Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:08

Ahh dat is echt heel zuur! :(:)

Ik had ook nog even voor middernacht een bestelling :') Wilde persee zo'n luxe sample erbij bij de douglas, maar die kreeg je alleen als je boven de 55 euro bestelde.. en ik hoefde eigenlijk alleen een aftersun die nog maar 20 euro kostte dankzij de korting.. Dus nog maar even pro longwear concealer toegevoegd want die was bijna op.. maar toen moest ik dus nog 15 euro en ik had nog maar 2 minuten :)) Dus toen heb ik onder stress de Benefit Roller Lash mascara erbij gedaan. 25 euro voor een mascara.. ik lijk wel gek _O-
Achja.. laten we het erop houden dat ik toch een nieuwe mascara nodig had en benieuwd was naar deze en op benefit toch nooit korting komt dus het mocht .. ofzo. :')

Ennn ik heb net een last minute geboekt naar Kos :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:11

Ik irriteer me er altijd zo aan dat er zoveel uit mn pro longwear concealer komt. Ik probeer altijd heel panisch maar een kwart/half pompje te doen, maar als ie eenmaal gaat dan gaat ie ook bijna altijd helemaal. Ze zouden daar echt een ander pompje in moeten doen. :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:13

Ja klopt! Maar ach, ik gebruik m toch elke dag. Moet zeggen dat ik het pompje de laatste tijd wel beter onder controle heb :j

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 01:04

Ik gebruik die Benefit mascara nu een paar weken en ik vind hem erg fijn! Hij separeert de wimpers heel mooi en geeft geen klontjes, maar die zogenaamde extra mooie krul daar merk ik (in ieder geval zonder wimperkruller) weinig van!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 01:07

Extra krul werkt bij mij sowieso nooit heb ik het idee dus dat vind ik ook al niet eens erg haha :)) Hoop dat hij bevalt! En dat hij net optijd binnen is zodat 'ie mee kan op vakantie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:34

Roller lash ben ik ook hele benieuwd naar, maar heb me tot nu toe nog kunnen beheersen :')
Komt misschien ook omdat mijn Le Volume zo goed bevalt.
Grappig, toen ik hem net had vond ik hem eigenlijk helemaal niet zo fijn :=

Gister lekker geshopt met vriendinnen in Amterdam, UD is pas vanaf 28 juni bij de Ici, dus dat ging helaas door...
Heb wel 2 MAC lippotloden en een poederkwast mee genomen, de 135.
Rib uit mijn lijf, maar hij is wel super fijn <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 08:41

Volgens mij ging die code pas vanaf een bepaald bedrag of niet? :) ik had voor 15 euro in mijn mandje en toen deed de code het niet.

Heb uiteindelijk ook maar niets gekocht.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:21

Murthul schreef:
Ik irriteer me er altijd zo aan dat er zoveel uit mn pro longwear concealer komt. Ik probeer altijd heel panisch maar een kwart/half pompje te doen, maar als ie eenmaal gaat dan gaat ie ook bijna altijd helemaal. Ze zouden daar echt een ander pompje in moeten doen. :=

Haha zo herkenbaar.

Op een of andere manier ben ik sowieso niet zo happy met de pro longwear concealer. Hij is heel 'droog' ofzo.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:26

Dat probleem heb ik idd ook met het pompje :') heb altijd teveel....

Mijn Dior foundation is op ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:27

Ik vind de pro longwear ook niet fijn.
Heb altijd te veel, trekt in mijn fijne lijntjes en creased bij mij als een malle.

Heb alles al geprobeerd, maar hij werkt gewoon niet voor mij.
Dus nu staat er nog een half flesje te verstoffen... eigenlijk best zonde...

Jezus Nel :oo
Je hebt hem later dan ik gekocht en bij mij zie je nog niet eens dat hij gebruikt is!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:30

Zien doe je t ook niet :')
Het lijkt nog alsof die vol zit maar als ik "pomp" dan komt er niks meer.... Vraag me af of ik hem open kan krijgen...
Ik heb hem wel echt bijna elke dag gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:31

Echt???
Ik dacht dat het een doorzichtig flesje was en was al heel verbaasd dat ik nog niks zag _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:34

Ik zal je wel eens een foto sturen van het flesje :')
Volgens mij heb ik de mijne in december gekocht, of januari... dus heb er toch een half jaar mee gedaan :j
Maar ga ff geen nieuwe kopen... heb pas eentje gekocht van mac en heb nog 1 van bourjois staan... dus doe het daar wel mee :Y)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:39

Die dior flesjes moeten heel lang staan voordat je een randje ziet. Zal even foto van de mijne sturen die ik al halfjaar niet gebruikt heb. In totaal 3 maand gebruikt ongeveer (van winter te donker). Zit ook echt een laagje op. Dus schudden voor gebruik is echt nodig.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:40

Ik gebruik mijn Dior in afwisseling met mijn Laura Mercier, maar de laatste vind ik net wat fijner, dus die gebruik ik vaker.
Die is nu wel bijna op :\

Wil eigenlijk geen nieuwe kopen omdat ik in aug in Dublin wil kijken naar Hourglass of Nars.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:46

Dan gebruik je toch tot die tijd je Dior???

Hoe lang heb je die Laura Mercier dan??? Wat is er zo fijn aan die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:07

Ja, dat doe ik ook, maar de Dior vind ik minder fijn.
De kleur is eigenlijk net een tikje te donker en dus moet ik hem heel goed bij mijn nek blenden.
Daar heb ik 's ochtends niet altijd zin in:')

Laura Mercier is gewoon mijn favoriet.
Hij dekt goed, maar niet te, zuinig in gebruik en ik vind de finish heel erg mooi.
Denk dat ik hem ongeveer net zo lang heb als de Dior :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:25

Ahw dan heb ik het nog niet zo slecht gedaan met mn Dior _O-
Was stiekem aant kijken voor die Laura Mercier, maar nee ik maak eerst de foundations heb die ik heb :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:58

Ik ben zo blij met mn dior nudeskin heerlijk is ie alleen kan ik m door de kleur eigenlijk alleen zomers dragen anders moet ik wel heel veel wit toevoegen :=

Pro long wear vind ik heel fijn en creast bij mij niet als ik hem op de nikkietutorials manier gebruik. Ik heb overigens een klein bakje met klikdeksel en daar doe ik een pompje in en gebruik hem dan meerdere dagen :)

Gister onverwacht uit eten dus 5 min voor mn makeup. Wat simpele ooglook, wenkbrauwen en blush:

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:22

:wave:
Ik was afwezig omdat ik een rondje van 120km moest rijden met mijn paard zaterdag :P

Ik zag foto's van Suus en Michelle, mooie looks!!

Korting bij Sephora gemist ;) Niet erg.

Pro Longwear zit idd in doorzichtig buisje. Ik heb nu 1/3 op en dat kun je dus gewoon zien.

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:36

Hoi meiden,

Ik heb een vraag over de UD of MAC setting sprays, ik twijfel over de aanschaf.
Op sommige dagen (bijv. als ik uitga) draag ik meer make up dan normaal, mijn basis is dan een primer van max factor, foundation, concealer en dat poeder ik dan af.
Nu met dit lekkere weer draag ik steeds vaker een zonnebril, net zoals vele met mij denk ik haha.
Mijn zonnebril staat dan binnen een paar uur in mijn make up, die is dan gaan "uitsmeren". Ik neem nooit geen make up mee om het evt bij te werken. En ik krijg dit dan ook lastig weer weg.

Bestaat er een mogelijkheid dat als ik een setting spray van UD of MAC aanschaf dat dit minder is?
Eerst dacht ik dat ik meer moest afpoederen omdat het toch een beetje glijd, dit hielp niet echt.
Of minder concealer gebruiken, maar ook als ik geen concealer gebruik glijd het toch nog steeds.

Hebben jullie misschien ideetjes voor mij?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:41

Ik denk dat die van UD eventueel wel wat voor je kan zijn. Ik vind die van Mac meer verzorging dan setting spray. Die van UD kan je ook in een kleinere verpakking kopen zodat je eerst kan testen.

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:43

Evony schreef:
Ik denk dat die van UD eventueel wel wat voor je kan zijn. Ik vind die van Mac meer verzorging dan setting spray. Die van UD kan je ook in een kleinere verpakking kopen zodat je eerst kan testen.

Ja dat zag ik, een soort travel verpakking ofzo.
Ik ga hem toch even bestellen!
Dankjewel!

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:41

Stille meelezer hier :D Maar heb nu ff een vraagje. Wat voor nepwimpers gebruiken jullie en welke zijn fijn? Wil zo graag een beetje natuurlijke nepwimpers want zie vaak bij mensen dat het erg mooi is. Dit is dan meestal bij Amerikanen die een merk gebruiken die hier niet verkrijgbaar is :+ Dus ik was benieuwd wat voor nepwimpers jullie fijn vinden.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:48

Ik vind eyelure via Douglas erg fijn. Mac hoor ik ook goede verhalen.

Ik ga denk ik toch een fixing spray nog kopen.
De travelsize van UD wil ik proberen