Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:22

Vanmorgen weer bij de diëtiste geweest om alles bij te houden ik ben in totaal nu 9 kg af gevallen en in 3 week kwa taille van 89 cm naar 83 cm gegaan ben trots.

Misschien leuk om te laten zien een pasfoto van enkele maanden geleden en die van vandaag
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:22

Vanmorgen weer bij de diëtiste geweest om alles bij te houden ik ben in totaal nu 9 kg af gevallen en in 3 week kwa taille van 89 cm naar 83 cm gegaan ben trots.

Misschien leuk om te laten zien een pasfoto van enkele maanden geleden en die van vandaag
Afbeelding

Super hoe iedereen het doet spoort me aan om alleen maar meer te doen.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:23

haha, thnx voor de tips, maar dat zijn dingen die ik allemaal al vaak geprobeerd heb. Het gaat echt heel moeizaam. Bonen , kruiden,knoflook, spekjes, ui, ...al veel teveel voor mij, geef mij maar die simpele boon met wat ui en klaar :') Een mooi opgemaakt bordje doet bij mij ook niets (integendeel, ik verwacht dan al vaak een bom aan smaken). Ik zal altijd proeven en proberen, maar het is echt een ramp. En als het bij elke maaltijd zo moeilijk gaat, dat hou ik gewoon niet vol en dan neem ik weer iets dat er wel gemakkelijk in gaat, maar daardoor heb ik niet genoeg variatie.

Ukkiee, ik eet wel dagelijks fruit en ik drink het grootste deel van de dag water, maar ik krijg wel degelijk meer honger daardoor. Water stilt mijn honger absoluut niet. En ik ben niet iemand die zomaar eet als ze trek heeft, ik eet als ik honger heb( en jawel, ik vind dat wij wel honger kennen, wat wij niet kennen is hongersnood).Ik eet als mijn maag rommelt of pijn begint te doen. Ik stop bv ook als ik genoeg heb en ik blijf niet eten omdat het zo lekker is. Ik overeet me nooit. Ik heb jaren ondergewicht gehad en ben nu eindelijk op een gezond gewicht (54 kg voor 1m67), maar ik wil gewoon wat strakker en gespierder worden, proberen wat meer conditie en weerstand te krijgen, ik wil absoluut niet afvallen, dus ik ga geen hongergevoelens negeren.

We hebben pas een smoothie maker in gebruik genomen en helaas vind ik dus alles teveel op fruitpap/groentepap lijken tot nu toe, ben nog wat aan het zoeken, maar ik wil dus iets heel vloeibaar krijgen, maar dan nog wel alle fruit binnen krijgen en niet maar een halfje omdat ik er zoveel appelsiensap bij wil hebben :+

Maar goed, ik blijf gewoon verder proberen en proeven en hopelijk krijg ik hier nog wat inspiratie :P

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:23

Seven schreef:

[img]http://i46.tinypic.com/6royn7.jpg[/i mg]

wow! proficiat!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:37

KarinvdM schreef:
Nogal ja... Je moet vooral zorgen dat je dat niet krijgt... :D
Voor mij is het te laat...... ^)

Voor mij ook vrees ik... maar ik probeer het toch. :D

@Seven: gefeliciteerd! Verschil zie je goed op de foto's.

Seven

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:38

Bedankt nog wel wat te gaan maar ben een stuk blijer en gelukkiger met dit lijf

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:46

Gister heb ik een dag overgeslagen, kon het niet meer opbrengen..
Zojuist dag 8 van level 1 gedaan, ging helaas niet zo lekker

Op het werk beginnen we straks met een stuk hardlopen dus ik hoop dat dat wel lekker gaat :)

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:47

Seven schreef:
Bedankt nog wel wat te gaan maar ben een stuk blijer en gelukkiger met dit lijf

Je ziet het verschil goed op de pasfoto's! Mooi resultaat!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:50

Wij hebben gisteren ook een dag overgeslagen, ff veel te druk...en ik heb heel slecht geslapen :')

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:52

Ik was na het werk van gister een beetje uitgeblust :=

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:56

Ja ik ook, het is heel druk op het werk nu met het goede weer...en dan 's avonds de paarden en de stallen, nog wat huishouden en dan ist kaarsje uit helaas...

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:58

Zinn schreef:
Ja ik ook, het is heel druk op het werk nu met het goede weer...en dan 's avonds de paarden en de stallen, nog wat huishouden en dan ist kaarsje uit helaas...

Snap ik wel ja!

Ik ben natuurlijk nu helemaal uit de paarden, ik weet ook niet hoe ik dat nu gecombineerd had met mijn leven nu :=
En ik moet nog steeds een keer naar jou toe komen! Geloof dat ik dat al een paar jaar van plan ben haha

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:15

Negerzoen schreef:
Wilde ik gisteren fanatiek beginnen met 6 weeks sixpack, wil ik mijn matje op de grond leggen en ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg maar ik ging vol door mijn rug. Mijn rug is vandaag nog altijd niet blij met me. Ik heb de hint begrepen, ik mag geen sixpack :=

misschien beter je rugspieren trainen zodat die sterk genoeg zijn om je abs te kunnen trainen? beterschap!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:20

Wow leuk die pasfoto's ! je ziet echt dat je slanker bent geworden in je gezicht :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:21

Ja he had echt een dikke kop hahaha

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:27

Sall schreef:
Buikvetjes zijn heul hardnekkig -O-

ja echt superstom -O-

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:28

Chessie schreef:
Heb vandaag ripped in 30 afgemaakt (zeker aanrader om na de shred te doen Fantabulous)
Niet helemaal eerlijk aangezienik zeker 3-4 dagen in de week dubbel shred en tijdens ripped ook 4x extra 6w6p heb gedaan) -15kg, buik -16cm, heupen -8cm :)

woohoowwwwww!!! +:)+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:29

Charlottje schreef:
Mijn eerste dag shredden was 13 februari. Helaas vanwege 2x ziek zijn heb ik ruim 2 weken niet geshred en in de weekenden ben ik er ook niet aan toe gekomen. Misschien niet het beste resultaat behaald op deze manier maar ik ben zeer tevreden als ik naar de foto's kijk :D (foto op aanvraag)

Mijn lijstje (gemeten op dag 13 februari en 18 april):
Gewicht: 65 - 62
Linkerarm: 26 - 25
Rechterarm: 26 - 25
Borst: 91 - 86
Taille: 70 - 70
Heup: 90 - 89
Rechterdij: 51 - 50
Linkerdij: 50 - 49

Ik ben zo ontzettend blij met de centimeters die er bij mijn borst af zijn. Al is er verder bijna niks af, maar wel strakker!! dat was echt mijn gedeelte waar ik niet blij mee was (smal van onder breed van boven). Het is naar mijn mening nu veel beter in evenwicht :D

wauw!! ook al zo goed!!!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:30

SEVEN WAT ONWIJS GOED!!!!!!!!!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:41

CarpeDiem_ schreef:
Zinn schreef:

Snap ik wel ja!

Ik ben natuurlijk nu helemaal uit de paarden, ik weet ook niet hoe ik dat nu gecombineerd had met mijn leven nu :=
En ik moet nog steeds een keer naar jou toe komen! Geloof dat ik dat al een paar jaar van plan ben haha

En, mis je het eigenlijk, de paarden?
Jaa, je moet een keer langskomen :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:50

Super, Seven! :j

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:53

Zo! knap Seven!

Qua eten: misschien aan gedroogde zuidvruchten beginnen? Heel gezond en lekker (zit zelf nu aan de abrikozen, maar vijgen en vooral dadels zijn ook mjammie). Een bakje met diverse soorten ongebrande en ongezouten noten vind ik ook heerlijk.

Vanavond ga ik dag 3 van level 1 doen. Gisteren overgeslagen omdat ik toen al in de sportschool had getraind.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:34

Wat een goede resultaten zie ik hier!!!
Super hoor!!!!!!! *\o/*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:31

Bedankt iedereen :o zo leuk om dit te kunnen laten zien, mensen in mn omgeving zien er niets van of zeggen niets best jammer soms hahaha

Heb net 2,5 uur flink gewandeld nu even zitten en straks de shred

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:32

Als je iemand dagelijks of vaak ziet is het soms moeilijk omdat verschil te zien :) laat ze de foto's dan maar zien! :D