Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maaikemuis schreef:Gisteravond heb ik een ongeluk gehad. Onze fietssturen (van de stadsfietsen) zijn tegen elkaar aangekomen. We zijn daarbij heel verkeerd terecht gekomen. Ik ben pas bijgekomen in het AMC en heb een hersenschudding (ze zagen wat bloed op de CT), een gebroken bovenarm en mis ook tanden. Ik ben overgeplaatst naar het Flevoziekenhuis. Ze houden me nog 1 nacht ter observatie. De foto’s van de arm heb ik nog niet gezien.
Tot zover mijn weekend, mijn vakantie volgende week en alle plannen.
echt balen van jullie plannen ook...
maaikemuis schreef:Gisteravond heb ik een ongeluk gehad. Onze fietssturen (van de stadsfietsen) zijn tegen elkaar aangekomen
Tot zover mijn weekend, mijn vakantie volgende week en alle plannen.
, dan heb je een flinke klap gemaakt.
Wel uitgeklikt rechts, maar afstappen ging niet helemaal soepel en mijn gewicht ging naar links. Dus dat werd een gekke slowmo val, mega awkward. Maargoed, komt vanzelf in je systeem hoor ik van iedereen. (:

Gothico schreef:@Sakura, Heb je toevallig ook nog ligfietsen gezien met de elfstedentocht? Ik weet dat er met de winter editie vaak velomobielen mee doen en het recordtijd staat op naam van een velomobiel.
) een heel veel lieve mensen die helpen met eten, boodschappen, taxi en het huis. Wat een gedoe.
. Mijn arm is met pijnstilling te doen al gaat het nog wel even duren voor ik hem kan gebruiken. Ik hoop echt dat sportklimmen weer gaat kunnen. Ondertussen ben ik alvast maar begonnen met wat fysio oefeningen, als het geen pijn doet moet het wel kunnen. En ik ben blij met de fietsen op zolder, die kunnen niet vallen, dus ik denk dat ik daar op een gegeven moment een beetje op ga peddelen. Hopelijk ga ik dan niet te ver achteruit.