Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Zertab schreef:Is de Rituals of oudh voor mannen of vrouwen?
Ik heb hem besteld, ben benieuwd! Daarnaast alvast voor moederdag wat besteld. Beter te vroeg dan straks als iedereen wat wil hebben en het te laat geleverd wordt
x_Jeanine_x schreef:Ohhh huilen... uhm is er iets wat er op lijkt
Normaal zou ik gaan ruiken enzo. Maar om nu alleen naar de stad te gaan om rituals te ruiken zie ik niet zitten en onze dorps drogist heeft ernstig weinig rituals
Banyu schreef:x_Jeanine_x schreef:Ohhh huilen... uhm is er iets wat er op lijkt
Normaal zou ik gaan ruiken enzo. Maar om nu alleen naar de stad te gaan om rituals te ruiken zie ik niet zitten en onze dorps drogist heeft ernstig weinig rituals
Op? Sowieso is de Oudh niet in de winkels te verkrijgen, dus dan heeft erheen gaan om álleen even te ruiken, geen zin!
Zertab schreef:Domme vraag misschien.. maar is van de Mehr de body mousse voor na het douchen om je huid in te smeren?
Alwiene schreef:Zertab schreef:Domme vraag misschien.. maar is van de Mehr de body mousse voor na het douchen om je huid in te smeren?
Klopt, goed schudden vooral (itt tot de meeste foams die je niet mag schudden) en dan komt er een mousse uit, die smeer je op je huid na het douchen of in ieder geval niet ónder de douche en die verdwijnt als het ware. Ik vergis me nog steeds in de hoeveelheid dus heb steeds teveel mousse haha. Ik vind het niet erg aanvoelen als een oil, maar laatst ging ik op 1 dag 2x keer douchen en had 's morgens die mousse gebruikt en toen had ik onder de douche wél het idee dat er een olieachtig laagje op mijn huid zat, dus het blijft toch wel zitten in een vettige vorm ook al voel ik dat niet zo.
Oh en is geen domme vraag, ik heb er al heel wat gelezen die hem onder de douche gebruikt hebben voor ze dachten hmmm hier klopt iets niet