Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeelSlowly schreef:Netjes zeg, is gelverlenging dat je de nagels langer maakt dan ze werkelijk zijn?
Wat bij mij tot nu toe het beste heeft gewerkt tegen peelen is twee weken zonder lak en maar smeren met de Lemony Flutter. Had het eigenlijk beter nog langer vol kunnen houden maar het begon me te vervelen![]()
Picture Polish gravity met een accentnagel met radartjes - in het echt mooier dan op de foto maar ik moet maar een goed dekkende goud voor stamping kopen. Deze lak knalt alle kanten op qua kleuren, echt een sterke shift!
[ Afbeelding ]
Cchanny schreef:Sinds big apple red ben ik verkocht aan OPI.
Net twee lakjes gekocht, dit keer mocht mijn moeders uitkiezen. Zodat ze voor haar ook wat leuke kleurtjes heeft.
Mijn kleurtjes vind ze meestal te jeugdig. (Dat vind ik van deze eerlijk gezegd ook)
Teal the cows come Homer
Purple with a purpose
Veertje11 schreef:PeelSlowly schreef:Netjes zeg, is gelverlenging dat je de nagels langer maakt dan ze werkelijk zijn?
Wat bij mij tot nu toe het beste heeft gewerkt tegen peelen is twee weken zonder lak en maar smeren met de Lemony Flutter. Had het eigenlijk beter nog langer vol kunnen houden maar het begon me te vervelen![]()
Picture Polish gravity met een accentnagel met radartjes - in het echt mooier dan op de foto maar ik moet maar een goed dekkende goud voor stamping kopen. Deze lak knalt alle kanten op qua kleuren, echt een sterke shift!
[ Afbeelding ]
Waar heb je die gehaald?
IMANDRA schreef:Cchanny schreef:Sinds big apple red ben ik verkocht aan OPI.
Net twee lakjes gekocht, dit keer mocht mijn moeders uitkiezen. Zodat ze voor haar ook wat leuke kleurtjes heeft.
Mijn kleurtjes vind ze meestal te jeugdig. (Dat vind ik van deze eerlijk gezegd ook)
Teal the cows come Homer
Purple with a purpose
Teal heb ik ook! Hele mooie blauw, maar die paarse ziet er ook cool uit!
Nee ik ben fan geworden van opi nav ons mam, die liet vroeger altijd gelnagels zetten, dan nam ze van daar wel eens een potje opi als cadeau mee: mijn eerste opis waren ook limited editions! (Ds vintage & nog eentje uit die collectie)
PeelSlowly schreef:Hahaha, als een Oosterse goudkraam op de zwarte markt! Ik snap precies wat je bedoelt.
Dit is Aurora, de reden dat ik Picture Polish had besteld (maar ik ben heel blij dat ik Gravity ook heb meegepakt).
[ Afbeelding ]