Samantha_ wel echt een leuk idee, dat rennen in alle provincies. En het klinkt voorzichtig positief van je trainer. Wel fijn dat je zelf verschil gaat merken qua stabiliteit met de oefeningen. En een PR op de fiets, ook lekker
Puera wat een mooi verslag! Echt super knap dat je gewoon hebt doorgezet toen je het mentaal wat zwaarder kreeg. En wat super lief dat je het papiertje van het meisje hebt bewaard
Lisitano wat super tof dat je een ultra gaat lopen
Echt heel tof! En wat super leuk dat je meeloopt met de Houttrail
Ik heb te lang getwijfeld (zou mijn 1e trail worden) en toen was de kortste afstand al uitverkocht
Tiggs goed gedaan ook in Rotterdam
Genieten is het aller belangrijkste. Heb je nog last van je schenen gehad? Je had voor die trailclinic een goed gevoel, ik vond het ook euhhh intens
Over mij meeslepen naar die route trouwens.. ik ben echt een pussy.. ik mopper al als ik wandelend door de zandbak moet
Als we die zandbak kunnen mijden ga ik mee
Leonie87 precies wat jij zegt idd qua voeding. Dan denk je goed bezig te zijn, en dan blijkt het toch stiekem anders te zijn, boordevol suiker bijvoorbeeld. Ik blijf me steeds weer verbazen over dat soort dingen. Die intake van de coach linkt wel echt prima trouwens, ik ben echt heel benieuwd of je er iets aan hebt uiteindelijk. Ik ben wel heel blij om te horen dat het gevoel van het vele lopen toch weer redelijk snel terug lijkt te komen bij je.
Jullie hebben trouwens wel gelijk hoor over die training die wat minder lekker gaat, al had ik me er van het weekend wel redelijk bij neergelegd dat het nou eenmaal zo voelde.
Ik heb als doel in mijn hoofd om doordeweeks wat korter te lopen/intervallen te lopen, en dan in het weekend een wat "langere" loop. Ik merk dat ik bang ben dat als ik nu aan het alleen kortere lopen toegeef, ik straks weer moet opbouwen naar die 10. Dat ging vorige keer niet soepel en kostte ook echt best wel wat moeite en ik ben bang om dan weer bij "af" te zijn. Daarnaast wil ik niet zo luisteren naar het interne stemmetje, want blijkbaar kom ik toch uiteindelijk redelijk op de kilometers. Ik voel me dan een beetje een, tja, watje? als ik dan luister? Want blijkbaar is het vooral ook mentaal, ik denk dat daar vooral ook mijn grootste werkpunt zit. Als ik maar uit mijn hoofd blijf, kan ik verder dan ik denk gok ik...
Maar 2 dagen hardlooprust leek me wel verstandig en ik ga zo lekker buiten sporten!
. Net voor de pijn stoppen.. dat lijkt me lastig. Wel fijn dat je in ieder geval weer kunt opbouwen!