Hanaahaapje, wat leuk dat je wat van je laat horen! klinkt heel stom, maar ik moest gisteren nog aan je denken!

Ik vind het heeeeeel erg knap wat je bereikt hebt hoor! Ik ben erg benieuwd naar de na foto's!!
Wat je zegt over reacties van anderen, ik begrijp helemaal wat je bedoelt.
Ik ben mezelf echt aan het trainen om geen mening en vooroordeel meer te hebben over anderen (dik, dun, mollig, slank, plat, gevormd...)
want ik weet ook hoe pijn het doet als iemand een opmerking maakt terwijl ze helemaal geen achtergrond weten of niets...
Toch betrap ik mezelf er wel eens op dat ik onbewust wel eens wat denk, gelukkig flap ik er niet meer zo snel iets uit als vroeger.
Ik denk dat die meiden of zelf heel onzeker zijn, of gewoon niet stilstaan bij wat hun woorden teweeg brengen...
Het klinkt makkelijker, maar probeer voor jezelf te denken en goed voor jezelf te zorgen. Dan is wat iedereen zegt hun eigen zaak, en dat moeten ze ook lekker zelf weten. of het juist is is natuurlijk een ander verhaal... Maar goed, als jij die bewuste knop om hebt kunnen zetten is dat toch fantastisch? (Heb het zelf ook ervaren hoor, sinds dat mij gelukt is, ben ik alleen nog voor mezelf bezig, mijn lichaam verdient een gezonde levensstijl en een gelukkige ziel) owjeej wat zwaar, haha! maar zo is het wel!