Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:20

Dat snap ik heel goed Suus! Zelf heb ik hier ook wimpers van Mac liggen die ik maar een keer gebruikt heb... Waarschijnlijk moet je net even tegen de juiste versie aan lopen of kun je beter eerst 'spelen' met die kleine losse setjes door deze bijv. aan de buitenkant van je wimpers te plaatsen. Zelf heb ik daar nu gewoon het geduld niet voor :+

Drunksheep, ik zag nog gave aankopen van je voorbij komen. Is de kleur toch goed voor je? En bevalt de foundation je goed?

Elke gaaf dat je nu al zo goed bezig bent! De voor en na-foto's die je plaatste van een cliënt vond ik ook erg mooi :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:43

Ik gebruik de powercleanse op het moment.
Maar heb ook de thirsty clease gebruikt en vind beide fijn.

De power bestaat uit 2 delen: mud en gel.

Afbeelding

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:08

Qua reiniging gebruik ik Biodermal reinigingsmelk. Heerlijk spul vind ik dat, reinigt en verfrist heerlijk. Kan ik ook gewoon voor de ogen gebruiken. Onder de douche gebruik ik een gezichtsreiniger van Kruidvat, maar daar ben ik nog niet zo wilt van. Had er eerst eentje van nivea, die maakte wel schoon maar droogte verschrikkelijk uit.
Dus nog even zoeken naar iets wat nog beter werkt maar niet te duur is.

Gebruik daarnaast Diadermine gezichtscreme dag en nacht, met anti-rimpel dinges. Word immers bijna 30 :')

Wow mijn make-up zit echt goed vandaag. Zit de hele tijd naar mezelf te kijken _O- Zal nog even proberen een foto te maken.
Ik zie nu wel, dat mocht ik een keer in wing doen, dat dat bij mij echt sexbom-achtig gaat worden :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:51

Haha nu maak je me nieuwsgierig Jolien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:04

elkee schreef:
Haha nu maak je me nieuwsgierig Jolien!

Ja ik krijg dat weer niet goed op de foto he. Hoe doen jullie dat toch _O-
En ik zit op mn werk, dus kan niet alle aandacht besteden aan het maken van een geode selfie :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:06

Ik gebruik onder de douche altijd zo makeup reiniger sponsding, ideaal! Verder gebruik ik ultrabland van lush en erna een miscelairre reiniger. Verzorging van aloe vera sinds een week en mn huid knapt met de dag op :)

Zal is kijken elke, volgens mij heb ik die liggen.. Heb n belachelijke falsies collectie voor iemand die ze nooit gebruikt

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:08

Ik ga zo dus naar de kruidvat om primer te halen. Hoor veel goede dingen over de nivea men sensitive aftershave balsem dus die ga ik eens proberen! Ook ga ik een reinigings melk halen. Daarna nog even bij de etos langs om te kijken naar foundation :D

Ik ben ook heel benieuwd nsar een foto jolien!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:09

Haha Suus :')

En Jolien; voor een slefie is ALTIJD tijd haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:11

elkee schreef:
Haha Suus :')

En Jolien; voor een slefie is ALTIJD tijd haha.

Haha ik heb t sneaky geprobeerd :')

Afbeelding

Maar is dus niet te zien wat ik bedoel _O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:51

Wat voor werk doe je? Je ziet er zo netjes uit!
Ik zie inderdaad weinig verschil met je look haha. Al staat deze kleur lip je wel erg mooi. Ik zou je graag met een oog make up willen zien, want dat heb je bijna nooit toch? Althans, geen wat zwaardere

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:54

Mijn huid is de laatste tijd heel droog dus mijn foundation zit niet heel goed, maar oké. Even met de chocolate palette gespeeld vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:56

elkee schreef:
Wat voor werk doe je? Je ziet er zo netjes uit!
Ik zie inderdaad weinig verschil met je look haha. Al staat deze kleur lip je wel erg mooi. Ik zou je graag met een oog make up willen zien, want dat heb je bijna nooit toch? Althans, geen wat zwaardere

Haha dat bedoel ik dus, ik heb nu best wel zware make-up op, maar door de foto zie je dat niet. :P Snap niet wat ik fout doe _O- Heb dus heel vaak oogschaduw op, maar blijkbaar mag t nog meer.
Ik werk als gastvrouw, vandaar dat ik er zo netjes uit zie en niet zomaar selfies kan maken haha. Ik loop nu in een mantelpakje, beetje uitpakken met make-up kan dan ook wel :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:02

Jolien, misschien een keer naar beneden kijken en dan een foto maken. Kunnen we je look ook goed bekijken :)

Die reinigers van Glamglow zien er goed uit, maar wel prijzig...ik gebruik nu alleen een miscelair water van Garnier. Ik had een goedkope reiniger en toner gekocht van Kruidvat eigen merk (bruine glazen potjes). Maar echt drama...daar kan ik echt niet tegen dus die gaan de prullenbak in...nu dus even heel basic, niet te veel. Ik had eerst de amandelmelk reiniger van Weleda, maar in combinatie met de amandelcreme van weleda is dat echt too much weer, dan blijft mijn huid een vettig laagje houden..niet zo handig vroeg in de ochtend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:10

Ik vind ze dus wel mee vallen qua prijs.
Ja, het is geen drugstore prijs natuurlijk, maar € 25 voor een goede high end cleanser vind ik niet heel duur.
En ik doe er echt onwijs lang mee.

Ik denk dat we je oogschaduw inderdaad niet zien omdat je zo omhoog kijkt Jolien.
Het lijkt nu net of je wimpers overlopen in je wenkbrauwen...

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:11

Gaaf Suus! Wel voor als je een avond uit gaat ofzo.

Mooi Eline!

Joolien kijkt naar haar baas en maakt stiekem een selfie _O-

Frustraties hier! Ik denk dat matte lipstick gewoon niet geschikt is voor mij. Vandaag naar de douglas geweest en gevraagd naar een goede primer, kwam ze aan met een Beyu primer. Volgens haar een hele goede. Getest, een uur geshopt maar helaas. Zelfde resultaat als zonder primer. Toen opperde ze lipliner. Mooie lipliner van Estee aangeschaft. Was sowieso wel handig. Die nu onder de lipstick gedaan nou echt... ;( ;(
Ik ben nu wel een beetje radeloos aan het worden. Want dit is het resultaat, met lipliner eronder is het dus nog erger dan zonder..

Afbeelding

De matte lipstick maar afzweren of voor de prep n prime van mac gaan..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:15

Oh dat is wel heel zonde Kaygee. Heb je wel eens liquid lipstick geprobeerd? Misschien is dat meer wat voor jou?

€25.- voor een cleaner vind ik ook wel duur :P

En mn baas is er niet, maar ik zit dus in een open hal, dus iedereen kan me zien _O- Ik heb zicht op zo'n 30 werkplekken, en zij ook dus op mij _O-
Afbeelding

Elke keer als ik t zo op de foto zet, dan ziet het er niet mooi uit. Terwijl als ik in de Spiegel kijk, het heel anders is. Probeer een beetje de ooglook van Suus te benaderen en dat lukt vandaag voor t eerst aardig. Maar dat zie je dus niet _O- Misschien komt dat ook door mijn wildbrows _O-

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:17

Afbeelding

Ja joolien, dit was met de liquidatie (oops autocorrect,maar zo voelt het wel voor mijn lippen :') ) van GC |o

Haha nee dan zou ik ook geen selfies maken :p Zo zie je het een stuk beter! Ik probeer ook altijd de Suus look na te maken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:24

Hahahaha liquidatie _O- Wat vreemd. Bij mij blijven de liquids ook geen uuuren zitten, maar neit zo beroerd als bij jou iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:35

Bij mij blijven mijn liquids echt de hele dag zitten.
Ze trekken wel ietsje in de lijntjes, maar niet te vergelijken met jou.

Wat ik meestal doe:
Scrubben!
Echt, dat is de gouden tip voor het dragen van liquid lipstick: scrub je lippen voor je de lipstick aanbrengt!

Daarna:
Bepanthen smeren en dan de rest van je make-up doen.
Als je bijna klaar bent, MAC prep and prime er op, zo'n 5 min voor je de liquid er op wil doen zodat die goed in kan trekken.
Daarna pas lippotlood en liquid.

Kan eten, drinken wat ik wil, mijn liquid gaat op deze manier echt nergens heen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:39

DnT schreef:
Bij mij blijven mijn liquids echt de hele dag zitten.
Ze trekken wel ietsje in de lijntjes, maar niet te vergelijken met jou.

Wat ik meestal doe:
Scrubben!
Echt, dat is de gouden tip voor het dragen van liquid lipstick: scrub je lippen voor je de lipstick aanbrengt!

Daarna:
Bepanthen smeren en dan de rest van je make-up doen.
Als je bijna klaar bent, MAC prep and prime er op, zo'n 5 min voor je de liquid er op wil doen zodat die goed in kan trekken.
Daarna pas lippotlood en liquid.

Kan eten, drinken wat ik wil, mijn liquid gaat op deze manier echt nergens heen :D

Waarmee scrub jij je lippen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:42

Jeffree Star velour lipscrub <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:45

DnT schreef:
Jeffree Star velour lipscrub <3

jaaaa die ga ik niet helemaal uit USA bestellen. Iemand ervaring met andere scrubs die ik in NL kan krijgen? Die van de body shop bijv? :P

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:50

Zelfde vraag als joolien :D en bepanthen dus... zal ik iig op mijn boodschappenlijstje schrijven. En de prep en prime van de Mac is dus ook wel een aanrader?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:51

Die van de Body Shop is in stick vorm.
Vind ik minder fijn werken en hij gaat echt super snel op, wat hem heel duur maakt.

Die van de Lush is ook ok, maar ik vind hem net wat te fijn om echt goed te scrubben.

Je kunt ook zelf een scrub maken van suiker (of zout) met wat olijfolie.
Er staan heel veel goede recepten op internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:52

Bepanthen gebruik ik ook wel. Dat heeft me zelfs afgeholpen van mijn blistexverslaving :D

Ah thanks voor de tip. Dan ga ik eens op onderzoek uit :)