine verspil en ik niet genoeg geld heb en dus weer ongetattoeëerd terug kan. :')

Lastig te zeggen, mijn dromenvanger was 250,- in zwartwit. Denk dat je wel naar de 500 kan. Maar verschilt per shop zoals al gezegd