[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 09:52

Afbeelding

Dit is mijn vlinder, op mijn heup/buik. 4 uur hel was het. Maar hij is zo mooi, dat ik er nog elke keer blij mee ben :-) De pijn ben je zo weer vergeten. Ik heb hem in 2010 laten zetten, daarna zei ik dat ik nooit weer een tattoo zou laten zetten. Vrijdag komt m'n 2e tattoo :D

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 10:44

claudiadvx schreef:
wat is je ervaring daarmee?

Hoe bedoel je mijn ervaring ermee?
Je moet hem zetten waar je hem het mooiste vind

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:22

claudiadvx schreef:
iemand een tattoo op schouder, boven de heup of boven de borst? kan nog niet kiezen namelijk. ik wil er graag een vlindertje of mooie bloem:)

Ik heb hem ook net iets naast de heup. (staat wel een foto van in het topic) De keuze voor deze plek was voor mij zodat ik hem goed kon verbergen. Wou hem eerst graag op mijn schouder. Maar dit heb ik toch niet gedaan omdat ik ook vaak in hempjes loop. De pijn viel mij trouwens reuze mee. Heb er verder niet veel last van gehad.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:25

ik bedoel met pijn :)
ik ben doodsbenauwd voor de pijn maar wil er wel graag een dus even op mn tanden bijten. moet sowieso nog ff wachten voor ik m mag dus kan ik me alvast voorbereiden haha

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:26

Ligt eraan hoe groot je tattoo word ook.
Ik heb met die van m'n schouder ongeveer 5 uur gezeten.
Dan ga je het op een gegeven moment wel voelen ja.
Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje moe word met al dat gedoe over pijn :')...
Hoort er nu eenmaal bij als je er één wil.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:28

dat is zo haha.
ik wil geen grote haha en het liefst zwart wit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:40

Pijn gaat het sowieso doen, kies gewoon wat je het mooist vind.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:50

claudiadvx schreef:
dat is zo haha.
ik wil geen grote haha en het liefst zwart wit

Vergis je niet op zwart/wit trouwens want dat is niet alleen zwart/wit maar ook grijstinten en dat schaduwen kan ook echt k.u.t zijn. Mijn beide armen zijn zwart/wit want ik dacht sowieso dat het minder zeer zou doen en snel klaar zou zijn dus minder pijn maar dat schaduwen kan dus net zo lang duren ;)

Maar goed ik vond mijn bovenarmen echt gruwelijk pijnlijk en dat was maar 3,5 uur. Mijn chestpiece duurde 5 uur ofzo en dat voelde ik nauwelijks (handpoke ftw) en bij mijn bovenbeen duurde het inkleuren 5 uur die sessie en daar was ik het aan het einde toch echt goed beu (bij de lineart sessie viel ik bijna inslaap)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:53

Hier ook enkel grijswaarden en ik vind schaduwen "a bitch" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 12:53

Ik vond mijn bovenarm dus weer helemaal niet pijnlijk, viel zowat in slaap :') Maar dan heb ik t wel alleen over de voorkant, dus niet het dunne stuk huid.

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:04

Pijn is zo verschillend en ik word er idd ook wel eens moe van.. Daar moet je het echt niet voor laten.
BijmM'n schouder zat ik in 't begin fluitend, maar na een paar uur op het zelfde stukje het kleurverloop nog net wat beter doen, was ik het ook goed zat.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:54

oh jezus Mel ga mij niet slaan maar het klikt nu pas dat ik weet wie je bent.. overigens had ik je op HF wel herkent maar hier op bokt niet.. voel mij nu echt heel erg dom.. |o

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:59

Ik vind de pijn maar relatief. Ik heb voor de tatoeage op mijn dijbeen ca 6,5 uur gelegen en ik vond dat eigenlijk prima te doen. En zo hoog is mijn pijngrens niet eens... :D

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:02

Ik sla niet zo snel hoor :Y)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:46

claudiadvx schreef:
ik ben doodsbenauwd voor de pijn maar wil er wel graag een dus even op mn tanden bijten. moet sowieso nog ff wachten voor ik m mag dus kan ik me alvast voorbereiden haha

Ik heb hem op mijn schouders helemaal doorlopend op mijn sleutelbenen en boven mijn borst..

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:39

Ik heb even een vraagje. Ik ben eruit wat voor een tattoo ik ongeveer wil. Rechts onderaan!
Ik wil de Romeinse cijfers vervangen in een kort zinnetje in het Latijn. Denken jullie dat dat gaat lukken qua ruimte en ook qua tatooëren?
Afbeelding

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:44

Sassi, ik denk als je het zinnetje erdoorheen wilt zoals in je plaatje met de cijfers, je het met verloop van tijd niet meer kunt lezen, tenzij het een hele grote word, waarbij ze genoeg wit/ruimte kunnen creeeren.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:46

Oke, dankjewel :)
Hij wordt wel íets groter maar dat maakt het verschil ook niet.
Zou ik het tekstje er dan beter naast/onder kunnen doen?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:48

En als je de vioolsleutel nou eens uit tekst maakt? Dus dezelfde sleutel, maar dan bestaande uit tekst?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:51

Ik denk dat het goed is dat je de cijfers wil vervangen door een leuk tekstje :) Persoonlijk begrijp ik namelijk niks van mensen die hun eigen naam of geboortejaar laten tatoeëren :P Alsof het iets over je zegt of dat je het vergeet :P! Een mooi tekstje is dan sprekender denk ik.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:53

_Friemel schreef:
claudiadvx schreef:

Ik heb hem op mijn schouders helemaal doorlopend op mijn sleutelbenen en boven mijn borst..

Friemel
Heb de afbeelding gezien en ik heb het al eerder gezegd maar ik vind jouw tattoo echt prachtig!! _/-\o_

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:55

Hoihoi ik kom ook even binnenvallen.
Kwa leeftijd mag ik nog geen tattoo (ik ben 15) maar als ik 18 wordt wil ik heel graag een tattoo. Ik wil heel graag de tekst: Tomorrow is another day. Ik wil dit dan op de binnenkant van mijn linker bovenarm. Deze tattoo heeft voor mij een mooie betekenis omdat ik helaas vaak er helemaal doorheen zit. En als ik dan die tattoo heb, kan me dat eraan herinneren dat elke dag weer anders is. (En heel toevallig is dit ook een tekst uit een heel mooi liedje van mijn favo band :P )

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:01

@Sheran, hmm volgens mij snap ik wel wat je bedoelt. Dan moet ik hem wel anders laten zetten op mijn pols toch? Anders past het niet.

@Rianne, klopt. Dat vond ik dus ook al, haha. Mijn zus heeft de ontwerpen gemaakt.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:42

*komt binnenvallen*

Sinds het overlijden van mijn zelf gefokte veulentje vorig jaar denk ik er steeds vaker over of een tattoo ter nagedachtenis aan haar iets is... Veel mensen lopen met een sierraad met as of haren, wat ik heel mooi vind, maar zó niet mij is. Ik draag oorbellen, verder absoluut nooit iets. Dit heeft er voornamelijk mee te maken dat ik het een gedoe vind de boel telkens af te halen en weer om te doen (hoe onbenullig, maar waar!). Nu dacht ik dus aan een tattoo, een mooie tekst die op haar slaat, maar ook heel algemeen gelezen kan worden. Iets wat ik niet af hoef te doen dus.

Ik ga natuurlijk niet over 1 nacht ijs, het moet een weloverwogen keuze zijn, daarom staat er nog niks vast, maar wil ik wel graag dit topic wat volgen. :)

ALS de tattoo er komt wil ik deze aan de binnenkant van mijn rechter onderarm, waarschijnlijk een beetje een handgeschreven type letters.
De tekst; Nevaeh is the secret word to enter paradise'
Of het dan aan één stuk gaat worden of in twee delen onder elkaar hangt eigenlijk wat af van de lettergrootte etc.

Nou goed, idee gedeeld... Ben erg benieuwd wat ik hier nog meer voor moois voorbij zie komen!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:54

Gaaf idee Muzefee! Vind de tekst ook erg mooi.