Zal eens opzoek gaan naar speltbrood, ben benieuwd, want het brood hier is echt bagger. Ga mn woordenboek er maar eens op na slaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:@Zinn: zaken als gewone bloem door speltbloem etc vervangen, proef je niet eensEn als je een tijdje koekjes en ongezonde tussendoortjes laat staan en gezond eet, en dan neem je weer eens een snoepje/chips/koekje valt het je op dat die dingen absoluut niet zo lekker zijn als je dacht en voel je je er niet zo fijn van nadien. Probeer het gewoon een keer
Als ik iets niets lust denk ik maar aan alle goede dingen die die groente/whatever doet voor mijn lichaam, en je gaat ze steeds lekkerder vinden
Zinn schreef:Haha, geloof mij, dat heb ik al dikwijls geprobeerdIk krijg veel dingen écht niet weg, hoe vaak ik dat al geproefd heb. En het heeft niet zozeer met de smaak te maken hoor. Appelsiensap lust ik wel, maar een appelsien eten, nee, dat gaat niet. Ik krijg de kriebels van het gevoel in mijn mond en keel, ik walg er van...en ik kan me daar best eens over zetten, maar niet elke dag/meerdere keren op een dag
Klinkt stom, maar ik ben ondertussen 25 en geloof mij, ik heb sommige dingen al zo vaak proberen te eten, het gaat echt niet.
Zinn schreef:Haha, geloof mij, dat heb ik al dikwijls geprobeerdIk krijg veel dingen écht niet weg, hoe vaak ik dat al geproefd heb. En het heeft niet zozeer met de smaak te maken hoor. Appelsiensap lust ik wel, maar een appelsien eten, nee, dat gaat niet. Ik krijg de kriebels van het gevoel in mijn mond en keel, ik walg er van...en ik kan me daar best eens over zetten, maar niet elke dag/meerdere keren op een dag
Klinkt stom, maar ik ben ondertussen 25 en geloof mij, ik heb sommige dingen al zo vaak proberen te eten, het gaat echt niet.
StillAngel schreef:Fantabulouss; ik zou eigenlijk niet wegen want soms kan dat beetje deprimerend overkomen.. Omdat spieren meer wegen als vet zeg maar. Dus het gaat hierbij gewoon echt om je figuurtje.