Hele week niks kunnen doen aan activiteit, alleen gewerkt en daarna mijn bed in gedoken. Ik hoop volgende week weer wat te kunnen doen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rose_Sonny schreef:Succes MuSLi! Wel knap dat je je weer iets beter voelt en gelijk weer een rondje gaat hardlopen. Hopelijk is het een beetje te doen na zo'n periode van ziek zijn.
Ja aan de ene kant voelt het heel goed, aan de andere kant doet nu iedere spier die zich in mijn benen bevindt zeer en heb ik echt een hekel aan het hebben van spierpijn
Maar daar mag ik maar even niet over klagen denk ik
Rose_Sonny schreef:Succes MuSLi! Wel knap dat je je weer iets beter voelt en gelijk weer een rondje gaat hardlopen. Hopelijk is het een beetje te doen na zo'n periode van ziek zijn.
Ja aan de ene kant voelt het heel goed, aan de andere kant doet nu iedere spier die zich in mijn benen bevindt zeer en heb ik echt een hekel aan het hebben van spierpijn
Maar daar mag ik maar even niet over klagen denk ik
Rose_Sonny schreef:In ieder geval deadlift en squats.
Ik heb wel van die kleine halters, maar die gaan te ongecoordineerd omdat het 2 losse zijn ipv 1 vaste.
Daarnaast ook good mornings, met zo'n stang in mijn nek.
Ik zal eens bij de action kijken wat ze hebben inderdaad, goeie tip, thanx!
MuSLi schreef:Die barbells zijn best flink aan de prijs altijd inderdaad @Rose_Sonny. De beste kans heb je toch op Marktplaats denk ik
Wel balen van die niet genoemde minimumprijs die ze voor die veiling aanhielden. Zonde van de tijd die je erin gestoken hebt. Als je dat van te voren geweten had....
Rose_Sonny schreef:Ja ik eet nog steeds in verhouding meer eiwitten dan koolhydraten, maar op zich lukt het wel goed om koolhydraten er bij te eten.
Had afgelopen maandag voor het eerst sinds de operatie nog energie in de avond om ná de fysio nog 30 minuten te fietsen. Ik heb vooral wel moeite met de tussendoortjes inbouwen. Dan is het ineens al 13.00 en dan heb je de window voor een tussendoortje al gemist
Wel fijn dat het je nog lukt om te trainen ondanks dat je gezondheid niet optimaal is @MuSLi. Kickboksen lijkt mij ook nog altijd leuk, maar nu weet ik zeker dat ik nog een aantal maanden moet wachten voor ik daaraan zou kunnen denken. Ook hardlopen mag ik de komende 7 maanden niet. Uiteindelijk is de weegschaal ook minder belangrijk, vooral als je al op het punt bent waar jij nu zit.
MuSLi schreef:Ik heb een mazzeltje. Via mijn nieuwe werkgever kan ik gebruik maken van bedrijfsfitness, waardoor het een stuk goedkoper is om een abonnement af te sluiten. Nu is mijn nieuwe werkgever ook nog zo royaal om €15,- per maand te betalenNu zag ik dat je ook een online abonnement, voor online workouts, kon afsluiten voor €14,99 per maand, waarbij je een gratis Xcore trainer (buis) krijgt. En dan kun je dus gebruik maken van de Xcore trainingen in hun app. Dat leek me een mooie kans. Net de goedkeuring gekregen en een mailtje dat de Xcore trainer naar me onderweg is
Voorheen, toen ik bij Basic Fit trainde, vond ik Xcore trainingen altijd superleuk om te doen.
Leuke aanvulling op de dingen die ik al doe. En natuurlijk ook prima om dat thuis te kunnen doen
En gratis trainingsattributen zijn natuurlijk ook nooit mis.