[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:26

__Sannne schreef:
Ik ben helemaal geen fan van infinities, maar vind deze eigenlijk best leuk bedacht! Een variant die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen in ieder geval. En zelf je tattoo ontwerpen is echt super leuk. (Spreek uit ervaring :D )

True that, als je het kan waarom niet haha!

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:29

Omdat het een raar soort infinity is? Nou ja, het is jouw lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:33

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde :)
Dat zou wat zijn

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:51

Ohh die sfinx kat is zo leuk geworden <3 kat van de foto herken ik er inderdaad niet in maar hij is echt gaaf. De obey ketting is helemaal fantastisch, die maakt het echt af!

Het infinitygolfje op deze manier (ook strak uitgewerkt) vind ik eigenlijk een beetje een losse kriebel :o Het idee op zich is wel heel schattig, maar ik zou er zelf een artist nog een beetje op los laten, om het golfdeel wat herkenbaarder en mooier te maken. Maar goed, het is jouw lijf en jouw idee en als je het zelf helemaal geweldig vind moet je het natuurlijk vooral doen :j
Of pols een goed idee is wat betreft werk ligt het er denk ik een beetje aan wat voor werk je in de toekomst verwacht te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:25

Memories schreef:
Ohh die sfinx kat is zo leuk geworden <3 kat van de foto herken ik er inderdaad niet in maar hij is echt gaaf. De obey ketting is helemaal fantastisch, die maakt het echt af!

Het infinitygolfje op deze manier (ook strak uitgewerkt) vind ik eigenlijk een beetje een losse kriebel :o Het idee op zich is wel heel schattig, maar ik zou er zelf een artist nog een beetje op los laten, om het golfdeel wat herkenbaarder en mooier te maken. Maar goed, het is jouw lijf en jouw idee en als je het zelf helemaal geweldig vind moet je het natuurlijk vooral doen :j
Of pols een goed idee is wat betreft werk ligt het er denk ik een beetje aan wat voor werk je in de toekomst verwacht te hebben.

Haha vandaar ook een afspraak om een afspraak te maken, eerst idd ontwerp :)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:26

Is een celtic knot dan niet een idee? Die hebben ook geen begin en geen eind. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:46

Waarom per se op je pols? Er zijn zoveel mooie plaatsen! Op je ribbenkast, aan je enkels, in je nek, achterkant van je arm, aan je heupen,... maar goed ik vind tattoo's op je polsen dan ook gewoon lelijk :+

Het idee vind ik leuk hoor, maar ik zou de golf inderdaad nog wat meer laten uitwerken, het net iets minder simpel maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:39

Fading schreef:
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde :)
Dat zou wat zijn

Maar het hele punt van een infinity teken is dat het oneindig doorgaat. :+ Dit mist wel een beetje de essentie van het teken vind ik persoonlijk.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:12

Ik vind die naaktkat leuk, Joolien. Mooi gezet ook. Tattoos zijn in het echt vaak toch ook mooier dan op de foto. :D

Ik ben ook geen fan van infinity, maar het is ieders eigen keuze om hem te laten zetten of niet. Maak hem dan wel zonder "kop" en "staart", anders is het geen infinity. :o

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:34

Oef sorry maar de kat vind ik echt niet lijken op de foto, benieuwd hoe die eruit ziet als het geheeld is. De kat op de foto is veel sierlijken.

Pols tattoo, yep ik vond het enorm meevallen qua pijn. De plek is wel te verbergen met lange mouwen zie je er niks van.
De mijne zit rechts dus als je iemand een hand geeft valt het gelijk op, linker pols valt minder op.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:42

Ik heb op mijn linkerpols een tattoo omdat je daar gemakkelijk een horloge overheen kunt doen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:50

Ik ben net geweest, heb een afspraak om te zetten :D
Wil alleen misschien toch net wat eerder. Wilde voor dat ik naar Nederland ga, maar eigenlijk kan ik niet nog langer wachten haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:01

Hou er wel rekening mee dat een verse tattoo 6-8 weken niet in de zon mag en ook niet in chloor of zeewater. In dat oogpunt misschien dus toch wel handiger om hem vlak voordat je teruggaat te laten zetten.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:08

Ik heb er ook een op de binnenkant van mijn pols. Valt nauwelijks op. Mensen die ik dagelijks spreek zagen het pas na 2 maanden. (En nee ik draag er geen lange mouwen over.)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:14

sans6 schreef:
Ik heb er ook een op de binnenkant van mijn pols. Valt nauwelijks op. Mensen die ik dagelijks spreek zagen het pas na 2 maanden. (En nee ik draag er geen lange mouwen over.)

Dit dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:51

Emmaa_ schreef:
Hou er wel rekening mee dat een verse tattoo 6-8 weken niet in de zon mag en ook niet in chloor of zeewater. In dat oogpunt misschien dus toch wel handiger om hem vlak voordat je teruggaat te laten zetten.

Geen zorgen, de tattooshop geeft natuurlijk advies :) Ik ga naar een shop die ook grote prijzen in amerika heeft gewonnen. Als je het doet, moet je het goed doen :D

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 09:59

Jolien: ik vind de gelijkenis ook niet helemaal gelukt, maar dat maakt de tattoo er niet minder op! Ketting vind ik ook geweldig!
Fading: ik zou het ontwerp ook wat laten aanpassen, wat meer "diepte" erin lijkt me mooier. Maar het is jouw lijf, jouw tekening dus jouw beslissing! :)

Hier nog een dagje geduld en dan mag ik! Donderdag is het zo ver! Vanmorgen nog eens naar mijn lege schouder gekeken, raar dat hij over 2 dagen helemaal vol gaat staan :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 10:29

Ik ben denk ik de enige,maar ik vind de kat wel op de foto lijken.
En dat abces..de echte kat heeft ook zo'n dikkige bol.
Ik vind hem lijken,en mooi gezet.
Erg mooi. ;)
Afbeelding

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:13

Ik vind de kat ook levensecht. Snap dat dat oor wat anders is uitgevallen door de bocht die hij maakt op de schouder. Vind 'm echt wel mooi, al zou ik zelf zoiets niet willen. Maar gelukkig verschillen smaken.

Ben zelf nog steeds blij met mn tattoo, al is er hier en daar wat wit gebruikt wat ik nu niet zo mooi vind genezen. Dus ga over een maandje even contact opnemen of ze dat nog eens met wit kunnen bijwerken (in de pareltjes) of gewoon zwart maken (ruimte tussen 2 lijnen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:18

Tinkerloos schreef:
Erg mooi. ;)
[ [url=m/fWGwGR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thanks, hij is idd levensecht want al onze vrienden herkenden Klaaz meteen op zijn arm :P haha. Ik vind alleen de rechterpoot iets uit verhouding, iets te groot. Maar mijn vriend vind dat wel gaaf, dus hij is er blij mee :P

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:24

Ik vind de kat op de arm, de plooien in de huid en de details iets te hard. Het is voor de rest een keimooie tattoo, en als je vriend er blij mee is wat maakt onze commentaar dan uit! :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:39

Ben benieuwd hoe die er geheeld uit ziet, dan is dat harde denk ik al weg, want het diepe zwart wordt natuurlijk gewoon grijs. Liever een tattoo die er wat te hard uitziet na het zetten dan eentje die niet mooi heelt!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:12

Tinkerloos schreef:
Erg mooi. ;)
[ [url=m/fWGwGR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee hoor ik ook vind hem goed gelukt. De details zijn iets meer benadrukt op tattoo maar het is toch echt dezelfde kat in mijn ogen

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:38

Ik vind hem goed gelukt :j De ketting vind ik wat jammer, maar Klaaz vind ik heel mooi <3
En gefeliciteerd Joolien!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:43

Ik vind die kat gaaf! Naar mijn smaak iets te groot maar wel heel tof. Ik mag zelf donderdag weer eventjes :D