Meelezer meldt zich. Zie hier super gave dingen langskomen! Ik wil binnenkort nr 2, idee is nog een beetje standaard en vaag dus moet er nog een leuke twist aan verzinnen!
testebeest
Geplaatst: 30-08-15 08:45
Erg mooi dames. And had ik al gezien en dacht al zal wel vanwege de moedervlek zijn.
Leveren klein moedervlekken meer sproeten geen probleem op voor een tattoo? Heb er aardig wat namelijk dit heb ik altijd in de zomer en in de winter verdwijnen ze bijna weer helemaal.
Nagini
Geplaatst: 30-08-15 11:57
__Sannne schreef:
Nagini schreef:
Ah cool, dat zou wel moeten lukken. Zaterdag? Weet je hoeveel de entree is?
Mijn artist zei tegen me dat moedervlekken en sproeten die in de huid liggen geen probleem zijn om overheen te gaan, maar moedervlekken die er echt bovenop liggen doet hij niet.
Dankjulliewel dames! Ben er zelf ook echt heel blij mee
Hallo allemaal, ik kom er net achter dat dit topic bestaat, leuk! Ik laat dinsdag ochtend mijn eerste tattoo zetten maar ik ben wel een beetje bang voor de pijn, is dit nodig? haha
Het is imo beter om een beetje bang te zijn voor de pijn, want dan valt het uiteindelijk allemaal hartstikke mee Het wordt over het algemeen beschreven als een irritant gevoel, maar geen pijn waar je van gaat schreeuwen of huilen.
Wat voor tattoo en waar ga je laten zetten? Hoe veel zeer het doet verschilt heel erg per persoon en ook wel per plek.
Als ik dan even naar mijn persoonlijke ervaring kijk. Binnenkant onderarm was niet prettig, maar het was zeker goed te doen.
Geef van tevoren ook even aan bij je artist dat je zenuwachtig bent voor de pijn. Een beetje een fatsoenlijke artist houdt daar dan rekening mee, neemt wat vaker pauze en legt je eerst even uit hoe het precies werkt. Het is echt maar een heel klein naaldje, het voelt alleen een beetje krasserig
Van tevoren goed eten, goed drinken, iets met suiker meenemen voor na afloop. Vaak krijg je bij de shop ook gewoon een goed sterk glas limonade, ze hebben altijd dingen als dextro e.d liggen. Weet zeker dat het helemaal goed komt, het gaat 100% meevallen!
Het ligt er ook wel aan hoe lang je moet liggen moet ik zeggen. Ik vind het eerste stukje altijd even rottig, daarna valt het reuze mee, en dan hoe langer je ligt hoe naarder het weer wordt (bij mij tenminste). M'n bovenarm ging na een uurtje of drie echt heel erg prikken, zelfs ernaar kijken deed al zeer..
Poeh ik ben ook al heel zenuwachtig voor die pijn. Als ik dat geluid al hoor op tv kruipt het kippenvel al op mijn armen... Ik ga volgende week een afspraak maken om even langst te gaan en mijn plannen met hem te bespreken
Dank je voor de tips! Ik heb een best hoge pijngrens dus dat moet goedkomen maar het zijn inderdaad de zenuwen
Probeer goed te focussen op je ademhaling Ik zag er ook verschrikkelijk tegenop maar uiteindelijk vond ik het reuze meevallen. Prettig is het zeker niet, maar je krijgt er iets heel moois voor terug!
Ik moet over een tijdje wel terug om hem bij te laten werken overigens, bij mijn tenen zit een stukje waar het niet helemaal goed genezen is. Het valt me trouwens op dat mijn tatoeage de ene dag feller lijkt dan de andere, kan dat of zie ik spoken
Focussen op je ademhaling is idd een hele goede. Ik ging aan het begin te oppervlakkig ademhalen waardoor ik heel duizelig werd en het gevoel had dat ik ging flauwvallen/overgeven. Als je goed rustig ademhaalt, je focust je daarop (eventueel met een lekker muziekje in) dan gaat het helemaal goed. Er is ook geen schande in om te vragen of je plat mag liggen in plaats van rechtop zitten. Voor kleine tattoos willen ze je nog wel eens in een stoel zetten, maar die kan ook gewoon in een ligpositie. Ik vind dat zelf een stuk comfortabeler
Ik wil graag een soort bloem in mijn zij ik vond rozen erg mooi maat die gaan vaak de breedte in (horizontaal bedoel ik) en in je zij is iets verticaal erg mooi vind ik mensen ideeën?