pien_2010 schreef:Lizard ook weer leuk!
BeFunny wat goed van je dat je probeert te wandelen en op te bouwen. Je foto's vind ik erg mooi van kleur.
Ja, het lijkt een stuk beter te gaan. Duizeligheid en hoofdpijn enzo was al even weg. Vorrige week sprak ik de oncoloog nog ivm de therapie waar ik nog even over na denk. 18 maart weer gesprek. Maar op de vermoeidheid na ging het veel beter. Volgens haar komt dat helemaal weer goed. De afgelopen dagen al een stuk minder vermoeid. Maar de conditie is wel achteruit gegaan. Maar met meer zon krijg ik ook weer meer vitamine D binnen en dat doet mij echt goed. Ik zou sporten ook weer op mogen pakken. Maar een paar weken terug ging dat nog niet zo lekker dus ik wacht nog even tot ik echt die 10km weer probleemloos kan wandelen en dan eerst ook weer eens wat heuveltjes op enzo en dan proberen we wel weer verder. Afgelopen nachten ook weer goed geslapen. Ondanks weer minder bevredigend nieuws. Maar voorlopig heb ik even rust want er is nu gekozen om in juni/juli weer een mri te doen om te kijken of het groeid of veranderd. Ik weet dus nog steeds niet wat er zit. En na het met meerdere artsen besproken te hebben heeft de chirurg besloten dat een nieuw bot biopt met een langere boor te riskant is op de plek dus moet ik nu afwachten weer.