Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zit hier gewoon helemaal voor je te stuiteren hihi. Echt heel goed, gewoon 14 min eraf
En dat terwijl je van tevoren nog zei dat je er niet zo lekker in zit, verkouden etc. Zo zie je maar 
Was een redelijk grote groep had ik begrepen met het lopen gister. Fijn dat de pijn in je schenen uiteindelijk toch minder werd. Ik ben heel benieuwd of er nog iets uit de looptechniek gaat komen. En bos klinkt gezellig! Eerst maar even zorgen dat je minder last hebt van je schenen.
Mooi aandenken!
Echt fijn om te lezen dat je verschil merkt van je ijzer tabletten. Jouw VO2 max
Echt heel gaaf dat je dan vervolgens zelf ook nog een vos tegenkomt.
Die kabouterhuisjes zijn echt te schattig
Echt super tof om te lezen!
Ik kwam amper de trap nog af. Ook vandaag is mijn knie echt nog heel boos. Zo gek, ik heb volgens mij niks geks gedaan. Het enige wat ik me kan bedenken, is dat ik een behoorlijk stuk op een scheef aflopend stuk weg heb gelopen. Als ik terug denk aan eerder en aan de irritatie van de andere knie, was dat wel precies op deze route, alleen de andere kant op. leonie87 schreef:Misschien sowieso wel leuk om weer een meeting te organiseren? Evt kan ik hem wel hosten/uitzetten in de loonsche drunense duinen maar dat is niet heel centraal. Dan is wellicht de Utrechtse heuvelrug een betere optie.
dus dan ben ik er helaas niet. Anders was ik zeker mee gegaan. Daar heb ik op school gezeten en ook nog even gewoond. Leiden is een heel leuke stad.
Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd de puf heb om door te denderen. Mijn dochter slaapt weer onrustig en dat merk ik echt meteen. Gelukkig wel langere dagen nu. 
Het voelde wel als wat opgedragen was, dus prima. Hartslag deed ook wat het moest. Fijne training!

.
En oefenen met je handen stil houden. In het begin was altijd alles onscherp
. Goof schreef:leonie87 schreef:Misschien sowieso wel leuk om weer een meeting te organiseren? Evt kan ik hem wel hosten/uitzetten in de loonsche drunense duinen maar dat is niet heel centraal. Dan is wellicht de Utrechtse heuvelrug een betere optie.
Wat grappig. Ik bedacht me net toen ik met de hond wandelde dat ik hier en in de app een bericht wilde plaataen met ditzelfde voorstel.
Ik vond het leuk vorig jaar, dus zou het leuk vinden om weer met een groep te gaan lopen.
Het zou niet uit moeten maken maar toch is het irritant. Citaat:Dus bij deze: Wie wil er weer mee op een gezamenlijke (offroad)run? Roep even wanneer je zou kunnen.
13juni: Leonie87
14 juni: Leonie87
20 juni: leonie87
21 juni( vaderdag):
27 juni leonie87 (misschien) - Lisitano
28 juni: leonie87 (misschien) - Lisitano
4 juli: leonie87
5 juli: leonie87 - Lisitano
Lisitano schreef:Dus bij deze: Wie wil er weer mee op een gezamenlijke (offroad)run? Roep even wanneer je zou kunnen.
13juni: Leonie87 - Supervixen
14 juni: Leonie87 - Supervixen
20 juni: leonie87 - Goof
21 juni( vaderdag): - Goof
27 juni leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof
28 juni: leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof
4 juli: leonie87
5 juli: leonie87 - Lisitano
Maar goed, ik ben ook behoorlijk onhandig dus dat zal niet meehelpen hahaha.
Aan de andere kant, als je er dan vanaf bent is dat ook wel heel wat waard.

Ik ben heel benieuwd of het wat is.
Niet lopen is echt heel stom. Alleen helaas, soms wel het beste. 6 weken is wel in ieder geval een periode die je goed kan overzien hoe lastig het ook is. Als je wel kan gaan fietsen/kracht/paardrijden kun je iig toch beetje je ei kwijt ( i know niet hetzelfde). Maar je hoeft iig echt iet bang te zijn dat je alles verliest. Ik ben weer 9 weken aan het lopen, het komt echt best snel terug allemaal.
.
.

Lisitano schreef:Dus bij deze: Wie wil er weer mee op een gezamenlijke (offroad)run? Roep even wanneer je zou kunnen.
13juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
14 juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
20 juni: leonie87 - Goof- BusyMissy
21 juni( vaderdag): - Goof
27 juni leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof -BusyMissy
28 juni: leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof-BusyMissy
4 juli: leonie87 -BusyMissy
5 juli: leonie87 - Lisitano -BusyMissy

Het is jammer dat je er niet zonder kunt

. Die zitten allemaal in de zon denk ik (normaal zit er tussen de 12 en 26 mensen). Dus ik heb opeens een vrije avond. Ga denk ik lekker kracht doen en zo misschien dan toch maar klein rondje lopen. Het weer is zo lekker maar anderzijds is mijn knie denk ik wel blij met even dagje niks.Lisitano schreef:Dus bij deze: Wie wil er weer mee op een gezamenlijke (offroad)run? Roep even wanneer je zou kunnen.
13juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
14 juni: Leonie87 - Supervixen -BusyMissy
20 juni: leonie87 - Goof- BusyMissy
27 juni leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof -BusyMissy
28 juni: leonie87 (misschien) - Lisitano - Goof-BusyMissy
5 juli: leonie87 - Lisitano -BusyMissy
.
Ik blijf ook altijd wat een ingewikkelde relatie met eten houden en worstel ook wel eens met de juiste keuzes. Al heeft het traject wat ik deed bij hardloopbegeleiding op maat echt heel erg geholpen bij mij.