Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:F_Orumster schreef:Zijn er manieren om je vrije nagelrand later te beginnen? Sommige nagels komen vroeger vrij of niet rond. Ik vind dat storend als ik een french zetten wil. Kun je dit beinvloeden?
Ja, met een nagelbedverlenging.
Silkaay schreef:Hebben jullie mijn vraag gelezen op de vorige pagina?
Hoe doen jullie dat dan met klanten die niet betalen (dus de factuur niet betalen die is opgestuurd) ?
Silkaay schreef:Hebben jullie mijn vraag gelezen op de vorige pagina?
Hoe doen jullie dat dan met klanten die niet betalen (dus de factuur niet betalen die is opgestuurd) ?
Silkaay schreef:Mijn klantjes betalen ook gewoon, maar ik heb ook geen salon of btw nummer (net zoals jij dus Shena)
Vindt het wel handig om te weten, omdat bv LM zegt 50% aan te rekenen. Dan komt dat op ongeveer 25 euro (als ik hier naar de prijzen in de buurt kijk). Dus vroeg me af omdat de hele juridische procedure die Frummels beschrijft dan toch heel erg boven dat bedrag uitkomt lijkt me?
Shenavallie schreef:Silkaay schreef:Mijn klantjes betalen ook gewoon, maar ik heb ook geen salon of btw nummer (net zoals jij dus Shena)
Vindt het wel handig om te weten, omdat bv LM zegt 50% aan te rekenen. Dan komt dat op ongeveer 25 euro (als ik hier naar de prijzen in de buurt kijk). Dus vroeg me af omdat de hele juridische procedure die Frummels beschrijft dan toch heel erg boven dat bedrag uitkomt lijkt me?
Is 50 euro de minimum prijs, maximum prijs of een gemiddelde bij jou in de omgeving? Hier is het enorm uiteenlopend: van 25 tot 65 euro voor een nieuwe set. Ik zou nog niet weten wat wijsheid is om te gaan vragen. Mijn nicht vraagt voor een nieuwe set 45 euro, maar degene waar ik eerst kwam vroeg 35 euro. De Chinezen in de stad vragen hier 35 euro, maar dan heb je wel een gedeelde vijl waar ook voeten mee gedaan worden en die niet na gebruik schoongemaakt wordt.
Shenavallie schreef:En als je je diploma hebt behaald en een KvK-nummer hebt aangevraagd, waar zit je dan aan te denken, Silkaay? Ik vind het echt een dingetje om dat te bedenken.
@ LadyMadonna: Wat zijn jouw prijzen op dit moment voor een nieuwe set en nabehandeling?
LadyMadonna schreef:Dorp/stad maakt ook wel een verschil, maar aan de andere kant zit hier een dorp verderop een styliste due €70 voor een nieuwe set vraagt, en die zit ook gewoon vol
Slikaay: ook een salon aan huis heeft z'n kosten he, je gas/water/licht, inkoop, verzekeringen, etc
Silkaay schreef:Mijn klantjes betalen ook gewoon, maar ik heb ook geen salon of btw nummer (net zoals jij dus Shena)