Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:Grrr krullen die eigenlijk alleen maar pluizen.
Ik ga naar een goede kapper die curlsys knipt en gebruik goede producten en een disfusher. Maar mijn haar zakt in no time in en gaat dan pluizen. Resultaat: plat van boven, pluis met wat krul van onderen. Iemand de gouden tip? Zou werken met een krultang een goede oplossing zijn?
Resistance schreef:Jongens, weet iemand een goede kapper in Rotterdam? Ik ga normaal naar Tony and Guy maar daar heb ik nu gewoon even het geld niet voor, maar ik ben heel bang dat als ik het ergens anders laat knippen het tegenvalt aangezien ze bij T&G zo geweldig knippen (je bent daar dan ook met studentenkorting bij de goedkoopste alsnog 54 euro kwijt).
Dus, wie heeft een aanrader die wat minder duur is?
Lous schreef:Resistance schreef:Jongens, weet iemand een goede kapper in [naam]? Ik ga normaal naar Tony and Guy maar daar heb ik nu gewoon even het geld niet voor, maar ik ben heel bang dat als ik het ergens anders laat knippen het tegenvalt aangezien ze bij T&G zo geweldig knippen (je bent daar dan ook met studentenkorting bij de goedkoopste alsnog 54 euro kwijt).
Dus, wie heeft een aanrader die wat minder duur is?
Niet [naam], wel Capelle a/d IJssel.Het Haargilde. Alleen deze tijd van het jaar is het daar wel altijd stervensdruk. Proberen kan altijd.
Gianti schreef:Andrelon komt hier niet meer in... sloopte mijn haar en hoofd huid. Heb nu Aussie en haal het bij de action gewoon