Hij is af!! Lange zit pfoeeee! Maar mn vriendje staat op mn arm!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:dit Is werk wat echt niet zomaar elke artiest kan.
Dermadonna Custom tattoos in Amsterdam is hier wel goed mee
Fijne lijntjes en veel (pastel) kleur is haar specialiteit
amoebje schreef:Goedemiddag, ik meld mij hier graag. Ben me al een tijdje aan het oriënteren op een tattoo maar als leek in deze wereld weet ik niet zo goed waar ik het beste heen kan gaan.
Al heel wat uurtjes verloren aan printerest om ideeën op te doen en heb een collage gemaakt van wat ik mooi vind. Ik wil graag veel kleur en fijne lijntjes, dus geen harde zwarte omlijning. Wie weet waar ik voor dit type tattoo het beste heen kan?
[ [url=m/Rxf9ZW.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLianneeee schreef:amoebje schreef:Goedemiddag, ik meld mij hier graag. Ben me al een tijdje aan het oriënteren op een tattoo maar als leek in deze wereld weet ik niet zo goed waar ik het beste heen kan gaan.
Al heel wat uurtjes verloren aan printerest om ideeën op te doen en heb een collage gemaakt van wat ik mooi vind. Ik wil graag veel kleur en fijne lijntjes, dus geen harde zwarte omlijning. Wie weet waar ik voor dit type tattoo het beste heen kan?
[ [url=m/Rxf9ZW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk eens bij tattoo_bloom op Instagram! Is deze stijl en echt super mooi. Ze komt af en toe eens in NL om te tattooeren. Volgens mij is ze wel duur, maar dan heb je ook wat
casperzazoe schreef:Heeft hier iemand de gouden tip voor mij? Ik wil een simpele tat laten zetten van een zebra. Rondom m'n enkel, of dat het een vooraanzicht wordt dus langwerpig of een zijaanzicht, dus een brede, ligt aan wat de artist zegt wat het makkelijkste is. Dit wordt mijn eerste tattoo dus spannend, wil het natuurlijk wel bij een goede shop laten zetten.
Weet iemand een goede artist in de Breda of Tilburg? Zitten er genoeg maar vind het lastig om er een te vinden.
[ [url=m/4e2x8z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zhqFJT.jpg]Afbeelding[/url] ]