Ja jammer he dat het zo lang donker is weer, je gympen mee is dan wel handig. Ik heb m'n wasmachine maar aan gezet. Het weekend amper tijd voor gehad. Kijk nu ff Expeditie Robinson terug. Dan begin ik eerder met werken zodat ik tijdens m'n lunchpauze wat langer kan lopen.
Ik heb voor de middag eerst thuis wat geprutst. En toen ik daar genoeg van had,ben ik naar de posbank gereden. Eindje gewandeld vanaf parkeerplaats de lappen deken. Daarna nog even voor kasteel Middachten langs gelopen.
Mooi, toch een hele mooie zonsopkomst gezien vandaag dankzij jouw foto's
Ik was om 5 uur wakker en zag geen enkele ster, dus ik wist al genoeg... Het is hier door de bewolking ook niet zo koud geworden, maar omgeving Amsterdam had bijna vorst aan de grond zag ik! De herfst is begonnen
De zon breekt hier nu eindelijk ook door
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 21-09-21 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Afgelopen weekend veel gewandeld, met duikflessen over de dijken in Zeeland. Dan is 50kg op de rug toch wel zwaar. En het is niet eens het gewicht an sich, ja, dat voel ik wel in de knie, maar mijn schouders, lang een zware last dragen drukt op de spieren bij het sleutelbeen in de schouders en dat is niet fijn. Maar we hebben weer mooie duiken gemaakt in Zeeland. Nu de foto's van de shootout nog uitzoeken. Dat is soms best lastig, nabewerken mag niet, alleen wat in de camera kan. Dus ik heb de foto's nog op het kaartje staan.
Laatst bijgewerkt door germie op 21-09-21 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Mandyy
Geplaatst: 21-09-21 09:06
Mooie foto’s hoor Faringo! Het begint idd al veel meer herfst te worden.
Ik heb vanmiddag een training van het werk bij een schaapskooi. Hoop dat we nog wat gaan wandelen daar, maar denk het niet..
Ik wandel ook graag, waar maakt me niet zo heel veel uit, als het maar niet in een al te dicht bos is, zonder open plekken, want ik kom juist tot rust met wijdse uitzichten om me heen van bijvoorbeeld de heide, een zandverstuiving, of de zee ofzo. Ik vind het coulissenlandschap van de Achterhoek ook erg leuk wandelen, of door uiterwaarden ofzo.
Afgelopen weekend een prachtige tocht van ruim 24 km over de Limburgse heuvels gemaakt, met ongeveer 600 m stijging (en dus ook bijbehorend vergelijkbare hoeveelheden daling). Was erg mooi, een etappe van de Dutch Mountain Trail, van Vaals naar Gulpen.
germie
Geplaatst: 21-09-21 09:26
pien_2010 schreef:
Mooi Faringo.
50 kg zou ik niet eens kunnen tillen. Ben benieuwd naar je foto's.
Over 2 weken hoop ik tijd te maken voor mijn verslagje van Bosnie. Ik zit eerst nog met een cursus die veel tijd kost. De onderwaterfoto's van Nederland volgen later, want ik mag ze nog niet publiceren.
moonsparkle
Geplaatst: 21-09-21 09:30
Ik heb 2,5km gelopen vanochtend, het was heerlijk
Fopzwam
Plooirokje
Bootsiebob
Geplaatst: 21-09-21 09:32
Leuk Marije! Dat is een erg mooie etappe. Wel met bos, maar ook veel uitzichten
Mandyy dat is nou fijn werk, met de schaapskooi. Veel plezier, het is in elk geval lekker buiten. Ik hoop dat je nog wat kunt wandelen.
Germie 50 kg Ik krijg al last van mijn spieren wanneer ik mijn spiegelreflexcamera om heb hangen, dat vind ik al zwaar. Een rugzak van 10 kg gaat nog wel. Wel blij dat je mooie duiken gemaakt hebt
Oh die laatste foto moonsparkle, wat mooi. En de zon ook, hier schijnt ie nu ook
gaucho
Geplaatst: 21-09-21 09:51
Heerlijk weer dit, het was hier vanochtend ook prachtig
Gisterenavond in het donker hardgelopen over het terrein van de bloemenveiling, dat is minder fotogeniek.