Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Zijn er hier meer mensen die veel zijn afgevallen? Ik vraag me af of jullie het volgende herkennen. Laat ik beginnen met het feit dat ik over het algemeen een prima zelfbeeld heb, ik ben ook niet onzeker of iets, maar ik loop dus soms tegen het volgende aan. Toen ik nog 35 kg zwaarder was, zag ik mezelf nooit als ‘dik’. Tuurlijk wist ik wel dat ik te zwaar was, maar ik had er eigenlijk nooit problemen mee. En ik denk dat dat komt omdat ik gewoon sowieso niet onder het ‘standaard mode beeld’ viel ofzo. Ik hoefde niet te voldoen aan standaarden, omdat ik daar sowieso buiten viel. Maar nu ik dus een heleboel ben afgevallen, en wel in dat ‘standaard plaatje’ val, merk ik dat ik veel kritischer op mezelf ben. Ik bedoel, dan ben ik 35 kg afgevallen en ik voel mezelf nu dikker dan vroeger, omdat nu bijvoorbeeld dat vetrolletje wél opvalt. Ik kan echt trots zijn als ik een foto van mezelf nu zie, maar in het ‘dagelijks leven’ ben ik veel kritischer op mezelf dan dat ik vroeger was. Ik bedoel het allemaal niet te zwaarzinnnig hoor, maar ben wel benieuwd of mensen dit herkennen.
ManonGrr schreef:Zijn er hier meer mensen die veel zijn afgevallen? Ik vraag me af of jullie het volgende herkennen. Laat ik beginnen met het feit dat ik over het algemeen een prima zelfbeeld heb, ik ben ook niet onzeker of iets, maar ik loop dus soms tegen het volgende aan. Toen ik nog 35 kg zwaarder was, zag ik mezelf nooit als ‘dik’. Tuurlijk wist ik wel dat ik te zwaar was, maar ik had er eigenlijk nooit problemen mee. En ik denk dat dat komt omdat ik gewoon sowieso niet onder het ‘standaard mode beeld’ viel ofzo. Ik hoefde niet te voldoen aan standaarden, omdat ik daar sowieso buiten viel. Maar nu ik dus een heleboel ben afgevallen, en wel in dat ‘standaard plaatje’ val, merk ik dat ik veel kritischer op mezelf ben. Ik bedoel, dan ben ik 35 kg afgevallen en ik voel mezelf nu dikker dan vroeger, omdat nu bijvoorbeeld dat vetrolletje wél opvalt. Ik kan echt trots zijn als ik een foto van mezelf nu zie, maar in het ‘dagelijks leven’ ben ik veel kritischer op mezelf dan dat ik vroeger was. Ik bedoel het allemaal niet te zwaarzinnnig hoor, maar ben wel benieuwd of mensen dit herkennen.
Roosch schreef:ManonGrr schreef:Zijn er hier meer mensen die veel zijn afgevallen? Ik vraag me af of jullie het volgende herkennen. Laat ik beginnen met het feit dat ik over het algemeen een prima zelfbeeld heb, ik ben ook niet onzeker of iets, maar ik loop dus soms tegen het volgende aan. Toen ik nog 35 kg zwaarder was, zag ik mezelf nooit als ‘dik’. Tuurlijk wist ik wel dat ik te zwaar was, maar ik had er eigenlijk nooit problemen mee. En ik denk dat dat komt omdat ik gewoon sowieso niet onder het ‘standaard mode beeld’ viel ofzo. Ik hoefde niet te voldoen aan standaarden, omdat ik daar sowieso buiten viel. Maar nu ik dus een heleboel ben afgevallen, en wel in dat ‘standaard plaatje’ val, merk ik dat ik veel kritischer op mezelf ben. Ik bedoel, dan ben ik 35 kg afgevallen en ik voel mezelf nu dikker dan vroeger, omdat nu bijvoorbeeld dat vetrolletje wél opvalt. Ik kan echt trots zijn als ik een foto van mezelf nu zie, maar in het ‘dagelijks leven’ ben ik veel kritischer op mezelf dan dat ik vroeger was. Ik bedoel het allemaal niet te zwaarzinnnig hoor, maar ben wel benieuwd of mensen dit herkennen.
Dat herken ik ook enorm! Heel herkenbaar!
Purny wat goed, lekker zwemmen! Ik doe het ook wekelijks, anderhalve kilometer per keer.
Ik ben blij met m'n smartwatch! Ik zie dat ik 672 minuten intensief bewogen heb deze week. Niet ontevreden. Alleen nog steeds niet uitgedokterd hoe ik het dansen kan toevoegen, ik heb Garmin maar gemaild. Schaatsen staat er ook niet in bijvoorbeeld.
Roosch schreef:Oh dat is een goeie! Staat dansen daar ook tussen?
Als ik die download hoe kom ik er dan "bij"?