Ja die nine times burgendy is heel mooi! Zitten al de mooiste paars/ rood tinten in van de mac eyeschadows. Heb hem hier ook nog liggen, maar ik heb al die kleurtjes al in het groot. Benieuwd naar een look er mee van je!
En mondy, blauw staat je mooi. Mooi donker, maar niet tè. Ik wil toch wel heel graag mooiere fotos van je zien (als in, voor een raam gaan staan voor beter licht)
Bedankt voor de complimenten Elke ...die foto's wil ik wel maken maar helaas is het donker als ik vertrek en donker als ik thuis kom. Maar in het weekend zou wel moeten lukken
Mooi mondy! Ik vind dit inderdaad ook mooier dan met de wig, je hebt zo een openere blik
Dit ben ik vandaag, heb voor t eerst lippenstift op en voor m'n gevoel ziet het er heel gek uit! Het is een matte rode lippenstift van mua. Op de foto lijkt hij vrij ligt maar in het echt is die wel iets roder van kleur.... Ik weet niet zo goed wat ik van mezelf vind met lippenstift
Klinkt heel leuk! Heb er alleen maar 7 of acht en geen glossjes. Helaas. Ik maak er dan een eigen challenge van door al mijn lipsticks een keer te dragen. Dus ook de rode (oei!).
En loveMaylo; mooie lipstick. Ziet er heel neutraal uit op de foto, maar staat je goed!
Mondy
Geplaatst: 13-12-16 16:42
Ik heb er ook bij lange na niet zoveel Maar zo'n challenge met oogschaduw kleuren wil ik nog steeds wel doen hoor Heb ik iets meer een stok achter de deur om meer uit te proberen (voor zover ik dat niet al doe hahaha)
Ben wakkergeschud en heb mn burgundy times 9 weer ns gepakt en heb gespeelde met verschillende fotohoeken, welke vinden jullie t fijnst kijken? Sorry van t licht maar geen daglicht meer dus mn lampen gebruikt.
Die lipstick challange gaat mij helaas ook niet lukken....heb nog maar 1exemplaar, nodig tijd om uit te breiden. Vrijdag dagje Amsterdam dus dan komt er hopelijk wel iets bij.
_Friemel
Geplaatst: 13-12-16 20:41
Mondy schreef:
Wat voor aanvulling
Ben benieuwd naar een foto met selfielight.
Links zonder, gewoon lamplicht en rechts met op stand 1 (hij heeft 3 standen en wit licht) stand 3 is wel echt heftig hoor
En ja ik ben weer makeup loos op 1 laagje mascara na en bepanthen zie je nog glimmen boven m'n lip
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 13-12-16 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt