Prik vind ik wel fijn , maakt mij niet uit maakt het een groter comfort tot drinken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Netjes Isa, zwemmen is en no go . Water is ijskoud hier , en dat noemt men een sub tropisch zwempaleis of paradijs
Karig lijstje , heb je geen trek?
IsaCalixa schreef:[naam] schreef:Netjes Isa, zwemmen is en no go . Water is ijskoud hier , en dat noemt men een sub tropisch zwempaleis of paradijs
Karig lijstje , heb je geen trek?
IJskoud water in een binnenzwembad? Slecht zeg! Bij ons hebben we een wat kouder bad, en een iets warmer bad. Ik ga altijd expres onder de ietswat koudere douche voor het zwemmen, zodat het water dan weer warmer voelt![]()
Ik weet het, vanmiddag was ik druk met foto's maken, hond uitlaten en boodschappen doen. Toen was het alweer half 5 en vond ik het te laat om nog brood te makenMorgen wel weer goed eten!
Emmaa_ schreef:Valt het je nou écht niet op dat je weer precies hetzelfde doet als vorige keer? JOUW mening verkondigen als de waarheid maar ondertussen naar niemand anders luisteren. Iedereen heeft het fout behalve jij. Natuurlijk val je sneller af als je je eten afweegt en nauwkeurig invult.
Emmaa_ schreef:Maar wat je niet lijkt te snappen is dat je voeding invoeren in MFP 9 van de 10 keer gewoon geen zin heeft als je niet afweegtMaar goed, ik ga de discussie niet nog een keer aan.
sunnybellami schreef:Ik weeg mijn eten ook nooit.. Misschien moet ik het wel gaan doen, merk dat ik soms snel teveel wil pakken. Bij het avond eten schep ik ook altijd zoveel op.. ik ga zometeen proberen om veel groenten te pakken ( doe ik eigenlijk altijd al) en de aardappeltjes te laten staan. Eet kip dus dat stukje eet ik gewoon net als normaal op.
Iemand nog tips hoe ik kleinere porties ga eten? Schep veel op omdat ik het lekker vind..
MarlindeRooz schreef:Het punt dat Emma wil maken is denk ik dat wanneer je 1,5 kilo wil afvallen per week dat je dan OF heel strak moet eten. Dus op de kcal precies. OF veel moet gaan bewegen.
Wanneer iemand dat dus beide niet wil moet diegenen niet zeuren dat het niet lukt.