Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sakura789 schreef:Heeft iemand hier ervaring met de BeautyCadeau kaart? Ik zie dat ik mijn kerstcadeau daarmee kan verzilveren, alleen als ik naar de recensies kijk, zijn die niet heel enthousiast erover.
Die ING 15% korting, kun je die ook fysiek inleveren in de winkel? Iemand daar ervaring mee?
Ik ben heel benieuwd waar die Oudh op lijkt.
Matheno schreef:Nou, hier de bestelling binnen.
Oudh foam ruikt niet helemaal naar Black Oudh, maar heeft er wel wat van weg vind ik. Een beetje mannelijk.
Nieuwe parfum van Sakura lijn vind ik erg verbeterd. Vond Himalaya de Fleur niets, maar deze is lekker fris. Reve de Hamani ofzo. En ik ben erg blij met de dry oil van Sakura !
Dallista schreef:Interieurspray black oudh ruikt ook anders dan de oudh body cream, maar wel zelfde stijl geur. Dat kruidige blijft wel lang hangen, vind ik.
Banyu schreef:Dallista schreef:Interieurspray black oudh ruikt ook anders dan de oudh body cream, maar wel zelfde stijl geur. Dat kruidige blijft wel lang hangen, vind ik.
Ah oké, ik gebruik alleen de genie en de bodyproducten van rituals, en de 3 in 1 miracle mascara. Geurstukjes geprobeerd, maar die ruik ik niet (zoals verwacht)...
Banyu schreef:Gelukkig hoef ik die niet te hebben, scheelt weer geld haha
Dallista schreef:Banyu schreef:Gelukkig hoef ik die niet te hebben, scheelt weer geld haha
Ik had het zo uitgeteld dat ik met de eerste bestelling op precies 30 euro uitkwam (en met een code nog een gratis foam erbij), maar ja, wilde toch ook de Oudh mist hebben voor de verzameling, en de Sakura roomspray. En die krengen zijn zo duur, dan zit je ook alweer snel op die 45 euro.![]()
Het canvas tasje zal wel weer zo’n simpel tasje zijn, net als de twee Amsterdam versies, niet zoals die grote strandtassen van de Karma. Da’s wel jammer, want die strandtassen gebruik ik echt zo veel!
Banyu schreef:Ik kom die canvas tassrn nu zooveel tegen op marktplaats als facebook. Waarom bestel je dan en verkoop je het weer
Banyu schreef:Mij niet gezien, vind 'm nog lelijk ook.