Ik wou Alien kopen zodra ie in de korting kwam maar ga net vanmiddag op vakantie lol
kaatje888
Geplaatst: 09-06-15 10:41
Heb je een kortingscode nodig? Of gaat de korting eraf met afrekenen?
Drunksheep
Geplaatst: 09-06-15 10:55
friendly schreef:
Mac doet dus niet mee.
MAC doet nooit mee, maar vorige keer hadden ze dat perongeluk ook gemist, dus er is een klein beetje hoop
BelleTessa
Geplaatst: 09-06-15 11:47
Haha drunksheep, dat zou wel een heleeee fijne fout worden
Dit is mijn make up de laatste tijd, weinig, zonnig en minimaal. Bbcream 2 gemengd, Mac wenkbrauw potlood Fling, Clinique oogpotlood voor tightlinen, Le Volume de Chanel mascara, Loreal bronzer, NYX taupe voor een beetje shapen, Nars Albatross en Gosh Melon Blush, waterlijn een huidskleurig potlood.
Haren in een staart, fijn uit mn gezicht en de staart gekruld voor een minder saai geheel.
Wat zie jij er mooi bruin uit! en mooie haren ook Gisteren naar Eindhoven geweest en toch Mac soft and gentle meegenomen, vind hhem super ! Staat echt heel mooi met high tea
Niniane
Geplaatst: 09-06-15 14:01
Heb net MUA Romantic Efflorescence gehaald bij de Kruidvat. Geen idee waarom eigenlijk. Ik verval een beetje in dezelfde tinten.
Ik heb een tester van de EE creme van Estee Lauder vandaag op. Ben er erg door verrast! Zit heel erg mooi, lichtdekkend en prettig. Denk dat ik die wel ga halen op schiphol vd week. Al is die vanavond goedkoper.... Ga vanavond het serum van die serie toch bestellen, is een uitgebreide set en er komt zelfs nog een extra setje met andere mini's bij.
linoleum
Geplaatst: 09-06-15 17:17
Even snelle selfie met Kat von D Wonderchilde. Thanks to Deijs
Gianti
Geplaatst: 09-06-15 18:02
Staat je goed!!
Zometeen dipbrow bestellen staat mooier dan de browwiz... Verkoopster snapte ook nier waarom andere die Buu mij hadden aangeraden... Welke kwast raden jullie erbij aan
Heb toch wat besteld bij Douglas, de korting stelde niet zoveel voor maar ik had met mezelf nog, voordat ik de mail zag, €50,- shoptegoed gegeven voor vandaag. Nu met die korting kon ik wel 1 ding extra kopen, al ben ik er €2,- overheen gegaan Heb gekocht: NYX oogschaduw stick - exquisite garnet, een nagelverzorgingssetje, Rimmel London nagellak van Rita Ora - sweet retreat en twee MAC lipsticks. Ik had Dubonnet al hoog op mijn lijstje staan en zocht naar een leuke nude-achtige tint en heb voor Faux gekozen. Ben benieuwd of deze staat. Dacht: doe eens gek, misschien staat het wel leuk. Zonder de korting had ik maar 1 MAC gekozen. Nu wachten tot donderdag....
He verdorie, had ik net besloten een set van estee te bestellen (creme 50ml en dan serum van 15, cleansing mask 50ml en ander serum 5ml) is die op vrees ik. Zodra ik m aanklik kom ik op een overzichts pagina van estee en niet meer daarop, is ook uit mn winkelmandje weg...