Voor mij hoeft het zelfs niet zo gespierd hoor, je moet haar armen eens kijken, jeetje... maar gewoon mooi strak met een béétje sixpack die er doorheen komt, dat zie ik wel zitten
Haha ja haar schouders als ze in plankhouding is wow haha. Eerst maar eens proberen helemaal strak te worden, en dan kan ik alsnog kijken of gespierder mooier is. Klinkt simpel als ik het zo neerzet
Doutbless; niet opgeven! Na de shred heb je al een mooie basis aangelegd, en kan je meer afwisselende work-outs doen
Killer Buns is wel een beetje pittig ja, maar net als met NMTZ en BFBM zet je gewoon door eens je begonnen bent. Maar als ik het nu vergelijk met Killer Abs level 1 denk ik soms wel eens 'wooow toen moest ik veel meer op mijn tanden bijten'. Nuja, met level 2 zal dat wel weer anders zijn
Is er hier trouwens iemand die ook aan pilates doet? Kan je dit ook op jezelf thuis doen? Ik heb hier maar 1 groepsles in de buurt en dat valt net samen met mijn training...
bij action hadden ze een tijdje terug dvd's met pilates, misschien kun je er daar nog eentje vinden?
Mooie resultaten idd. de laatste paar kilo is denk het fijnst om eraf te trainen en niet eraf te dieten als het lukt
morgen laatste dag ripped daarna verder met KBT en afwisselen met verschillende levels ripped. wordt bijna bang van BFBM en NMTZ(al heb ik de dvd's wel liggen, maar gezien de tijd vind ik het meer wat voor het weekend)
Ik moet eigenlijk nog shredden, maar m'n knieen doen echt mega pijn. Heb net een wedstrijdje moeten tennissen. Heb sowieso al buikspieroefeningen gedaan, dus even kijken of m'n knieën zo afzakken.
Ehona
Geplaatst: 17-04-13 19:58
Superfijne meevaller; ik zei tegen mijn moeder dat ik dumbells wilde kopen, komt ze ineens met een Reebok set van 0.5-1.5 kg aanzetten Die had ze dus al heel lang liggen en nog nooit gebruikt, dus mocht ik ze hebben! Daarnaast was ik even naar de H&M geweest voor wat nieuwe sportkleding en wéér een meevaller; cadeaubon die ik nog had was niet 10 maar 25 euries waard. Dus dat was me even goedkoop sportwinkelen vandaag, haha
Klopt het dat er ook een HK-topic is over de JM workouts?
Moiryn
Geplaatst: 17-04-13 21:08
Zo, ik ga er ook maar eens aan geloven
Altijd te zwaar geweest, maar ga deze zomer naar Lloret en wil toch echt wil afvallen. Dus ik ga dit doen, in combinatie met gezonder eten. Ben vorige week al begonnen, maar ik ben nooit alleen thuis dus vind het heel onprettig om zo te lopen hupsen als mijn moeder in de kamer er naast staat ofzo Ga me binnekort inschrijven op een sportschool en naar de action voor zo'n matje en gewichtjes Ben op dag 4 van de shred en dag 7 van de 30 day squat challenge
I come bearing gifts, hoop dat er geen al geplaatste bij zitten, heb niet het hele topic gelezen
Ukkie: die h&m sportbroeken zitten zo heerlijk! Heb er 2 en ben er bijna aan vergroeid inmiddels. De beha's vind ik ook fijn (maar ik heb wel makkelijke juffers wat dat betreft )
dag 8 level 3 zit erop, nog steeds totaal bezweet als ik klaar ben. Merk jammer genoeg amper verandering van mn lichaam, ja benen zijn wat strakker en heb als ik net klaar ben, bodybuilder armen. Maar mn pens is nog steeds dik aanwezig, al zie je wel de 'lijnen' van de buikspieren als ik aanspan. Jammer.. had zo gehoopt op mégá resultaat na 30 dagen shred. Maargoed, heb het er ook in meerdere dagen 'aangegeten' dus zal natuurlijk langer duren om het er ook af te krijgen. Nog 2 dagen en dan een ander programma zoeken. 1 die iig geen 7 dagen per week moet, want dat hou ik nooit vol...
Laura1982
Geplaatst: 17-04-13 22:16
nou ik heb echt spierpijn van gisteren heb mijn buikspieren gevonden hahaha morgen weer een dag!
Ja hoor, ik hou alles bij op valtaf.nl en als ik zo kijk, fluctueer ik nogal in calorie opname. Zoals de maand april meestal om en nabij de 2000 kcal, en 6 dagen van april erboven.
O: 250 ml magere melk + 60 gram havermout en een banaan OF magere vanille yoghurt met muesli L: 3 á 4 boterhammen, meestal met phialdelphia light, tomaat, komkommer OF 1/2 avocado met tomaat OF hummus + 2 wortels T: 2 kiwi's A: varieert nogal, vandaag bijvoorbeeld couscous met 1courgette, kikkererwten, kidney bonen, feta, olijven en tomaat T: Heel vaak niks, maar soms een schaaltje yoghurt met kiwi of een ander soort fruit OF smoothie van banaan met magere melk ofzo
Koop eigenlijk nooit chips, koekjes of wat dan ook wat me in verleiding kan brengen..
Je eetlijstjes klinken altijd heel netjes Myrt (naar wat ik er van af weet tenminste) Ben je zeker dat je niet te kritisch bent? Voor-en-na-foto's kunnen een veel eerlijker beeld geven dan de spiegel; ik zou de helft van de tijd zweren dat mijn lichaam niet heel erg veranderd is, tot ik de foto's dan nog eens bekijk.
Je ziet er na een work-out ook breder uit doordat je net getraind hebt, dus meten doe je beter 's ochtends. De andere workouts van Jillian hoef je maar 5 a 6 dagen per week te doen
Ik ga me van het weekend meten, dan zie ik inderdaad of er verschil is of niet. Wat betreft mn buikje, heb ik ook geen spiegel voor nodig, die zie ik zo over mn broek heen nog zitten.. helaas. Misschien ben ik ook wel kritisch en wil ik te snel, maar was leuk geweest als er écht verandering te zien was.
Vooral niet opgeven, 4 maand later heb ik ook nog steeds buikvetjes. Maar je krijgt ze heus wel weg! Misschien slaat het meer op je buikje aan met het volgende programma? Uiteindelijk wordt je harde werk gewoon beloond
KarinvdM
Geplaatst: 17-04-13 22:38
Ik weet niet wat je gewicht is en hoe groot je bent, maar misschien moet je wat onder de 2000 gaan zitten. Ik ben geen fan van zoveel brood, ik probeer de hoeveelheid tarwe te beperken. Maar dat is voor iedereen weer anders. Buikvet is inderdaad lastig.
Daarom is dit clubje er Karin Nu kunnen we mensen met een nog strakke buik behoeden, dat het heel hard werken is om ze er af te krijgen
Wat dat brood betreft: ik voel me helemaal ellendig van brood om er op te 'functioneren' (snel moe), maar mijn buik is inderdaad nogal opgeblazen als ik het gegeten heb. Maar daar kan jij misschien geen last van hebben, Myrt
Sall
Geplaatst: 17-04-13 22:49
KarinvdM schreef:
Nogal ja... Je moet vooral zorgen dat je dat niet krijgt... Voor mij is het te laat......
Dat is idd de truck... Ook voor mij te laat, het is errug vasthoudend
myrt3
Geplaatst: 17-04-13 22:55
Ik hou helemaal niet zo van brood, maar weet niet zo goed wat te eten als alternatief. Woon op het moment in Zweden, en boodschappen doen is soms nogal lastig omdat ik niet wat het is. Dus dingen zoals speltbrood zal ik hier niet zo snel kunnen kopen. Wat raden jullie aan als (gemakkelijk) alternatief voor mijn lunch? Ik ben 1.74 en weeg rond 68kg
edit: als ik kijk naar mijn inname eet ik ook voornamelijk koolhydraten, en dat is natuurlijk niet echt goed.. wat dat betreft weet ik ook niet zo goed hoe ik die gewoonte moet doorbreken..
Het ligt er aan wat voor khd je eet. Snelle khd zijn niet goed, uit suikers, koekjes, muesli en bewerkte produkten. Ik eet tussen de middag vaak rauwkost/sla, of het restant van mijn ontbijt, een smoothie. Speltbrood is daar vast ook wel.