Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:57

Maar in de winkel gaat wel goed? Ik lees bij een aantal dat ze binnen een jaar bij de winkel willen verzilveren en dat ze foutmeldingen krijgen. Daar heb ik niet zoveel zin in.

Wat onhandig dat die niet online kan zeg...

edit; op de site staat nu dat het wel kan: https://www.beautycadeau.nl/rituals/

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:14

Sakura789 schreef:
Heeft iemand hier ervaring met de BeautyCadeau kaart? Ik zie dat ik mijn kerstcadeau daarmee kan verzilveren, alleen als ik naar de recensies kijk, zijn die niet heel enthousiast erover.

Die ING 15% korting, kun je die ook fysiek inleveren in de winkel? Iemand daar ervaring mee?

Ik ben heel benieuwd waar die Oudh op lijkt.

Oudh is alleen online of in de rituals of houses winkels. :)

Sakura789

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:17

Online is de gok me te groot, misschien dat ik eens in Amsterdam langs ga als alles weer open gaat.

Hammam en Mehr zijn ook echt niet mijn geuren.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:38

Ah dat is fijn dat ze dit verandert hebben, baalde daar echt van vorig jaar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 11:39

Sakura789 schreef:
Online is de gok me te groot, misschien dat ik eens in Amsterdam langs ga als alles weer open gaat.

Hammam en Mehr zijn ook echt niet mijn geuren.

Er zijn wel mensen die een sampletje te maken o.a oo de facebooj groepen. :)

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:18

Marocje schreef:
Ah dat is fijn dat ze dit verandert hebben, baalde daar echt van vorig jaar.

Sinds gisteren, heb een bevestiging van Rituals zelf gekregen.

Ik ben één van de weinigen zonder FB, ga een keertje in A’dam uitproberen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:39

Nou, hier de bestelling binnen.

Oudh foam ruikt niet helemaal naar Black Oudh, maar heeft er wel wat van weg vind ik. Een beetje mannelijk.

Nieuwe parfum van Sakura lijn vind ik erg verbeterd. Vond Himalaya de Fleur niets, maar deze is lekker fris. Reve de Hamani ofzo. En ik ben erg blij met de dry oil van Sakura !

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 12:52

Matheno schreef:
Nou, hier de bestelling binnen.

Oudh foam ruikt niet helemaal naar Black Oudh, maar heeft er wel wat van weg vind ik. Een beetje mannelijk.

Nieuwe parfum van Sakura lijn vind ik erg verbeterd. Vond Himalaya de Fleur niets, maar deze is lekker fris. Reve de Hamani ofzo. En ik ben erg blij met de dry oil van Sakura !

Klopt, oudh of black oudh zijn niet te vergelijken. Misschien wel qua intrieurspray dat weet ik niet. Maar vind de oudh lekkerder

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 14:00

Interieurspray black oudh ruikt ook anders dan de oudh body cream, maar wel zelfde stijl geur. Dat kruidige blijft wel lang hangen, vind ik.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 14:08

Dallista schreef:
Interieurspray black oudh ruikt ook anders dan de oudh body cream, maar wel zelfde stijl geur. Dat kruidige blijft wel lang hangen, vind ik.

Ah oké, ik gebruik alleen de genie en de bodyproducten van rituals, en de 3 in 1 miracle mascara. Geurstukjes geprobeerd, maar die ruik ik niet (zoals verwacht)... :=

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 02:14

Banyu schreef:
smit_ilse schreef:
Heerlijk Banyu!! Ben heel benieuwd naar de geuren. Mag hem morgen van mijzelf bestellen :P

Doen, echt!! Weet je al welke geur ne er bij neemt?

Jaaa gekocht en al even in gebruik. Heb gekozen voor de karma geur. Erg blij met de genie.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:22

Banyu schreef:
Dallista schreef:

Ah oké, ik gebruik alleen de genie en de bodyproducten van rituals, en de 3 in 1 miracle mascara. Geurstukjes geprobeerd, maar die ruik ik niet (zoals verwacht)... :=

Daarom gebruik ik altijd de geurolie van Lampeberger, maar die giet ik in de Rituals houders.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:44

Ik moet terug naar de winkel. Ik heb de playable foam maar er is af en toe geen druk op het flesje. Komt er een miezerig straaltje uit ipv de goede foam

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 10:49

Ik heb de genie ook, maar vond het echt tegenvallen: je ruikt hem alleen wanneer ie aanstaat. Niet zoals de homespray dat het nog even blijft hangen..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:47

Mijn bestelling is binnengekomen bij mn moeder! :-D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:21

Hier moet ik ff rustig aan doen met oa Rituals,begin er rode pijnlijke plekken van te krijgen en m'n medicatie doet ff te weinig.

Wel jammer want vrijdags scrubbend het weekend ingaan is toch wel erg lekker fris :P

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:28

Ik heb net nog een bestelling gedaan, de canvas tas + Mehr foam GWP van dit weekend staat al on-line. O:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:37

Dallista schreef:
Ik heb net nog een bestelling gedaan, de canvas tas + Mehr foam GWP van dit weekend staat al on-line. O:)

Gelukkig hoef ik die niet te hebben, scheelt weer geld haha

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 21:59

Banyu schreef:

Ik had het zo uitgeteld dat ik met de eerste bestelling op precies 30 euro uitkwam (en met een code nog een gratis foam erbij), maar ja, wilde toch ook de Oudh mist hebben voor de verzameling, en de Sakura roomspray. En die krengen zijn zo duur, dan zit je ook alweer snel op die 45 euro. :')

Het canvas tasje zal wel weer zo’n simpel tasje zijn, net als de twee Amsterdam versies, niet zoals die grote strandtassen van de Karma. Da’s wel jammer, want die strandtassen gebruik ik echt zo veel!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 22:35

Dallista schreef:
Banyu schreef:

Ik had het zo uitgeteld dat ik met de eerste bestelling op precies 30 euro uitkwam (en met een code nog een gratis foam erbij), maar ja, wilde toch ook de Oudh mist hebben voor de verzameling, en de Sakura roomspray. En die krengen zijn zo duur, dan zit je ook alweer snel op die 45 euro. :')

Het canvas tasje zal wel weer zo’n simpel tasje zijn, net als de twee Amsterdam versies, niet zoals die grote strandtassen van de Karma. Da’s wel jammer, want die strandtassen gebruik ik echt zo veel!

Ik ook, en heb er 5

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 13:11

Ik kom die canvas tassrn nu zooveel tegen op marktplaats als facebook. Waarom bestel je dan en verkoop je het weer met producten vragen ik me af. Het zal wel aan mij liggen, maar oké.. :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 13:53

Banyu schreef:
Ik kom die canvas tassrn nu zooveel tegen op marktplaats als facebook. Waarom bestel je dan en verkoop je het weer

Handel? Makkelijke manier om de Rituals producten die je wil hebben goedkoop te scoren: mensen tellen soms hele absurde bedragen neer voor zo’n collectible. Je verkoopt het tasje, heb je je andere spullen ‘goedkoop’.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:45

Mij niet gezien, vind 'm nog lelijk ook.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 14:52

Banyu schreef:
Mij niet gezien, vind 'm nog lelijk ook.

Ja, i.v.m. met de twee Amsterdam versies is het niet heel in het oog springend en zeker niet iets waar ik apart geld voor zou neertellen... maar verzamelaars hebben geen keus, heh. }>
Bij mij mag die bij de grote stapel tasjes voor gebruik van van alles en nog wat.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:50

Ik zag die tas op een gewone foto en vind hem ook lelijk dus die aanbieding maar laten zitten. Wel vanmiddag deze gescoord bij Bol. Helaas nu weer uitverkocht.
Afbeelding