Een keer spontaan een vrije avond is wel lekker, wel jammer dat de les niet door kon gaan. Ik ben benieuwd of je verschil gaat merken van de tips en tricks van de voedingscoach.
BusyMissy leuk dat je weer even gereden hebt, was dat op de merrie met de hoef ellende of je grote stoere jonkie? Hoe is het met de hoef eigenlijk?
Van de week nog kunnen lopen?
Samantha_ wat vervelend dat je ook zo'n last hebt met paardrijden
Ik hoop dat dat na de behandelingen van je knie/heup ook minder gaat worden.Supervixen ik vind het echt zo leuk om te lezen dat je weer zo fijn gaat na je "dip"
Het ziet er ook echt wel heerlijk uit!Ik ben benieuwd wat je leerlingen ervan vinden als de juf ook meedoet met de shuttle run. Ik denk dat ze je super stoer vinden!
Puera heel erg veel plezier en succes in Enschede dit weekend! Jij kunt dit!
Ninus vervelend van je spoed van je werk tussendoor. Daarna wel heerlijk gelopen zo te lezen. En ook de bootcamp nog gedaan, goed bezig
Sall succes met je GVB morgen! En lekker even gelopen zo te lezen. Veel plezier ook zondag!
Tiggs veel plezier in Rotterdam dit weekend!
Woensdag had ik de 1e trail clinic in combi met allerlei oefeningen, dat was echt zwaar! Ik was kapot naderhand
maar wel op een goede manier. Ze liepen wel echt snel, ik denk dat dat met langere afstanden wel voor wat uitdagingen gaat zorgen, maar voor nu kon ik ze iig een soort van bijhouden, dat vond ik zelf wel heel fijn. Altijd maar afwachten bij wat voor groep je komt. Met alle oefeningen en lopen afgewisseld had ik zowaar een nieuwe highscore qua hartslag
Iig een teken dat ik het echt wel pittig had hahahaha. Wel echt leuk, ik kijk alweer uit naar volgende week. En ik was dubbel blij, want geen last van mijn knie tijdens of na de training
Ik denk toch dat het idd die schuinen weg is geweest.Ik wilde vanavond eigenlijk gaan lopen maar ik denk dat het er niet van gaat komen. Vanmiddag vroeg eten met collega's, en de paarden mogen sinds gister weer opbouwen op de weide, dat kost altijd weer extra tijd. Ik hoop dat ik van het weekend iig weer een wat langer loopje kan doen.
Oja, dat vergeet ik nog bijna! Ik kan best veel van de dagen zie ik
Lisitano schreef:Dus bij deze: Wie wil er weer mee op een gezamenlijke (offroad)run? Roep even wanneer je zou kunnen.
13juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
14 juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
20 juni: leonie87 - Goof- BusyMissy - Muppetmayo
27 juni leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof -BusyMissy - Muppetmayo
28 juni: leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof-BusyMissy - Muppetmayo
5 juli: leonie87 - Lisitano -BusyMissy - Muppetmayo

En wat leuk dat je hond zo enthousiast is
En volgens mij komt lui niet in je woordenboek voor, maar heb je gewoon wat een te volle planning? 
Zo te lezen wel. Heel tof dat je gewoon bent gegaan! En heel fijn van de knie.

. Lief om te horen dat je mijn lopen/tempo als voorbeeld ziet. Ik denk dan alleen maar, er zijn zoveel mensen die nog veel sneller zijn. Of zoals sommige, juist veel verder lopen. En ik denk ook echt dat mijn techniek niet optimaal is

We stonden op de snelweg al in de file en bij de parkeerplaats aangekomen was die al vol. De volgende ook dus de auto maar ergens lukraak neergezet. De shuttlebussen waren overigens wel goed geregeld heen en terug.