Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Zo iemand had ik vorige week. Was verkouden en negatief getest. Erg tof vond ik het niet hoor
Bij klachten moet je gewoon thuis blijven.
Spenk schreef:purny schreef:Zo iemand had ik vorige week. Was verkouden en negatief getest. Erg tof vond ik het niet hoor
Bij klachten moet je gewoon thuis blijven.
Bij klachten blijf je thuis en laat je je testen. Maar na een negatieve test mag je gewoon weer op pad. Sterker nog dat verwachten de meeste werkgevers ook wel van je.
Matheno schreef:Daphara schreef:Ik heb Corona gehad vorig jaar november en ben 2x gevaccineerd in juni en augustus, maar ook ik heb eerst een test laten doen voordat ik aan het werk ging (na negatieve test)..
Waarom blijf je niet thuis bij verkoudheid?
Ik had laatst ook een collega die op werk kwam, snipverkouden.
"Ja, maar ik ben gevaccineerd en mijn zelftest was negatief!"
Ja, maar straks is iedereen op kantoor verkouden > lagere weerstand > vatbaarder voor andere virussen.
vienna1987 schreef:Zo eens gevaccineerd of niet laten testen bij klachten!
Heel simpel en voor iedereen. Als iedereen dit deed zou al zo veel schelen.
Cer schreef:Nav een anti Covid demonstratie en ingrijpen van politie / ME [ [url=m/PMsbmo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gW9uki.jpg]Afbeelding[/url] ]
Herkennen we de foto?
karuna schreef:Kun je als eigenaar van het blauwe been geen aangifte doen tegen dergelijke flippos?
Cer schreef:Hij houdt op Twitter vol dat de foto vanochtend gemaakt is ook…![]()
En zo werkt t met sommige groepen, lieve mensen …
Swah schreef:Neeeee... Iemand heeft een foto uit een bokt topic misbruikt op Facebook? Ongelooflijk.