Het gaat erom dat je achtervolgd wordt door zombies
.
Ik heb helaas vandaag mijn wedstrijd niet kunnen lopen en daar baal ik grondig van. Heb sinds donderdag buikgriep en zwaar verkouden. Niks aan! Ik hoop dat ik snel weer kan trainen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Wat ik niet snap is dat ik een heleboel niet zo snelle mensen zie starten in het groene startvak. Ik start zelf in het blauwe startvak dat is voor langer dan 1.30. verwacht zo rond 1.45 te lopen is de eerste keer 15 km in een wedstrijd en dan nog eens met die bruggen wordt best pittig denk ik. Merken jullie dat wel eens dat langzame mensen in de eerdere startvakken starten? 
En al helemaal volgende week want dan moet ik leren voor tentamens en als ik dan niet kan lopen word ik helemaal gestoord. Dan is hardlopen echt een geweldige uitlaatklep
Loop mijn wedstrijden nu op 1x per week trainen, maar dat gaat voor een marathon niet werken vrees ik

De eerste helft van 2017 de 5km onder 22 minuten lopen (pr nu 22.48), 10km onder de 48 minuten en misschien dan ook nog wel een halve marathon lopen (onder de 1 uur 50 minuten). Zo, ik heb wat om aan te werken!