[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:02

Grrr krullen die eigenlijk alleen maar pluizen.

Ik ga naar een goede kapper die curlsys knipt en gebruik goede producten en een disfusher. Maar mijn haar zakt in no time in en gaat dan pluizen. Resultaat: plat van boven, pluis met wat krul van onderen. Iemand de gouden tip? Zou werken met een krultang een goede oplossing zijn?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 01:41

benangelique schreef:
Grrr krullen die eigenlijk alleen maar pluizen.

Ik ga naar een goede kapper die curlsys knipt en gebruik goede producten en een disfusher. Maar mijn haar zakt in no time in en gaat dan pluizen. Resultaat: plat van boven, pluis met wat krul van onderen. Iemand de gouden tip? Zou werken met een krultang een goede oplossing zijn?

ik ben groot fan van de shampoo en conditioner van orofluido! Voorheen zoals jij het beschrijft en nu zit er volume in en zijn ze zacht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:21

Jongens, weet iemand een goede kapper in [naam]? Ik ga normaal naar Tony and Guy maar daar heb ik nu gewoon even het geld niet voor, maar ik ben heel bang dat als ik het ergens anders laat knippen het tegenvalt aangezien ze bij T&G zo geweldig knippen (je bent daar dan ook met studentenkorting bij de goedkoopste alsnog 54 euro kwijt).

Dus, wie heeft een aanrader die wat minder duur is?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:28

Mn haar is weer bijgewerkt.. zo blij met deze kleur

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:52

Resistance schreef:
Jongens, weet iemand een goede kapper in Rotterdam? Ik ga normaal naar Tony and Guy maar daar heb ik nu gewoon even het geld niet voor, maar ik ben heel bang dat als ik het ergens anders laat knippen het tegenvalt aangezien ze bij T&G zo geweldig knippen (je bent daar dan ook met studentenkorting bij de goedkoopste alsnog 54 euro kwijt).

Niet Rotterdam, wel Capelle a/d IJssel.Het Haargilde. Alleen deze tijd van het jaar is het daar wel altijd stervensdruk. Proberen kan altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 14:21

Lous schreef:
Resistance schreef:
Jongens, weet iemand een goede kapper in [naam]? Ik ga normaal naar Tony and Guy maar daar heb ik nu gewoon even het geld niet voor, maar ik ben heel bang dat als ik het ergens anders laat knippen het tegenvalt aangezien ze bij T&G zo geweldig knippen (je bent daar dan ook met studentenkorting bij de goedkoopste alsnog 54 euro kwijt).

Niet [naam], wel Capelle a/d IJssel.Het Haargilde. Alleen deze tijd van het jaar is het daar wel altijd stervensdruk. Proberen kan altijd.

Dankje voor de tip! Ik ga hem zeker onthouden! Ik heb voor nu toch maar een afspraak bij T&G gemaakt voor het gemak...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:24

Oké nogmaals een vraag over shampoo.

Ik heb lange tijd Syoss gehad, over het algemeen tevreden ( omdat ik niet beter wist )
Toen een keertje Andrelon gehad omdat die in promotie was, en ook weer tevreden.

Nu ben ik terug bij Sysoss en merk echt een verschil! Nu is het opeens weer super zwaar, snel vet, geen volume en het hangt!
Wil nu maar weer Andrelon gaan halen maar ik kan me herinneren dat die eigenlijk ook niet zo gezond is voor je haar...
Maar wat maakt nu dat die Andrelon mijn haar wel luchtig houdt, wat zit er in Andrelon wat Sysoss niet heeft? Iemand die een shampoo weet die wel gezond is voor je haar en niet te duur?
10 euro voor een bus shampoo vind ik echt meer als genoeg.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:33

ik hoorhet ook vaker.. maar mijn haar zit toch echt t beste met andrelon, en ziet er daar ook meest verzorgd mee uit. Plus ik vertik het ook om shampoo a 10,- per stuk te gaan kopen.. Ik heb wel altijd een pot voedende masker van de kapper staan.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:36

Ik ga de volgende keer als ik bij de kapper kom een busje van zijn shampoo kopen en het daar 1 of 2 keer per week mee wassen. Is shampoo van L'Biostetique maar dat is bijna 20 euro voor 250 ml :')

Maar dan houdt ik het toch maar bij Andrelon. Mag ik vragen welke jij hebt?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:38

Ik gebruik nu de repair en shine. daarvoor ook de Keratine repair gehad en die vond ik ook heel fijn. Wissel ze een beetje af :+

Daarnaast heb ik ook bijna de hele pink-collection, en de arganolie. oh en de antiklit van keratine repair :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 13:52

Andrelon komt hier niet meer in... sloopte mijn haar en hoofd huid. Heb nu Aussie en haal het bij de action gewoon :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:49

Net thuis met 3 busjes andrelon. 2 +1 gratis.

Dank je!
Maar weet iemand wat er in syoss zit dat het zo zwaar en vet wordt? Kwestie van erop letten als ik een keer wissel van shampoo

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 14:57

Gianti schreef:
Andrelon komt hier niet meer in... sloopte mijn haar en hoofd huid. Heb nu Aussie en haal het bij de action gewoon :)

+1, net als Syoss. Wat een troep.
Aan producten voor mijn haar geef ik ong 60 per jaar uit. En dat is voor alles. Shampoo, Gelspray,haarmasker en CC (haar)Cream Mijn fles shampoo is 19 euro voor een liter, maar daar doe ik een half jaar mee.
Ik geef liever meer uit voor producten die goed werken voor mijn haar dan goedkopere producten die maar half werk doen.
Sowieso voor dun stijl haar zijn goede haarproducten al flink moeilijk te vinden.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:02

En welke producten gebruik jij dan Lous als ik vragen mag?
Ik wil ook heel graag goede producten maar ik weet echt niet meer waar ik op moet letten omdat er zoveel verschillende meningen zijn.

Sinds een tijdje heb ik de shampoo van Maroconoil via de kapper. Waar ik dus vanuit ga dat het goed is, alleen is het elke keer na het wassen echt droog als ik daarna geen conditioner gebruik. Terwijl ik daar eerst eigenlijk nooit last van had.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:04

Ik gebruik veel Lush, dat werkt geweldig voor mijn haar. En dierproefvrij, dat kan je van Aussie en Andrélon niet zeggen :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:06

Ik gebruik de Yes To lijn maar ik ga overstappen naar de conditioners van Lush want ik ben nieuwsgierig.

Ik gebruik voor mijn krullen trouwens de Dirty styling cream van Lush. Gewoon na het wassen een klein beetje er in, diffuser erop en mijn haar zit 2 dagen perfect.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:10

Als mijn aussie op is ga ik ook lush proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:14

Bij mij werkt Andrelon ondanks alle tegengeluiden inderdaad ook het beste. Ik heb nu speciale shampoo voor rood geverfd haar. Want ondanks de vele keren dat ik heb gezworen het niet meer rood te verven, heb ik het eergisteren weer rood geverfd. :') Maar mijn inziens moet je gewoon kijken welke shampoo het beste werkt voor je haar en huid. Ieder mens is anders.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:18

Syoss is echt prut idd, schijnt geloof ik nog erger te zijn dan Andrélon.

Ik zit dus aan kis te denken, maar lees niet heel veel reviews. Een paar die jeuk krijgen, de rest bevalt het goed volgens een paar bloggers.
Laatst bijgewerkt door Lindor92 op 22-12-16 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:52

Overigens gebruik ik momenteel Andrelon de Pink curl and shine styling producten. Eigenlijk bevallen me deze wel goed. Heb dus ook flink wat krullen die ik onder controle wil houden.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 16:12

Lous heb jij een foto van je haar? Klinkt een beetje hetzelfde als dat van mij namelijk!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 17:35

Ik gebruik nu een shampoo bar van lush, 'honey i washed my hair' en mijn haar is echt 10 keer beter dan toen ik het met andrelon waste. Ik heb daarnaast nog een masker van de kapper, een van wella.
Ik wil ook nog gaan kijken naar een conditioner van lush en naar een shampoo waar helemaal geen kunstmatige toevoegingen inzitten. Dat zit helaas nog wel een klein beetje in de bar die ik nu gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:20

Ik gebruik op dit moment Aussie. Heb een tijdje van alles geprobeerd maar ik merk dat mijn haar er toch het fijnst op gaat. Evengoed siliconen en dergelijke, maar 3 minute miracle is echt het allerfijnste voor mijn haar..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:45

Ik gebruik meestal Redken of Kérastase. Die betaal je best veel (€30 per fles), maar is zo geconcentreerd dat je er ook weinig van nodig hebt en het dus best lang meegaat. Mijn haar zit er ook perfect mee.

Ik heb nu 2x Head & Shoulders gebruikt omdat ik een erg droge en jeukerige hoofdhuid had met deze koude, maar merk dan toch meteen dat mijn haar er heel futloos en slap bij hangt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 20:55

Foto's van mijn haar zal ik een dezer dagen plaatsen. Laat ik het zo zeggen, ik zie er vandaag echt heel crappy uit zonder make-up na een vreselijke werkdag.
Ik gebruik de BC lijn van Swartskopf en dan de Color freeze lijn. Die gebruikt mijn kapper ook en ik vind deze echt heel fijn in gebruik. Ik bestel het elk half jaar online via Kapperskorting.nl.