verootjoo schreef:Wat moeten ouders van de bovenbouw bij de school? Hier komen die zelfstandig naar school. Alleen de kleuters mogen gebracht worden, en vanaf groep drie word je gevraagd de kinderen niet naar school te brengen. Maar eigenlijk gebeurde dat ook al niet echt meer, tenzij het kinderen zijn die buitenaf wonen.
Ik woon in een dorp, kinderen vanaf een jaar of 6-7 gaan hier allemaal zelfstandig naar school.
Ik heb een dochter die graag wil dat ik mee loop. Zolang ze nog op de basisschool zit doe ik dat met liefde. Heb er 1 en die wordt al zo snel groot. Naar de middelbare school moet ze wel zelf gaan. Ik fietste altijd met een groepje. Heel gezellig was dat. 1 klasgenoot werd altijd gebracht. Als die eens op de fiets kwam vroegen ze haar of de taxi stuk was
Ik ga school mailen want vandaag was het nog drukker als gister. Een kleuterjuf vond het ook allemaal maar overdreven hoe het nu gaat. Dit schiet zijn doel voorbij en is ook gevaarlijk ivm fietsers die er amper nog langs kunnen.