En het kromme is, na september ga ik weer bulken haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Janine1990 schreef:Hmmm dat klinkt lekker zeg!!!
Is het ook hoor, en je kan het met van alles beleggen.
Soms deed ik ook wel eens wat zonnebloempitten leggen op een
plak belegen kaas en dan de magnetron in.
BloemBloem schreef:Hoi!Thanks Janine.
Die maak ik zelf, zo simpel, 2 plakken rookkaas naast elkaar leggen tussen 2 velletjes
bakpapier, 2 minuten op de hoogste stand in de magnetron, en je hebt een heerlijk knapperige kaascracker( Het kan overigens met alle kazen )
MightyJoe schreef:Ik moet vandaag eigenlijk weer sporten maar ik heb zo enorm veel spierpijn nog van mijn training afgelopen dinsdag. Ik deed toen mijn eerste Kayla Itsines workout. Ik wil misschien vanavond nog even een keer op de loopband gaan wandelen en dat ik dan de work out uitstel naar morgen. Het is niet even een beetje spierpijn, ik heb er echt wel veel last van.
BloemBloem schreef:MightyJoe schreef:Ik moet vandaag eigenlijk weer sporten maar ik heb zo enorm veel spierpijn nog van mijn training afgelopen dinsdag. Ik deed toen mijn eerste Kayla Itsines workout. Ik wil misschien vanavond nog even een keer op de loopband gaan wandelen en dat ik dan de work out uitstel naar morgen. Het is niet even een beetje spierpijn, ik heb er echt wel veel last van.
Spierpijn is niet fijn, en eigenlijk ook helemaal niet goed, wist je dat?
Laura82 schreef:Ohh jaimy ik dacht dat je al gecoacht werd, vandaar![]()
Mijn magnetron gaat ook tot 900 watt maar de rookkaas crackers lukten hier prima hoorje moet het wel even wat af laten koelen om het "hard" te laten worden.
MightyJoe schreef:Ik train ook niet met het doel om spierpijn te krijgen! Ik had een tijd niet gesport en ik begon ineens met een best wel intense workout(voor mijn doen haha). Misschien wat te hoog gegrepen. Volgende keer wat rustiger aan
Citaat:Hoewel spierpijn in sommige gevallen een aanwijzing kan zijn dat de spier effectief is getraind, is het zeker niet zo dat spierpijn een vereiste is om vooruitgang te blijven boeken. Spieren groeien onafhankelijk of er regelmatig spierpijn in is voorgekomen of niet. Daarnaast kan spierpijn ook voorkomen als gevolg van activiteiten die geen of weinig spiergroei opleveren. Het nastreven van spierpijn om er zeker van te zijn dat men een effectieve training heeft gehad is dan ook niet aan te raden. Letten op goede techniek, zo hoog mogelijke weerstand en zorgen voor verzuring en spieruitputting zijn veel belangrijkere factoren, zowel voor spiergroei als andere trainingsdoelen.