Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:53

Aah jullie zijn lief! Mijn ooglooks namaken hihi.. Kan je beter die van elke doen die zijn technisch beter ik ben maar een hobbyist :=

Kaygee

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:56

Ja maar ik ben ook maar hobbyist :P Elke is kunst, zal ik nooit bij in de buurt komen ;)

Had inderdaad al wat gelezen over suiker en een tandenborstel.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:56

Lush heeft ook lipscrub, maar die ruikt en smaakt erg zoet dacht ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:59

Kaygee schreef:
Ja maar ik ben ook maar hobbyist :P Elke is kunst, zal ik nooit bij in de buurt komen ;)

Haha idd, Suus jouw niveau is voor mij meer haalbaar _O- niet dat ik jou trouwens veel vind onderdoen voor Elke, maar ik denk dat jullie ook verschillend zijn, dus niet echt te vergelijken :P

Gebruik jij nog een basis onder je oogschaduw? Ik wil een keer een paint pot aanschaffen van Mac daarvoor. Of hebben hier mensen nog een net zo goed maar goedkoper alternatief?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:03

Ik gebruik echt alleen nog maar mijn Nars primer, maar die is nu zo goed als op -O-
Eigenlijk zou ik liever een primer gebruiken die ik hier in de winkel kan kopen.

Werkt een MAC paint pot nou echt zo goed als primer?
Ook voor de oogleden waar echt alles op creast?
Zelfs UD primer potion werkt voor geen meter bij mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:05

DnT schreef:
Ik gebruik echt alleen nog maar mijn Nars primer, maar die is nu zo goed als op -O-
Eigenlijk zou ik liever een primer gebruiken die ik hier in de winkel kan kopen.

Werkt een MAC paint pot nou echt zo goed als primer?
Ook voor de oogleden waar echt alles op creast?
Zelfs UD primer potion werkt voor geen meter bij mij...

Ik zie veel bloggers die de paint pot gebruiken. Dus vandaar :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:12

Om te scrubben doe ik eerst een goede laag lipbalsem op mijn lippen en daarna ga ik er met mijn tandenborstel over, werkt voor mij erg goed :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:16

Ja ik wil ook ooit nog een paintpot halen, ben toch wel heel erg benieuwd daarnaar.
En jolien, watmaaktjemooi.nl (zit in Almelo trouwens) heeft ook fijne lipscrubs. Zijn ook niet zo duur en ook puur natuur in principe. Mijn volgende bestellen ga ik daar ook wat reinigers van bestellen, misschien dat dat goed en fijn werkt...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:19

Suus, jouw resultaten op jezelf zijn zoals die van een pro. Soms ben je zelfs beter! Dus niet zo minderwaardig ;)

Haha kunst :)) je maakt me verlegen. Ben toevallig in de make up gedoken net, dus zal straks een foto maken. Ga vanavond stappen in Tilburg!

Op die laatste foto zie je het inderdaad beter Jolien. Mooie kleur ook.

Dat creasen in de lip ken ik Kaygee.. Heb er zelf ook vaak last van. Bij mij blijft de Satin finish van MAC aardig zitten en ik doe altijd met mijn vinger nog loose powder erin masseren en deppen. Scheelt ook veel en blijft beter zitten dan.
Bepanthen werkt bij mij helaas niet. Savonds eeb laag blistex + vaseline eroverheen wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:24

Rena100 schreef:
Ja ik wil ook ooit nog een paintpot halen, ben toch wel heel erg benieuwd daarnaar.
En jolien, watmaaktjemooi.nl (zit in Almelo trouwens) heeft ook fijne lipscrubs. Zijn ook niet zo duur en ook puur natuur in principe. Mijn volgende bestellen ga ik daar ook wat reinigers van bestellen, misschien dat dat goed en fijn werkt...

Ah thanks voor de tip, hbben ze een winkel of webshop? (website doet t niet op mn werk)

Ik heb zin om vanavond uit te gaan, puur zodat ik me lekker kan opdoffen _O-

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:26

webshop.
Waar ga jij altijd uit Jolien? Ik ben echt al in geen tijden meer uit geweest...en Almelo...tja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:27

Rena100 schreef:
webshop.
Waar ga jij altijd uit Jolien? Ik ben echt al in geen tijden meer uit geweest...en Almelo...tja...

Ik ga meestal naar de stam, maar de laatste tijd ook wel eens dansen in de Shamrock.
Anders gaan we een keertje gezellig samen :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:27

Kom allemaal naar Tilburg heujj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:28

elkee schreef:
Kom allemaal naar Tilburg heujj

Ehm, nee dat us niet eerlijk, Renate en ik zijn met 2, jij met 1, dus je komt maar hierheen :D :P

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:37

Joolien schreef:
Rena100 schreef:
webshop.

Ik ga meestal naar de stam, maar de laatste tijd ook wel eens dansen in de Shamrock.

Lijkt me gezellig! Kunnen we mooi eerst samen tutten met make up haha ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:40

Rena100 schreef:
Joolien schreef:

Lijkt me gezellig! Kunnen we mooi eerst samen tutten met make up haha ;)

Ja dat vind ik altijd leuk :D *\o/* Doe ik met Liselot ook altijd haha.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:41

Wij hebben ook een feestje vanavond dus ik mag ook weer los straks. Toch gezwicht voor de I ♡ chocolat, de witte. Mijn dochter scheurde de verpakking al in 10p stukjes want ze wilde een stukje chocola :')

Balen dat jij het ook hebt Elke, nieuwe lipstick gaat hem nu even niet worden. Vriendlief wordt nu al gek van mijn nieuwe make up obsessie O:)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:41

Het is denk ik een kwestie van smaak. Ik vind Suus haar makeup heel mooi gedaan en dat van Elke is ook prachtig. Wilde dat ik dat kon, dat in die skills had, want ik ben daar verre van. Enige is dat ik het bij beide dames altijd zo hetzelfde vind, altijd dezelfde stijl, ondanks dat er wel met andere kleuren worden gewerkt. Als je dat goed kan en het goed staat, waarom niet. Maar daarom vind ik de make up foto's van Elke en suus niet zo interessant, want het ziet er altijd hetzelfde uit. Het jammere aan Elke vind ik de nep wimpers. Dat leid mij af van de oogschaduw. Maar komt ook omdat ik gewoon geen nep wimper fan ben :p

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:44

Ik weet wat me staat.. Daarom ga ik vaak voor dezelfde techniek of enkel een winged eyeliner.. Wat zou je ns willen zien bij me? Want wil altijd iets proberen :)

Wauw elke das echt een mega compliment, thanks <3

Ik gebruik standaard een paintpot werkt voor mij t beste, ud ia bij mij drama..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:56

Kaygee schreef:

Honing met suiker mixen en dan je vingers gebruiken, niet tandenborstel én suiker, dat is to much. Door de honing worden je lippen ook erg zacht, daarna bepanthen en dat even in laten trekken, als je je lipstick/liquid aanbrengt doe dan even een creepy glimlach (zonder je tanden te laten zien dus zoals je op de foto doet).

Dat je lipstick zo zit is puur omdat je lippen heel erg droog zijn en gaan rimpelen.

Edit: ik kan niet meer typen :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:59

Flink bijgekletst!

Ik gebruik om mijn makeup eraf te halen Gabriel micellair water. Reiniger van Philosophy en stap hierna over op Neutral. Toner van Neutral. Dan 2% bha gel van Paulas Choice. En dagcrème 7 in 1 parfumvrij van Olaz. Nu sinds maand deze routine en werkt geweldig voor mijn huid.

Paintpot vind ik heerlijk, en alles creast snel bij mij. Maar met paintpot minst. Ook UD en Too Faced geprobeerd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:01

Ik wil idd ook nog de paintpot :j schijnt erg fijn te zijn.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:16

Is het misschien een idee om op pinterest een foto te zoeken van een mooie Makeup look en dan proberen na te maken? :) dan kan je zien hoe een andere look zou staan bij anderen met andere technieken? Of een bepaalde look uit een tutorial?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:17

Dat vind ik wel een leuk idee.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:41

Ik ben altijd in voor een uitdaging :D