Misschien leuk om te laten zien een pasfoto van enkele maanden geleden en die van vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Vanmorgen weer bij de diëtiste geweest om alles bij te houden ik ben in totaal nu 9 kg af gevallen en in 3 week kwa taille van 89 cm naar 83 cm gegaan ben trots.
Misschien leuk om te laten zien een pasfoto van enkele maanden geleden en die van vandaag
[img]http://i46.tinypic.com/6royn7.jpg[/i mg]
Zinn schreef:Ja ik ook, het is heel druk op het werk nu met het goede weer...en dan 's avonds de paarden en de stallen, nog wat huishouden en dan ist kaarsje uit helaas...
Negerzoen schreef:Wilde ik gisteren fanatiek beginnen met 6 weeks sixpack, wil ik mijn matje op de grond leggen en ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg maar ik ging vol door mijn rug. Mijn rug is vandaag nog altijd niet blij met me. Ik heb de hint begrepen, ik mag geen sixpack
Charlottje schreef:Mijn eerste dag shredden was 13 februari. Helaas vanwege 2x ziek zijn heb ik ruim 2 weken niet geshred en in de weekenden ben ik er ook niet aan toe gekomen. Misschien niet het beste resultaat behaald op deze manier maar ik ben zeer tevreden als ik naar de foto's kijk(foto op aanvraag)
Mijn lijstje (gemeten op dag 13 februari en 18 april):
Gewicht: 65 - 62
Linkerarm: 26 - 25
Rechterarm: 26 - 25
Borst: 91 - 86
Taille: 70 - 70
Heup: 90 - 89
Rechterdij: 51 - 50
Linkerdij: 50 - 49
Ik ben zo ontzettend blij met de centimeters die er bij mijn borst af zijn. Al is er verder bijna niks af, maar wel strakker!! dat was echt mijn gedeelte waar ik niet blij mee was (smal van onder breed van boven). Het is naar mijn mening nu veel beter in evenwicht
CarpeDiem_ schreef:Zinn schreef:Ja ik ook, het is heel druk op het werk nu met het goede weer...en dan 's avonds de paarden en de stallen, nog wat huishouden en dan ist kaarsje uit helaas...
Snap ik wel ja!
Ik ben natuurlijk nu helemaal uit de paarden, ik weet ook niet hoe ik dat nu gecombineerd had met mijn leven nu
En ik moet nog steeds een keer naar jou toe komen! Geloof dat ik dat al een paar jaar van plan ben haha