Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sherivey schreef:Stiekem is die motivatie gewoon een copingmechanisme voor stress![]()
Ninus, pfooeee jij was er vroeg bij!
Leonie, bij mij is het precies andersom: hoge hartslag terwijl mn benen zoiets hebben van 'dat kan harderrrr'
Veel plezier vandaag,

maar ongeveer dan. heb alleen even gemist welke marathon je gaat doen.
gem HS 166, vooral zone 4 dus. het was ook echt wel zwaar. eerste 3 km even zoeken naar het juiste tempo maar daarna ik liep als een zonnetje. niet dat die te zien was, het was best plakkerig weer. blij dat ik de terugweg wind tegen had. om vervolgens rond km 4 er helemaal klaar mee te zijn, haha. ik dacht echt, wat doe ik hier, ik moet nog een pokke eind, bah bah. muziek toen ook uit gezet. en met de gedachte “het is alleen nu even vervelend” verder gelopen. om vervolgens mezelf op km 7 te betrappen met “oh, 10 km is helemaal niet zo ver”. uiteindelijk dus een groot deel zonder muziek gelopen en dat is terug te zien aan het (voor mij) super stabiele tempo. echt heel erg blij

of naja, dat is het plan.

Goed bezig allemaal.
Ik laat dan de training die ik in het weekend heb gewoon vallen (dat is dan dus de wedstrijd). Over 13 dagen heb ik mijn eerste marathon. Deze week loop ik nog 2x (heb vandaag al gelopen) dus woensdag of donderdag nog een keer en dan in het weekend nog een 16km. Daarna loop ik nog maar 1 of 2 x, een korte afstand. suusje26 schreef:Ik sluit me aan bij de anderen, jullie bijhouden is erg lastig geworden met al die mooie loopjes en uitjes.Goed bezig allemaal.
Ik wilde toch even voorbij zwaaien in het paasweekend. Ik weet dat er een aantal geen "evenementen" doen omdat ze denken niet snel genoeg te zijn. Vandaag is de veluwezoomtrail weer geopend, is op 14 juli, en die hebben ook een aparte start voor de slowrunning. Ik heb de kinderen al wel op gegeven voor de kids trail, twijfel zelf tussen de 24 en de 15. Vorig jaar ging ik redelijk stuk op die 24 km namelijk
Inschrijving gaat best vlug, gezien er minder starts mogelijk zijn dan voorgaande editie.

Voor een georganiseerde (ultra)marathon zorg ik dat ik ruim van tevoren mijn spullen klaar heb zodat ik daar niet over hoef na te denken, dat betekent eten en drinken, droge kleding en opgeladen oortjes en horloge.

suusje26 schreef:Ik sluit me aan bij de anderen, jullie bijhouden is erg lastig geworden met al die mooie loopjes en uitjes.Goed bezig allemaal.
Ik wilde toch even voorbij zwaaien in het paasweekend. Ik weet dat er een aantal geen "evenementen" doen omdat ze denken niet snel genoeg te zijn. Vandaag is de veluwezoomtrail weer geopend, is op 14 juli, en die hebben ook een aparte start voor de slowrunning. Ik heb de kinderen al wel op gegeven voor de kids trail, twijfel zelf tussen de 24 en de 15. Vorig jaar ging ik redelijk stuk op die 24 km namelijk
Inschrijving gaat best vlug, gezien er minder starts mogelijk zijn dan voorgaande editie.
Sall schreef:Goedemorgen, dank voor de tips!
Het is voor jullie ervaren lopers een afstand van niks, maar voor mij wel merk ik![]()
Vind het best spannend
Maar goed, komt goed
Ook weer zo’n prachtige omgeving Ninus!

! En voor mij is 10 heel lang de langste afstand geweest. Dat vond ik gewoon al vreselijk ver. Dit is mijn eerste jaar dat ik wat langere afstanden in heb geschreven/ ga inschrijven.
. Maarja man op zakenreis en dus geen "oppas"