Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef
Vind het wel een mooie.
_Ekenna schreef:Bedankt voor de reacties!
@Myryana, bedankt! Bij Dutch Ink hebben ze ook een stukprijs, dus geen uurprijs. Dat was al iets wat mij wat meer aansprak, omdat ik idd vaker heb gehoord dat je dan soms (veel) goedkoper uit kan zijn.
Daarnaast ben ik ook niet vies van reizen, maar ik vind het zonde om voor niets te reizen, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders en zal ik het ook wel doen. Ik hoop hier alleen een beeld te krijgen van de prijs waar ik totaal niet mee bekend was, dus ik spaar liever een maandje door dan dat ik benzine verspil.Yv_ schreef:Weet je zeker dat je naar Dutch Ink gaat? Oude vriend van mij is er geweest, kon 2 dagen later terecht en dat ding zit hartstikke scheef
Vind het wel een mooie.
Ik heb vrij weinig slechte verhalen over Dutch Ink gehoord, en natuurlijk zijn er bij elke shop wel negatieve en positieve ervaringen. Dus ik ben er vrij zeker van ja.
Bonjoy schreef:Zijn hier ook mensen met een poot afdruk van hun eigen huisdier?(dus zelf het pootje stempelen of iets dergelijks en dat laten zetten)
Stephzdesign schreef:pootafdruk met mijn honden portretten erin verwerkt:
[ Afbeelding ]
Taro, mijn samojeed
[ Afbeelding ]
Sophie, mijn Chowchow
De foto zijn toen ze net gezet waren ( ondertussen is mijn sleeve zo goed als klaar, in juli weer terug voor de laatste puntjes en een begin te maken aan mijn andere arm, deze word tevens ook een sleeve wel met een ander thema)
_Ekenna schreef:Dag Bokkers!
Ik kom even uit de mee lees modus.. Ik zit er over te denken om een Feniks te laten zetten. Een soort gelijke als die hier al eerder op bokt was langs gekomen:
g]http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/74247_443864969007049_298845244_n.jpg[/img]
Niet precies hetzelfde natuurlijk. Er zal nog wat aan gesleuteld worden, maar de grootte zal hij waarschijnlijk wel behouden. Nu heb ik geen idee wat zo'n tattoo nou kost in kleur. Iemand die een prijsindicatie kan geven? Moet ik denken aan €300,-, €500,- of eerder aan €1000,-?
Ik wil 'm laten zetten bij Dutch Ink in Vlaardingen, zij zitten niet echt bij mij om de hoek, dus ik had ze gemaild voor een prijsindicatie, maar die geven ze niet via de mail. Maar ik wil gewoon graag weten of dat ik 'm al kan laten zetten, of dat ik nog even moet doorsparen voordat ik er leuk heen rij, flink wat benzine verspil en ik niet genoeg geld heb en dus weer ongetattoeëerd terug kan.