Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben wat geschaafd, maar verder voel ik er weinig van.
Wat ontzettend knap gedaan! Ik ben heel nieuwsgierig naar een uitgebreid verslag met je ervaringen
Maar eerst lekker pootjes omhoog en je enorme prestatie vieren natuurlijk. Vet trots op jou! Reteknap!
Wat een heerlijke blije plaatjes. Ging het goed met je vriend?
Bikkel! Jij gaat ook wel lekker qua weekvolume geloof ik.
Mijn dochter (2) had een mega-crash dus dat ging nooit meer goed komen in die drukte. Helaas.
Jammer dat je alleen moest maar verder klinkt je loopje echt heerlijk. Wat een fijn gevoel!

Supervixen schreef:Ook altijd mooi daar in die zandbak? Waren er veel wandelaars? Maak je die route dan in garmin connect?
. en zacht zand is gewoon echt een bitch.
.
.
Respect!Puera schreef:Thanks allemaal!
Heerlijke lopen, Leonie en Lisitano!
Lisitano, in mijn vorige post heb ik verslag van de marathon gedaan of wil je een uitgebreider verhaal?
Ik ben voorlopig wel even genezen van dergelijke evenementen. Wat mensen zeg! Niet mijn ding.
Wat een gaaf plan om in elke provincie een marathon te lopen, Samantha! Hopelijk kun je morgen een lekker rondje doen.
En leuke foto's Lisitano.
En jeetje, 2x al richting ziekenhuis, ik snap dat dan het "lef" even ontbreekt om op te stappen. Wel lekker dat je gister 13 km hebt gelopen, heel leuk om te lezen dat het voor jou inmiddels als "maar" 13 km voelt
Gezellig met sloopdoos weer
Jij ook al je knie
Is het besmettelijk in dit topic ofzo? 
Wat een mooie tempo's heb je ook weer gelopen de afgelopen dagen zeg! Mooi om te zien dat dat toch super snel weer terugkomt
Voelt het inmiddels ook iets minder zwaar?
Ik ben echt wel jaloers op jullie omgeving hoor hahaha.
Gelukkig heb je je niet al teveel pijn gedaan. Wat een kilometers heb je weer gemaakt zeg
Gewoon "even" een marathon lopen, en daarna gewoon weer gaan.. Ik kan me er niet eens een voorstelling bij maken, super knap! Veel plezier bij het symposium vandaag!
Groot gelijk dat je het er af hebt gelopen.
Ziet er echt mega steil uit die paden, ik zou er wandelend al moeite mee hebben haha.
Het is trouwens 5x trail clinic, en dan kun je aansluiten met de loopgroep op de woensdag. Ik weet nog niet of ik dat laatste ga doen, ze lopen allemaal toch echt wel een stuk sneller.
Echt heel erg knap! Zeker als je start met al die chaos.
Benen zwaar, lijf wilde niet en ik merk dan dat mijn zelfvertrouwen ook direct naar 0 schiet en dat het 1 mentaal spelletje wordt.. Zo bijzonder hoe dat dan steeds werkt. Mezelf nog wel een paar kilometer er doorheen gepusht, maar het stopte wel echt bij de 8 km. Nouja, het is niet anders. Volgende keer beter
hopelijk geen schade verder

Daar kwam ik nog iemand van onze loopgroep tegen en besloten om eerst bij haar te blijven aangezien ik door de drukte ook niet meer in de buurt van de pacers van 4:30 kon komen. Uiteindelijk startten we iets na half 11.
Maar uiteindelijk toch doorgelopen. Ik had er tenslotte zo hard voor getraind, dat was ook weer zonde geweest. 

Extreme inspanning zegt je horloge 
Prachtig verslag. Wat ben jij een held! Echt goed doorgezet en dan zo’n prachtig tempo op die afstand: wauw! BusyMissy schreef:Wat ziet dat er toch heerlijk uit zo met Meeko Lisitano. Pittig rondje heb je gehad.
Krijgt Meeko het niet warm met dit weer?
Ik merk aan Kanza aka sloopdoos dat 15 graden en zonnig nu toch wel de max voor haar is. Als ze ergens even het water in kan doet ze het daarna wel weer prima.
Neem je voor Meeko ook water mee voor onderweg? Of redt die het gewoon zo?
Omdat we zo rustig liepen kreeg hij het ook niet veel te warm. Ik kan met hem ook niet met 15+ graden lopen hoor, dat is echt te warm.
ik snap je wel maar doe nou voorzichtig en lief voor je lijf. Die trainer zegt dat niet voor niets
Wel gaaf dat je zo lekker gaat met de fiets! Krachttraining kan ook wel heel erg leuk zijn zodra je progressie boekt. Fijn dat de trainer zoveel verbetering ziet!
Mijn vriend vindt het helemaal niks. Soms wel jammer maar goed, ik doe het echt voor mezelf. Ik zou het zo gaaf vinden om dat te kunnen voltooien. En nu train ik toch al.
En misschien vind je dat het lopen niet goed gaat, maar wel gewoon weer 10 en 8 km in de benen! Dat had je een tijdje geleden toch ook niet gedacht, dat je op een slechte dag 10 km kon lopen?